alsof ik ooit van een zielig jong als jou mad wordtquote:
Ik vind school leuk.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens heeft geen zin in school, laat staan op de zondagavond en maandagmorgen.
Hou je bek man lelijke ratquote:Op zondag 11 januari 2015 22:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je struggle boeit echt niemand.
Ik wordtquote:Op zondag 11 januari 2015 22:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alsof ik ooit van een zielig jong als jou mad wordt
DAT ZAL ECHT NOOIT GEBEUREN GODVERDOMME
WAT DENK JE NOU WEL ALLEMAAL NIET
Wat is PTA nou weer?quote:
wat een onzin.. school is best te doenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens heeft geen zin in school, laat staan op de zondagavond en maandagmorgen.
Zit diep he, Hermann.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alsof ik ooit van een zielig jong als jou mad wordt
DAT ZAL ECHT NOOIT GEBEUREN GODVERDOMME
WAT DENK JE NOU WEL ALLEMAAL NIET
planes trains & automobilesquote:
Dat kennen ze op het vmbo ook gewoon hoor.quote:
wutquote:Op zondag 11 januari 2015 22:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
enige wat ooit dieper bij mij heeft gezeten is een piemel
En nog gay ook.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
enige wat ooit dieper bij mij heeft gezeten is een piemel
quote:Op zondag 11 januari 2015 22:59 schreef Catkiller het volgende:
School is net als Willoow, als je er eenmaal in zit en het naar je zin hebt dan vliegt de tijd.
Oh oke, net zoals 2nutz. Snap nooit zo hoe je daar je plezier uit kan halen.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, maar mensen reageren daar zo leuk op, en dat vind ik dan weer grappig. Maar ik word te oud voor die shit.
Idd, mi gado hé.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je komt nogal kkmad over, weet niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |