stenenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stokken en botten mogen mijn botten breken maar woorden zullen mij nooit pijn doen
Nou als zelfs jij het kan dan moet mij het ook lukkenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ye je moet het zien als taal, zeggen dat mensen met een talenknobbel ook goed zijn in programmeren, geen idee of dat waar is want ik ben terrible met talen.
Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Hermanquote:Op zondag 11 januari 2015 22:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stokken en stenen mogen mijn botten breken maar woorden zullen mij nooit pijn doen
Typte de kleine Hermann al jankend vanachter zijn PC.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stokken en stenen mogen mijn botten breken maar woorden zullen mij nooit pijn doen
Wow pik je dit, grid?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:55 schreef Lixue het volgende:
[..]
Nou als zelfs jij het kan dan moet mij het ook lukken
zo heet ik nietquote:Op zondag 11 januari 2015 22:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman Hermann Herman
Gamenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:56 schreef Lixue het volgende:
Ik weet niet of ik moet gamen, anime kijken of random shit op Netflix kijken of OITNB opnieuw kijkenthe struggle
hjb brugklasserquote:Op zondag 11 januari 2015 22:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Typte de kleine Hermann al jankend vanachter zijn PC.
Je struggle boeit echt niemand.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:56 schreef Lixue het volgende:
Ik weet niet of ik moet gamen, anime kijken of random shit op Netflix kijken of OITNB opnieuw kijkenthe struggle
kkmadquote:Op zondag 11 januari 2015 22:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je struggle boeit echt niemand.
Morgen ziek melden, de griep heerst.quote:
Ieder weldenkend mens heeft geen zin in school, laat staan op de zondagavond en maandagmorgen.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
guus is en blijft echt zo'n brugklasser
"geen zin in school"
Morgenochtend tegen zijn schoolvriendjes een Fylaxje doen over hoe laat hij wel niet naar bed is gegaan/niet heeft geslapen.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
guus is en blijft echt zo'n brugklasser
"geen zin in school"
Kquote:
Heb PTA-toets.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:57 schreef eend112 het volgende:
[..]
Morgen ziek melden, de griep heerst.
M'n initiële vraag was eigenlijk een inleiding naar een vraag daar overquote:Op zondag 11 januari 2015 22:48 schreef Gridlok het volgende:
maar ik had echt geen zin om al die kvk shit te regelen
alsof ik ooit van een zielig jong als jou mad wordtquote:
Ik vind school leuk.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens heeft geen zin in school, laat staan op de zondagavond en maandagmorgen.
Hou je bek man lelijke ratquote:Op zondag 11 januari 2015 22:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je struggle boeit echt niemand.
Ik wordtquote:Op zondag 11 januari 2015 22:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alsof ik ooit van een zielig jong als jou mad wordt
DAT ZAL ECHT NOOIT GEBEUREN GODVERDOMME
WAT DENK JE NOU WEL ALLEMAAL NIET
Wat is PTA nou weer?quote:
wat een onzin.. school is best te doenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens heeft geen zin in school, laat staan op de zondagavond en maandagmorgen.
Zit diep he, Hermann.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alsof ik ooit van een zielig jong als jou mad wordt
DAT ZAL ECHT NOOIT GEBEUREN GODVERDOMME
WAT DENK JE NOU WEL ALLEMAAL NIET
planes trains & automobilesquote:
Dat kennen ze op het vmbo ook gewoon hoor.quote:
wutquote:Op zondag 11 januari 2015 22:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
enige wat ooit dieper bij mij heeft gezeten is een piemel
En nog gay ook.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
enige wat ooit dieper bij mij heeft gezeten is een piemel
quote:Op zondag 11 januari 2015 22:59 schreef Catkiller het volgende:
School is net als Willoow, als je er eenmaal in zit en het naar je zin hebt dan vliegt de tijd.
Oh oke, net zoals 2nutz. Snap nooit zo hoe je daar je plezier uit kan halen.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, maar mensen reageren daar zo leuk op, en dat vind ik dan weer grappig. Maar ik word te oud voor die shit.
Idd, mi gado hé.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je komt nogal kkmad over, weet niet hoor
Srs?quote:
Leer je nieuwe dingen.quote:
wowquote:Op zondag 11 januari 2015 22:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En nog gay ook.
Echt een teringmongooltje jij.
Bij Chloro geloof ik dat op zich wel maar 2NutZ zit regelmatig met rode wangen achter z'n scherm.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:00 schreef eend112 het volgende:
[..]
Oh oke, net zoals 2nutz. Snap nooit zo hoe je daar je plezier uit kan halen.
Jaquote:
Ja echt welquote:Op zondag 11 januari 2015 23:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bij Chloro geloof ik dat op zich wel maar 2NutZ zit regelmatig met rode wangen achter z'n scherm.
Ik moest er ook gelijk aan denken en dwong toen m'n gedachte in z'n achteruitquote:
Nooit vmbo gedaanquote:Op zondag 11 januari 2015 22:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat kennen ze op het vmbo ook gewoon hoor.
Ik weet even niet hoe ik dit moet opvatten..quote:Op zondag 11 januari 2015 22:59 schreef Catkiller het volgende:
School is net als Willoow, als je er eenmaal in zit en het naar je zin hebt dan vliegt de tijd.
Neequote:
Dat krijg je van al dat geforceerde niet-caren. Eist z'n tol.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:00 schreef voederbietel het volgende:
Bij Chloro geloof ik dat op zich wel maar 2NutZ zit regelmatig met rode wangen achter z'n scherm.
Slaap_Zak.. Dit niet wetenquote:
Positief natuurlijk.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nooit vmbo gedaan
[..]
Ik weet even niet hoe ik dit moet opvatten..
neequote:
beetje arrogant?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee
Je moet een paar uur lang naar oeverloos gezeik luisteren over zaken die je al wist of waarvan je na 5 minuten wel door hebt hoe ze precies in elkaar zitten.
Kksaai gwn.
Beetje van beidequote:Op zondag 11 januari 2015 23:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee
Je moet een paar uur lang naar oeverloos gezeik luisteren over zaken die je al wist of waarvan je na 5 minuten wel door hebt hoe ze precies in elkaar zitten.
Kksaai gwn.
gevat hoorquote:Op zondag 11 januari 2015 23:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat krijg je van al dat geforceerde niet-caren. Eist z'n tol.
Ik kan niks.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:55 schreef Lixue het volgende:
[..]
Nou als zelfs jij het kan dan moet mij het ook lukken
Gewoon mooi om te zien. Ben verder eigenlijk heel lief.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:00 schreef eend112 het volgende:
[..]
Oh oke, net zoals 2nutz. Snap nooit zo hoe je daar je plezier uit kan halen.
Kan je ook nooit oud mee worden vrees ik.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat krijg je van al dat geforceerde niet-caren. Eist z'n tol.
waaromquote:Op zondag 11 januari 2015 23:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind die PI bij jou maar eng.
Als je straks een opleiding doet wordt het leukerquote:Op zondag 11 januari 2015 23:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee
Kksaai gwn.
beetje puberquote:
Ik haat je niet, ik heb alleen een hekel aan je.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben je een kloontje van hzaw ofzo? met je ongefundeerde haat op mij
Op tijd bloedverdunners slikken.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:02 schreef voederbietel het volgende:
Kan je ook nooit oud mee worden vrees ik.
Luister hier vooral NIET naarquote:Op zondag 11 januari 2015 23:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als je straks een opleiding doet wordt het leuker
Dat duurt nog een heel fucking jaar gvdquote:Op zondag 11 januari 2015 23:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
gmtaquote:Op zondag 11 januari 2015 23:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben je een kloontje van hzaw ofzo? met je ongefundeerde haat op mij
Welke opleiding doe jij?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee ik vond het ook al een beetje onnatuurlijk overkomenquote:Op zondag 11 januari 2015 23:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk m'n eigen onzekerheid.
Duh dit is fok, alleen maar losers.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:02 schreef Lixue het volgende:
[..]
Awe how cute. Een jongen met een laag zelfbeeld.
Ja, blijkbaar.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh is Toto zijn geliefde hier beland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |