Srs?quote:
Leer je nieuwe dingen.quote:
wowquote:Op zondag 11 januari 2015 22:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En nog gay ook.
Echt een teringmongooltje jij.
Bij Chloro geloof ik dat op zich wel maar 2NutZ zit regelmatig met rode wangen achter z'n scherm.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:00 schreef eend112 het volgende:
[..]
Oh oke, net zoals 2nutz. Snap nooit zo hoe je daar je plezier uit kan halen.
Jaquote:
Ja echt welquote:Op zondag 11 januari 2015 23:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bij Chloro geloof ik dat op zich wel maar 2NutZ zit regelmatig met rode wangen achter z'n scherm.
Ik moest er ook gelijk aan denken en dwong toen m'n gedachte in z'n achteruitquote:
Nooit vmbo gedaanquote:Op zondag 11 januari 2015 22:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat kennen ze op het vmbo ook gewoon hoor.
Ik weet even niet hoe ik dit moet opvatten..quote:Op zondag 11 januari 2015 22:59 schreef Catkiller het volgende:
School is net als Willoow, als je er eenmaal in zit en het naar je zin hebt dan vliegt de tijd.
Neequote:
Dat krijg je van al dat geforceerde niet-caren. Eist z'n tol.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:00 schreef voederbietel het volgende:
Bij Chloro geloof ik dat op zich wel maar 2NutZ zit regelmatig met rode wangen achter z'n scherm.
Slaap_Zak.. Dit niet wetenquote:
Positief natuurlijk.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nooit vmbo gedaan
[..]
Ik weet even niet hoe ik dit moet opvatten..
neequote:
beetje arrogant?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee
Je moet een paar uur lang naar oeverloos gezeik luisteren over zaken die je al wist of waarvan je na 5 minuten wel door hebt hoe ze precies in elkaar zitten.
Kksaai gwn.
Beetje van beidequote:Op zondag 11 januari 2015 23:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee
Je moet een paar uur lang naar oeverloos gezeik luisteren over zaken die je al wist of waarvan je na 5 minuten wel door hebt hoe ze precies in elkaar zitten.
Kksaai gwn.
gevat hoorquote:Op zondag 11 januari 2015 23:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat krijg je van al dat geforceerde niet-caren. Eist z'n tol.
Ik kan niks.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:55 schreef Lixue het volgende:
[..]
Nou als zelfs jij het kan dan moet mij het ook lukken
Gewoon mooi om te zien. Ben verder eigenlijk heel lief.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:00 schreef eend112 het volgende:
[..]
Oh oke, net zoals 2nutz. Snap nooit zo hoe je daar je plezier uit kan halen.
Kan je ook nooit oud mee worden vrees ik.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat krijg je van al dat geforceerde niet-caren. Eist z'n tol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |