Ik woon niet met mijn zus in een huis dus dit is verworpenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:48 schreef Aberella het volgende:
[..]
Je bent vergeten het licht uit te doen in de badkamer, sukkel
quote:Op zondag 11 januari 2015 22:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb je loonstrook nog liggen hier huehuehue
Door je Ruzzle-nick.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waarom noem je mij steeds "jeu de boeler"
Weet ik maar ik zie het vanuit de bosjesquote:Op zondag 11 januari 2015 22:50 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik woon niet met mijn zus in een huis dus dit is verworpen
Programmeertaal heeft wel raakvlakken met natuurlijke talen. Maar je moet dan wel meer interesse hebben in taal als systeem en abstracte structuur.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:49 schreef Gridlok het volgende:
Ye je moet het zien als taal, zeggen dat mensen met een talenknobbel ook goed zijn in programmeren, geen idee of dat waar is want ik ben terrible met talen.
wow echt?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Programmeertaal heeft wel raakvlakken met natuurlijke talen. Maar je moet dan wel meer interesse hebben in taal als systeem en abstracte structuur.
Goed gevonden eh.quote:
Sow, die zit!quote:Op zondag 11 januari 2015 22:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ben helemaal klaar met je, doei.
je bent iig de eerste die dat zegt, jaquote:Op zondag 11 januari 2015 22:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goed gevonden eh.Moet al hele tijd om mezelf lachen.
helemaal nietquote:Op zondag 11 januari 2015 22:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ben helemaal klaar met je, doei.
jeu de boeler.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent iig de eerste die dat zegt, ja
dat zal ik zeker doen hoink, echt waarquote:Op zondag 11 januari 2015 22:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geef jij je toetsenbord maar weer af, kkflikkertje met je destructieve sarcasme.
Ophoeren tyfusjongquote:
Ok sryquote:Op zondag 11 januari 2015 22:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hou daar eens mee op, word ik heel onzeker van
Blijf naar het bovenste raam kijken dan laat ik straks wat moois zienquote:Op zondag 11 januari 2015 22:51 schreef Aberella het volgende:
[..]
Weet ik maar ik zie het vanuit de bosjes
Je tyft je laptop uit het raam?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:54 schreef eend112 het volgende:
[..]
Blijf naar het bovenste raam kijken dan laat ik straks wat moois zien
stokken en stenen mogen mijn botten breken maar woorden zullen mij nooit pijn doenquote:
toetsenbord is al genoegquote:Op zondag 11 januari 2015 22:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je tyft je laptop uit het raam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |