succes komen er maar 500 en waarom zou je denk dat je hem zo van internet plukt. Denk ook niet dat ze hem appart leggenquote:Op maandag 12 januari 2015 22:57 schreef BredeBrenda het volgende:
Iemand enig idee waar ik het blad kan 'preorderen' in Nederland?
Oh ja, omdat ze dezelfde motivatie hebben als extremisten zijn het extremisten.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ironie? Wederom, het gaat niet om de mening, maar om de motivatie achter die mening.
Ik denk dat je daar al rijkelijk te laat mee bent, de beste kans heb je om straks op eBay te kijken.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:57 schreef BredeBrenda het volgende:
Iemand enig idee waar ik het blad kan 'preorderen' in Nederland?
Nja dan maar één bestellen uit Frankrijk.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:59 schreef liebherr-machinist het volgende:
[..]
succes komen er maar 500 en waarom zou je denk dat je hem zo van internet plukt. Denk ook niet dat ze hem appart leggen
Niet 1, maar 3 miljoen Charlie Hebdo'squote:Op maandag 12 januari 2015 23:00 schreef BredeBrenda het volgende:
[..]
Nja dan maar één bestellen uit Frankrijk.
Idd.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Superstoer dit, met je bivakmuts en je wasbenzine een boek in de fik steken.
Zonde ook wel. Je kunt beter je reet ermee afvegen. Heb je dr veel meer rendement van ook.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:35 schreef agter het volgende:
[..]
Idd.
En alsof boekenverbranden ooit een goed antwoord is geweest...
En dat uit naam van de vrijheid.
maar ja, dat smoelt niet zo lekker op youtube, zeker.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:52 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Zonde ook wel. Je kunt beter je reet ermee afvegen. Heb je dr veel meer rendement van ook.
Wel als het een blondje met lekker kontje isquote:Op maandag 12 januari 2015 23:53 schreef agter het volgende:
[..]
maar ja, dat smoelt niet zo lekker op youtube, zeker.
Wat waardeloos getekend weerquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:19 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwste Charlie Hebdo.
Wat ben je complimenteus.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:32 schreef BloedendeVagina het volgende:
Och, beter getekend dan vele tere moslimzieltjes die getekend voor het leven lijken te zijn omdat ze hun profeet hebben herkend in een prent. Zeer traumatisch hoor. Het zal je maar overkomen.
Ik zie het gebeuren, dit soort tekenaars schetsen niet. Ze tekenen veels te direct.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:32 schreef BloedendeVagina het volgende:
Och, beter getekend dan vele tere moslimzieltjes die getekend voor het leven lijken te zijn omdat ze hun profeet hebben herkend in een prent. Zeer traumatisch hoor. Het zal je maar overkomen.
goede vraag.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:51 schreef Gia het volgende:
Zijn er mensen die weten hoe Mo er uit zag?
Hoe kun je die dan herkennen in een dergelijke krabbel?
"Alles is vergeven".quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:19 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwste Charlie Hebdo.
quote:Erdogan: Netanyahu had niet mee mogen lopen
De Turkse president Recep Tayyip Erdogan heeft de deelname van de Israëlische premier Benjamin Netanyahu aan de mars in Parijs scherp veroordeeld. „Iemand die door het doden van 2500 mensen in de Gazastrook staatsterrorisme heeft bedreven, is daar en knikt andere wereldleiders toe en loopt hand in hand met hen”, zei Erdogan maandag, die in Ankara de Palestijnse president Mahmud Abbas ontving.
Erdogan bekritiseerde ook de internationale opstelling over de burgeroorlog in Syrië. „In Syrië zijn 350.000 mensen gestorven. Heeft iemand zich om hen bekommerd? Ook daar is sprake van staatsterrorisme.”
http://www.telegraaf.nl/b(...)_om_Netanyahu__.html
Uit de losse pols, die stijl van Hebdo doet me nog het meest denken aan het werk van Toon van Driel, de tekenaar van FC Knudde, alleen dat was tenminste wel grappig.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zie het gebeuren, dit soort tekenaars schetsen niet. Ze tekenen veels te direct.²
quote:
Misschien omdat er ook een gerichte aanslag tegen Joden was?quote:
dan moet er een rabbij meelopenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 05:44 schreef Montagui het volgende:
[..]
Misschien omdat er ook een gerichte aanslag tegen Joden was?
Ja, maar iedere leider die daar loopt is wel wat over te zeggen. Hell, 't is niet alsof Erdogan zelf veel recht van spreken heeft mbt persvrijheid. Hij heeft wel gelijk hoor, daar niet van. Maar Netanhyahu kan het ook weer over hem zeggen, en iemand anders kan dat weer over een andere leider zeggen, en zo blijf je een beetje naar elkaar wijzen op elkaars hypocrisie.quote:
Fixedquote:Op dinsdag 13 januari 2015 07:51 schreef Loekie1 het volgende:
Binnen het geloof is er geen ruimte voor kritiek. Dat is het probleem.
Nee. Het is echt binnen de islam.quote:
Dan ligt dat echt aan jou.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:01 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nee. Het is echt binnen de islam.
Ik heb nog geen terroristische aanslagen gezien na bv het bespotten van het Christendom. Al zullen een aantal christenen bepaalde bespottingen niet leuk vinden, aanslagen en moordpartijen blijven uit.
Ik kan me dat ook niet echt herinneren (grote incidenten). Maarja het hele geloof mag van mij worden afgeschaft. Ben al tijden bezig mezelf uit te schrijven voor de Katholieke kerkquote:
Het gaat nog veel verder:quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:51 schreef Gia het volgende:
Zijn er mensen die weten hoe Mo er uit zag?
Hoe kun je die dan herkennen in een dergelijke krabbel?
Geen enkele kritiek?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:45 schreef Loekie1 het volgende:
Zelf moslims op dit forum willen niet toegeven dat het probleem is dat de islam kritiek beantwoordt met geweld.
Zij zullen toch zelf heel goed weten dat er geen enkele kritiek binnen hun geloof is toegestaan.
Kom maar met wat voorbeelden ipv gelijk in de aanval te gaan...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Geen enkele kritiek?
Je beseft dat je jezelf buiten iedere discussie stelt met zulke absolute prietpraat?
Ik denk het niet, maar ik laat me graag inlichten voor deze omissie in mijn geheugen.quote:
Alleen al het feit dat er meerdere stromingen zijn binnen de Islam laat zien dat discussie en kritiek mogelijk zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:57 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Kom maar met wat voorbeelden ipv gelijk in de aanval te gaan...
Op iedere kritiek, werkelijk?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:02 schreef Loekie1 het volgende:
Kritiek wordt binnen de islam gezien als geloofsafval en daar staan zware sancties op, in veel landen zelfs de doodstraf.
Volgens mij lopen de verschillende stromingen elkaar al jaren af te maken omdat ze elkaar niet accepteren, dus hoezo kritiek is mogelijk?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat er meerdere stromingen zijn binnen de Islam laat zien dat discussie en kritiek mogelijk zijn.
De Koran spoort aan tot kritisch onderzoek...wel met de boodschap dat je uiteindelijk toch op hetzelfde zal uitkomen, namelijk dat waarheid = Allah.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:08 schreef Loekie1 het volgende:
Op elke kritiek op de Koran en op Mohammed.
En hoe gaan die stromingen met elkaar om? Juist ja.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat er meerdere stromingen zijn binnen de Islam laat zien dat discussie en kritiek mogelijk zijn.
En als je niet op hetzelfde uitkomt?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
De Koran spoort aan tot kritisch onderzoek...wel met de boodschap dat je uiteindelijk toch op hetzelfde zal uitkomen, namelijk dat waarheid = Allah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |