ISIS heeft het ook op soennieten gemunt die zich niet willen aansluiten bij de club. Al Qaeda staat daar anders in. Het is niet voor niets dat AQ en ISIS onderling strijd hebben geleverd.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ze haten elkaar niet hoor
AQ is hooguit jaloers op het succes van IS
Ja man, sterk argument ook want vroeger waren er geen compleet kanslozen groepen/wijken in Nederland.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:23 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Goed. De Nederlandse autochtone jeugd. Geboren uit ouders die eveneens in Nederland geboren zijn en gewoon Nederlandse achternamen heeft.
En je weet vast wel, dat een goede opvoeding een maatstaf is voor het verdere leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat de Nederlandse vrouwen veelal niet aantrekkelijk zijn.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
WTF heeft dat ergens iets mee te maken?
quote:Op maandag 12 januari 2015 00:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja man, sterk argument ook want vroeger waren er geen compleet kanslozen groepen/wijken in Nederland.Goh, 99% procent komt goed terecht en jij pakt net eentje van die 1% eruit. Knap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar bekijk de statistieken eens..
*99%/1% is lekker makkelijk gekozen. Preciese cijfer weet ik niet.Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
Lijkt alsof er een competitie gaande isquote:Op maandag 12 januari 2015 00:37 schreef Pietjevrijheid het volgende:
AQ en IS staan ideologisch gezien op 1 lijn. Wegens persoonlijke redenen haten ze elkaar, gewoon ordinair spelletje van jij hebt meer land ingepikt en jij moet mij gehoorzamen en jij moet hem gehoorzamen. Maar als we inhoudelijk hun ideologie bekijken dan zien we dat zij gewoon op 1 lijn zijn en dat ze precies dezelfde ideologen citeren.
Iemand kan geen Nederlandse vrouwen regelen.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:38 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Omdat de Nederlandse vrouwen veelal niet aantrekkelijk zijn.
Misschien moet je naar bed want je begint wartaal uit te slaan.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:37 schreef Pietjevrijheid het volgende:
AQ en IS staan ideologisch gezien op 1 lijn. Wegens persoonlijke redenen haten ze elkaar, gewoon ordinair spelletje van jij hebt meer land ingepikt en jij moet mij gehoorzamen en jij moet hem gehoorzamen. Maar als we inhoudelijk hun ideologie bekijken dan zien we dat zij gewoon op 1 lijn zijn en dat ze precies dezelfde ideologen citeren.
Kloptquote:Op maandag 12 januari 2015 00:39 schreef Pek het volgende:
[..]
Lijkt alsof er een competitie gaande is
Vrouwen uit de gebieden die zich grenzen met de Middellandse zee zijn gewoon mooier dan de menig blondje uit Europa.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:38 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Omdat de Nederlandse vrouwen veelal niet aantrekkelijk zijn.
Waar en wanneer hebben ze strijd geleverdquote:Op maandag 12 januari 2015 00:34 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
ISIS heeft het ook op soennieten gemunt die zich niet willen aansluiten bij de club. Al Qaeda staat daar anders in. Het is niet voor niets dat AQ en ISIS onderling strijd hebben geleverd.
Ik ga de zandzakken vast vullenquote:
Bedankt voor je wederom inhoudelijk en diepgaande reactie.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:39 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Goh, 99% procent komt goed terecht en jij pakt net eentje van die 1% eruit. Knap!
Maar bekijk de statistieken eens..
*99%/1% is lekker makkelijk gekozen. Preciese cijfer weet ik niet.
Jawel, heb er genoeg gehad en het kan mij niet bekoren.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Iemand kan geen Nederlandse vrouwen regelen.
Vertel.. Voor ik in slaap valquote:Op maandag 12 januari 2015 00:43 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jawel, heb er genoeg gehad en het kan mij niet bekoren.
[b/]Maar dan zal wel met de andere helft van mijn afkomst te maken hebben[/b], jouw opmerking was wel scherp voor dit tijdstip dus toch +1 voor jou.
اصمتquote:Op maandag 12 januari 2015 00:40 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Misschien moet je naar bed want je begint wartaal uit te slaan.
Graag gedaan, oetlul.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Bedankt voor je wederom inhoudelijk en diepgaande reactie.
Niet waar.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:40 schreef Pietjevrijheid het volgende:
[..]
Vrouwen uit de gebieden die zich grenzen met de Middellandse zee zijn gewoon mooier dan de menig blondje uit Europa.
Nee Fylax, mijn roodharige/bruinharige vriendin.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet waar.
Mijn blonde vriendin is perfect.
maar niet trouwer als je linker- en/of rechterhand.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet waar.
Mijn blonde vriendin is perfect.
Soberso welquote:Op maandag 12 januari 2015 00:51 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
maar niet trouwer als je linker- en/of rechterhand.
Ergens halverwege 2014, Syrië volgens mij.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waar en wanneer hebben ze strijd geleverd![]()
Een hele hoop zelfbevlekking. Maar of je nou ongelukkig moet zijn dat je daarvan gevrijwaard bent gebleven betwijfel ik.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:02 schreef LTVDK het volgende:
Heb ik vandaag nog iets gemist behalve de miljoenmiljard Fransen in Parijs en de oproep tot strengere grenscontroles?
Daar was ik l bang voor, ik heb dus niks gemist aan een rits hypocriete politici die zich opeens sterk maken voor de vrijheid van meningsuitingquote:Op maandag 12 januari 2015 01:08 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Een hele hoop zelfbevlekking. Maar of je nou ongelukkig moet zijn dat je daarvan gevrijwaard bent gebleven betwijfel ik.
Nopequote:Op maandag 12 januari 2015 01:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar was ik l bang voor, ik heb dus niks gemist aan een rits hypocriete politici die zich opeens sterk maken voor de vrijheid van meningsuiting
Met name Merkel was tenenkrommend irritant. Rutte hield zich wijselijk wat stil.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar was ik l bang voor, ik heb dus niks gemist aan een rits hypocriete politici die zich opeens sterk maken voor de vrijheid van meningsuiting
Mooi, ik had ook al veel te veel tijd in deze reeks gestoptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen gezwets van Schultz hoop ik?quote:Op maandag 12 januari 2015 01:11 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Met name Merkel was tenenkrommend irritant. Rutte hield zich wijselijk wat stil.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op maandag 12 januari 2015 01:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mooi, ik had ook al veel te veel tijd in deze reeks gestoptIk 169 posts? zou 30 geschat hebben...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Geen gezwets van Schultz hoop ik?![]()
Niets van gemerkt. Waarschijnlijk was ik toen al afgehaakt. Mijn geduld is ook niet eindeloos, als dat zo was had ik wel Jezus geheten.quote:
[..]
Mooi, ik had ook al veel te veel tijd in deze reeks gestoptPlaats 19, jezus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Geen gezwets van Schultz hoop ik?
Is er nog iets bekend over de verdachte die ineens in Syrië zou zijn?Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
Jullie hebben alleen je best gedaanquote:Op maandag 12 januari 2015 01:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Plaats 19, jezus.
Is er nog iets bekend over de verdachte die ineens in Syrië zou zijn?
Dat had ik ook begrepen maar de berichtgeving rondom haar loopt een beetje uiteen. Bij het een lees ik dat ze bij de supermarktgijzeling was en bij de ander dat ze toen al niet meer in FR was. Ergens anders heb ik weer gelezen dat ze is gevlucht tijdens de inval, wat me nogal onwaarschijnlijk leek.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jullie hebben alleen je best gedaan
Maar de dame die naar Syrië is gegaan schijnt 2 januari al naar Turkije te zijn gevlogen en vanaf daar via de grond richting kalifaat te zijn gereisd.
Stukje over de dame in kwestie: http://news.yahoo.com/fra(...)diene-114850950.htmlquote:Op maandag 12 januari 2015 02:41 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat had ik ook begrepen maar de berichtgeving rondom haar loopt een beetje uiteen. Bij het een lees ik dat ze bij de supermarktgijzeling was en bij de ander dat ze toen al niet meer in FR was. Ergens anders heb ik weer gelezen dat ze is gevlucht tijdens de inval, wat me nogal onwaarschijnlijk leek.
Dankje, stukje duidelijker nu.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stukje over de dame in kwestie: http://news.yahoo.com/fra(...)diene-114850950.html
Vertrek: http://www.irishtimes.com(...)d-to-syria-1.2061681
Maar het schijnt ook dat ze graag een niqab draagt, dus heel makkelijk zal ze niet te herkennen zijn
Het is niet om aan te zien. Iedereen struikelt over elkaar heen over hoe vreselijk ze voor vrijheid van meningsuiting zijn. Bleh. Als er van hypocrisie rook zou afkomen hadden we al dagen smog alarm.quote:Op maandag 12 januari 2015 05:56 schreef TLC het volgende:
Trouwens, het is wel een heel klein beetje hypocriet om an mass daar allemaal te demonstreren voor vrijheid van meningsuiting terwijl enkele maanden daarvoor er protesten waren tegen het homo-huwelijk
Ach ja, de Fransen hebben in ieder geval weer een reden gehad om te demonstreren he.quote:Op maandag 12 januari 2015 05:56 schreef TLC het volgende:
Trouwens, het is wel een heel klein beetje hypocriet om an mass daar allemaal te demonstreren voor vrijheid van meningsuiting terwijl enkele maanden daarvoor er protesten waren tegen het homo-huwelijk
Bedankt, Hans.quote:Op maandag 12 januari 2015 07:14 schreef flufffy het volgende:
Waarom voeren ze geen exportbeleid in naar die landen met gratis stokbrood?
(en dat ze dan tyfusveel gif in die kruidenboter flikkeren)
![]()
![]()
![]()
![]()
dat zijn le Pen aanhangersquote:Op maandag 12 januari 2015 05:56 schreef TLC het volgende:
wtf dat hier niet over nagedacht is, snel vraag een pattent aan!quote:Op maandag 12 januari 2015 07:14 schreef flufffy het volgende:
Waarom voeren ze geen exportbeleid in naar die landen met gratis stokbrood?
(en dat ze dan tyfusveel gif in die kruidenboter flikkeren)
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat mij betreft zijn ze over sentimenteel. En nu gaan we natuurlijk allerlei maatregelen krijgen waar de gewone man ontzettend veel last van gaat krijgen. Wat een Poodles.quote:Op maandag 12 januari 2015 07:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ach ja, de Fransen hebben in ieder geval weer een reden gehad om te demonstreren he.
[..]
Mooi, ik had ook al veel te veel tijd in deze reeks gestoptAight. Plaats 3.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Geen gezwets van Schultz hoop ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |