ISIS heeft het ook op soennieten gemunt die zich niet willen aansluiten bij de club. Al Qaeda staat daar anders in. Het is niet voor niets dat AQ en ISIS onderling strijd hebben geleverd.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ze haten elkaar niet hoor
AQ is hooguit jaloers op het succes van IS
Ja man, sterk argument ook want vroeger waren er geen compleet kanslozen groepen/wijken in Nederland.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:23 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Goed. De Nederlandse autochtone jeugd. Geboren uit ouders die eveneens in Nederland geboren zijn en gewoon Nederlandse achternamen heeft.
En je weet vast wel, dat een goede opvoeding een maatstaf is voor het verdere leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat de Nederlandse vrouwen veelal niet aantrekkelijk zijn.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
WTF heeft dat ergens iets mee te maken?
quote:Op maandag 12 januari 2015 00:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja man, sterk argument ook want vroeger waren er geen compleet kanslozen groepen/wijken in Nederland.Goh, 99% procent komt goed terecht en jij pakt net eentje van die 1% eruit. Knap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar bekijk de statistieken eens..
*99%/1% is lekker makkelijk gekozen. Preciese cijfer weet ik niet.Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
Lijkt alsof er een competitie gaande isquote:Op maandag 12 januari 2015 00:37 schreef Pietjevrijheid het volgende:
AQ en IS staan ideologisch gezien op 1 lijn. Wegens persoonlijke redenen haten ze elkaar, gewoon ordinair spelletje van jij hebt meer land ingepikt en jij moet mij gehoorzamen en jij moet hem gehoorzamen. Maar als we inhoudelijk hun ideologie bekijken dan zien we dat zij gewoon op 1 lijn zijn en dat ze precies dezelfde ideologen citeren.
Iemand kan geen Nederlandse vrouwen regelen.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:38 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Omdat de Nederlandse vrouwen veelal niet aantrekkelijk zijn.
Misschien moet je naar bed want je begint wartaal uit te slaan.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:37 schreef Pietjevrijheid het volgende:
AQ en IS staan ideologisch gezien op 1 lijn. Wegens persoonlijke redenen haten ze elkaar, gewoon ordinair spelletje van jij hebt meer land ingepikt en jij moet mij gehoorzamen en jij moet hem gehoorzamen. Maar als we inhoudelijk hun ideologie bekijken dan zien we dat zij gewoon op 1 lijn zijn en dat ze precies dezelfde ideologen citeren.
Kloptquote:Op maandag 12 januari 2015 00:39 schreef Pek het volgende:
[..]
Lijkt alsof er een competitie gaande is
Vrouwen uit de gebieden die zich grenzen met de Middellandse zee zijn gewoon mooier dan de menig blondje uit Europa.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:38 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Omdat de Nederlandse vrouwen veelal niet aantrekkelijk zijn.
Waar en wanneer hebben ze strijd geleverdquote:Op maandag 12 januari 2015 00:34 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
ISIS heeft het ook op soennieten gemunt die zich niet willen aansluiten bij de club. Al Qaeda staat daar anders in. Het is niet voor niets dat AQ en ISIS onderling strijd hebben geleverd.
Ik ga de zandzakken vast vullenquote:
Bedankt voor je wederom inhoudelijk en diepgaande reactie.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:39 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Goh, 99% procent komt goed terecht en jij pakt net eentje van die 1% eruit. Knap!
Maar bekijk de statistieken eens..
*99%/1% is lekker makkelijk gekozen. Preciese cijfer weet ik niet.
Jawel, heb er genoeg gehad en het kan mij niet bekoren.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Iemand kan geen Nederlandse vrouwen regelen.
Vertel.. Voor ik in slaap valquote:Op maandag 12 januari 2015 00:43 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jawel, heb er genoeg gehad en het kan mij niet bekoren.
[b/]Maar dan zal wel met de andere helft van mijn afkomst te maken hebben[/b], jouw opmerking was wel scherp voor dit tijdstip dus toch +1 voor jou.
اصمتquote:Op maandag 12 januari 2015 00:40 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Misschien moet je naar bed want je begint wartaal uit te slaan.
Graag gedaan, oetlul.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Bedankt voor je wederom inhoudelijk en diepgaande reactie.
Niet waar.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:40 schreef Pietjevrijheid het volgende:
[..]
Vrouwen uit de gebieden die zich grenzen met de Middellandse zee zijn gewoon mooier dan de menig blondje uit Europa.
Nee Fylax, mijn roodharige/bruinharige vriendin.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet waar.
Mijn blonde vriendin is perfect.
maar niet trouwer als je linker- en/of rechterhand.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet waar.
Mijn blonde vriendin is perfect.
Soberso welquote:Op maandag 12 januari 2015 00:51 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
maar niet trouwer als je linker- en/of rechterhand.
Ergens halverwege 2014, Syrië volgens mij.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waar en wanneer hebben ze strijd geleverd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |