waaromquote:Op zondag 11 januari 2015 23:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind die PI bij jou maar eng.
Als je straks een opleiding doet wordt het leukerquote:Op zondag 11 januari 2015 23:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee
Je moet een paar uur lang naar oeverloos gezeik luisteren over zaken die je al wist of waarvan je na 5 minuten wel door hebt hoe ze precies in elkaar zitten.
Kksaai gwn.
beetje puberquote:
Ik haat je niet, ik heb alleen een hekel aan je.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben je een kloontje van hzaw ofzo? met je ongefundeerde haat op mij
Op tijd bloedverdunners slikken.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:02 schreef voederbietel het volgende:
Kan je ook nooit oud mee worden vrees ik.
Luister hier vooral NIET naarquote:Op zondag 11 januari 2015 23:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als je straks een opleiding doet wordt het leuker
Dat duurt nog een heel fucking jaar gvdquote:Op zondag 11 januari 2015 23:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
gmtaquote:Op zondag 11 januari 2015 23:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben je een kloontje van hzaw ofzo? met je ongefundeerde haat op mij
Welke opleiding doe jij?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee ik vond het ook al een beetje onnatuurlijk overkomenquote:Op zondag 11 januari 2015 23:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk m'n eigen onzekerheid.
Duh dit is fok, alleen maar losers.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:02 schreef Lixue het volgende:
[..]
Awe how cute. Een jongen met een laag zelfbeeld.
Ja, blijkbaar.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh is Toto zijn geliefde hier beland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |