Welke posts? Over dat ik dik ben?quote:Op zondag 11 januari 2015 19:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb nu ff geen zaad meer dankzij al jouw eerdere posts.
is dat goed of slecht?quote:Op zondag 11 januari 2015 19:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Met je nerd K/D ratio van 1.09___!
Dat jij niet in het vorige topic gepost hebt en wel de TT weet is nog veel triester.quote:
Ja, kut TT hé.quote:
Kill deathquote:
Wat een welkomquote:Op zondag 11 januari 2015 19:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat jij niet in het vorige topic gepost hebt en wel de TT weet is nog veel triester.
Nerdquote:Op zondag 11 januari 2015 19:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hoeveel kills je hebt in een spel en hoe vaak je zelf sterft volgens mij
Hoeveel kills jij hebt en hoe vaak je zelf dood bent gegaan, Jezus, het is geen hogere wiskunde hoor.quote:
Zie je wel wat je Slaap_Zak bentquote:
Kom mij educaten.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoeveel kills jij hebt en hoe vaak je zelf dood bent gegaan, Jezus, het is geen hogere wiskunde hoor.
Hoeft niet per se slecht te zijn.quote:
ik hoor dat pc masterrace is?quote:Op zondag 11 januari 2015 19:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk stoer doen dat 'ie een PC heeft.
Mijn K/D is 2/9554 ik kan jou niets lerenquote:
Haha console faggot, typisch.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk stoer doen dat 'ie een PC heeft.
Een beetje? Ik wil in je broekje.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag aandacht van mij? Toch een beetje verliefd?
gamen op de pc is echt een overkill aan nerdquote:Op zondag 11 januari 2015 19:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik hoor dat pc masterrace is?
Haha console faggot, typischquote:Op zondag 11 januari 2015 19:28 schreef haan33 het volgende:
[..]
gamen op de pc is echt een overkill aan nerd
Had ik laatst ook.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:28 schreef hoink581 het volgende:
De Marokkaanse snackbarhouder complimenteerde me op mijn snor, maar vond dat als de snor betekenis zou moeten houden dat ik de rekening moest betalen.
Maakt niet uit.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn K/D is 2/9554 ik kan jou niets leren
housesquote:Op zondag 11 januari 2015 19:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Haha console faggot, typisch
Kom racen, dat kan ik wel. :$$quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 19:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Haha console faggot, typisch
wat lach jequote:
wat een kutverhaalquote:Op zondag 11 januari 2015 19:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja. Nou, dat was in de tijd dat ik ook spellchecker was. Toen gedroeg ze zich al als een aandachtshoer en dommig meisje "hihihihi ons![]()
![]()
", echt zo
Ik kan dat niet handelen. Toen bleek dat het een man was en toen zei ik dat ze een schande is voor het vrouwelijk ras en toen begon het. Kreeg zo vaak DM's met dat ik dood moest en tien minuten later dat ik niet snap hoe moeilijk ze het heeft en dat ze zichzelf in slaap huilt en dood wil.
![]()
Dat was het wel een beetje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wickey plsquote:Op zondag 11 januari 2015 19:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Prima, laat je alle hoeken van het circuit zien en daarna de kamer.
Je kamer interesseert me niet, wil alleen in je raceautobed.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Prima, laat je alle hoeken van het circuit zien en daarna de kamer.
Die had ik vroeger, Ferrari.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je kamer interesseert me niet, wil alleen in je raceautobed.
quote:Op zondag 11 januari 2015 19:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]Vroeg je niks herman ;sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom Ruzzlequote:
grimlachen eerderquote:Op zondag 11 januari 2015 19:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik dacht dat we om mij aan het huillachen waren
GODVERDOMME WAT PRAAT JEquote:Op zondag 11 januari 2015 19:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat probeer je nou allemaal
Hoezo 'had'quote:
quote:
Oke, GhpH.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sorry
DAT JE NIET TEGEN DE WAARHEID KAN!
AHAHAHAHAH
quote:Op zondag 11 januari 2015 19:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)74d1bfadabbc32fddd4a
Doe danquote:
Jmmrquote:Op zondag 11 januari 2015 19:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bleek gestolen te zijn, moeten inleveren bij de politie.
Niet zo mad herman.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sorry
DAT JE NIET TEGEN DE WAARHEID KAN!
AHAHAHAHAH
Had valse hoopquote:
Zo ja, koop. :$$quote:Op zondag 11 januari 2015 19:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou er ook een Range Rover bed zijn, die dan voor 2 is?
torrentje binnenhalenquote:Op zondag 11 januari 2015 19:46 schreef Aberella het volgende:
Ik heb zin om Harry Potter te kijken maar dat staat niet op Netflix
gwn downloaden dan maarquote:Op zondag 11 januari 2015 19:46 schreef Aberella het volgende:
Ik heb zin om Harry Potter te kijken maar dat staat niet op Netflix
nu gaan ze hatenquote:Op zondag 11 januari 2015 19:47 schreef Aberella het volgende:
[..]
Vind dat te lastig want wil okk ondertiteling enzo
is vast ook wel met ondertiteling te vindenquote:Op zondag 11 januari 2015 19:47 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ja, ondertiteling is kut.quote:
dus? gewoon de film downloaden en apart ondertitelbestandje ook. gaat heul makkelijjk in VLCquote:Op zondag 11 januari 2015 19:47 schreef Aberella het volgende:
[..]
nerdquote:Op zondag 11 januari 2015 19:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
waarom heb je niet gewoon alle harry potter dvd's zoals ik?
Ik heb wel alle Gossip Girl dvd'squote:Op zondag 11 januari 2015 19:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
maar goed dat het geen mening was danquote:Op zondag 11 januari 2015 19:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jouw mening = niks noppes nada
Ik heb ze ook allemaalquote:Op zondag 11 januari 2015 19:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ja hoorquote:Op zondag 11 januari 2015 19:53 schreef Aberella het volgende:
Wil iemand ondertussen mijn essay schrijven?
Is goedquote:Op zondag 11 januari 2015 19:53 schreef Aberella het volgende:
Wil iemand ondertussen mijn essay schrijven?
ja misschien kun je daar wel winnenquote:
Allang gedaan, jij bent aan de beurt :squote:
welk spel?quote:Op zondag 11 januari 2015 19:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Allang gedaan, jij bent aan de beurt :s
hoor de man die de afgelopen week een stuk of 30 keer ingemaakt is en 0 keer gewonnen heeftquote:Op zondag 11 januari 2015 19:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja misschien kun je daar wel winnen
hee chloro alles goedquote:Op zondag 11 januari 2015 19:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Allang gedaan, jij bent aan de beurt :s
Met wat?quote:Op zondag 11 januari 2015 19:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
jij ja, met je 2v1
Overduidelijk dat ik verreweg de beste was.
dp voegde ineens hzaw toequote:Op zondag 11 januari 2015 19:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
jij ja, met je 2v1
Overduidelijk dat ik verreweg de beste was.
Ik heb van de eerste 2 delen de ultimate edition.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ook de extended limited version?
Ruzzlequote:
Ik heb wel van toto gewonnen met darten vandaag.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoor de man die de afgelopen week een stuk of 30 keer ingemaakt is en 0 keer gewonnen heeft
omdat jij anders zou worden afgestrafd iddquote:Op zondag 11 januari 2015 19:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dp voegde ineens hzaw toeik had het niet in de hand
ik was duidelijk aan het dominerenquote:Op zondag 11 januari 2015 19:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
omdat jij anders zou worden afgestrafd idd
Ik was aan het bazen guus, geef het maar toe.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik knokte me ijzersterk terug na die twee luckey goals van je
ik nietquote:Op zondag 11 januari 2015 19:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb van de eerste 2 delen de ultimate edition.
seks met hagridquote:Op zondag 11 januari 2015 19:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb alleen ooit de eerste HP gezien maar ik geil wel op emma watson
wat win ik?
ik weet niet wie dat isquote:Op zondag 11 januari 2015 19:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
seks met hagrid
zonder spuug en extra veel kussen en oogcontact
quote:
ik zou het fijn vinden als je niet zo vaak meer op mij reageerdequote:Op zondag 11 januari 2015 19:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat win ik?
Je mist wat hoor.quote:
Daar geilt iedereen op.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat win ik?
sorryquote:Op zondag 11 januari 2015 20:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zou het fijn vinden als je niet zo vaak meer op mij reageerde
dan sla ik je offer afquote:
Jullie zijn altijd welkom.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wanneer nodig je ons uit om te komen kijken dan?
zelfs jij?quote:
Ja, tuurlijkquote:Op zondag 11 januari 2015 20:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zelfs jij?
ik had wel een keertje discussie met iemand omdat hij emma watson lelijk vondwas gewoon een hommo denk ik
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:02 schreef Willoow het volgende:
Emma Watson is gewoon knapDat kan niemand ontkennen.
Die was in New York geloof ik, daarna niks meer van hem gehoord.quote:
wat kijk je nog meeeeer? ik heb fringe afgekeken...nooit meer peter , walter en olivia meer nuquote:
huuuuuu stop met dingen niet leuk vinden die ik wel leuk vindquote:Op zondag 11 januari 2015 20:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zelfs jij?
ik had wel een keertje discussie met iemand omdat hij emma watson lelijk vondwas gewoon een hommo denk ik
Hard geworden.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon zelf maken, handige jongen dit dat.
daarna parijs toch?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die was in New York geloof ik, daarna niks meer van hem gehoord.
Bij Der Mann thuis.quote:
daar gaat het niet over.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
huuuuuu stop met dingen niet leuk vinden die ik wel leuk vind
Misschien voelt hij zich nu te goed voor ons Neerlands FOK!kertjesquote:Op zondag 11 januari 2015 20:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
opgepakt met anabole ofsoquote:Op zondag 11 januari 2015 20:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:
Ah, je kan het vast goed vinden met mijn broertje hoorquote:
zou jullie mijn aandacht ook niet meer gunnen als ik in een spannende wereldstad woondequote:Op zondag 11 januari 2015 20:05 schreef TARDIS. het volgende:
Alsof je geen FOK! in Amerika hebt![]()
We're going global mensen!
totaal nietquote:Op zondag 11 januari 2015 20:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ah, je kan het vast goed vinden met mijn broertje hoor
Haha, nee.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was aan het bazen guus, geef het maar toe.
jij bent ook gewoon geen gezellig persoonquote:
Ik zou waarschijnlijk binnen drie dagen onterecht gearresteerd zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zou jullie mijn aandacht ook niet meer gunnen als ik in een spannende wereldstad woonde
Biertje dp?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij bent ook gewoon geen gezellig persoon
ben je zwart dan?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zou waarschijnlijk binnen drie dagen onterecht gearresteerd zijn.
wat niet weet wat niet deertquote:Op zondag 11 januari 2015 20:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij bent ook gewoon geen gezellig persoon
Ja lekker.quote:
wel een beetje sneaky uiterlijk hoor ;squote:Op zondag 11 januari 2015 20:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee blond met blauwe ogen en erg mager.
Zo onopvallend dat ik eigenlijk wel een crimineel moet zijn. En dat ruiken ze daar bij de NYPD.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wel een beetje sneaky uiterlijk hoor ;s
Ectoquote:Op zondag 11 januari 2015 20:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee blond met blauwe ogen en erg mager.
maar misschien kun je bij de aryan brotherhoodquote:Op zondag 11 januari 2015 20:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zo onopvallend dat ik eigenlijk wel een crimineel moet zijn. En dat ruiken ze daar bij de NYPD.
😏quote:Op zondag 11 januari 2015 20:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wel een beetje sneaky uiterlijk hoor ;s
Dan kun je voor mij wel vertellen wat er stond toch? :squote:Op zondag 11 januari 2015 20:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja gvd moest helemaal mobiel gaan om deze smiley te kunnen zien
die ondeugende blik smiley van whatsappquote:Op zondag 11 januari 2015 20:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan kun je voor mij wel vertellen wat er stond toch? :s
Hoe durf je.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
maar misschien kun je bij de aryan brotherhood
Ik las eerst Ayran en moest hard lachen.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
maar misschien kun je bij de aryan brotherhood
dat zou meer iets voor mij zijn geweest denk ikquote:Op zondag 11 januari 2015 20:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik las eerst Ayran en moest hard lachen.
mss door je pimp account of anders je pimp computerquote:Op zondag 11 januari 2015 20:13 schreef deadprez het volgende:
waarom zien mensen die smileys niet op hun pc¿ ik zie ze wel gewoon
wat vond je ervanquote:Op zondag 11 januari 2015 20:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja gvd moest helemaal mobiel gaan om deze smiley te kunnen zien
denk het ook iddquote:Op zondag 11 januari 2015 20:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mss door je pimp account of anders je pimp computer
Ik zie mobiel gewoon een grijs blokjequote:Op zondag 11 januari 2015 20:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
die ondeugende blik smiley van whatsapp
Vind dat zo lekker ehquote:Op zondag 11 januari 2015 20:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dat zou meer iets voor mij zijn geweest denk ik
Ik kan er niet aan ontsnappen. Elke dag is het weer raak.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja jij begint over je blonde haar en blauwe ogen
Is van iphonequote:Op zondag 11 januari 2015 20:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat is vierkantje eend? is dit vijvertaal?
ik dacht dat je slimme boi wasquote:Op zondag 11 januari 2015 20:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Morgen huiswerkbegeleiding en daardoor niet al om half 11 thuis godkk ik wil dood nu
Ik zie dat je telefooncel is veranderd door een bewegende telefooncel?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan er niet aan ontsnappen. Elke dag is het weer raak.
dit heb ik ook met mijn overmatige gezichtsbeharingquote:Op zondag 11 januari 2015 20:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan er niet aan ontsnappen. Elke dag is het weer raak.
[]quote:Op zondag 11 januari 2015 20:14 schreef eend112 het volgende:
[..]
Is van iphone
Ik dacht ook dat iedereen dat kon zien 😜
Daar gaat m'n beeld van je.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dit heb ik ook met mijn overmatige gezichtsbeharing
Waarom moet je er dan heen, van je ouders ofzo?quote:
Kun je dit soort dingen niet voor je houden?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dit heb ik ook met mijn overmatige gezichtsbeharing
Ik zie dat je gans veranderd is door enkele letters?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zie dat je telefooncel is veranderd door een bewegende telefooncel?
brugklassersquote:Op zondag 11 januari 2015 20:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Morgen huiswerkbegeleiding en daardoor niet al om half 11 thuis godkk ik wil dood nu
Ja precies. Mn broers en ik deden vroeger ook altijd zout in karnemelk, dan had je zelfde idee.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik ook maar wel goed zout, niet die slappe zooi
Ja. Nu doe ik 4,5 uur in de week iets daar en verder niets.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom moet je er dan heen, van je ouders ofzo?
quote:
ja hallo wil ook een keer mijn hart kunnen luchtenquote:Op zondag 11 januari 2015 20:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kun je dit soort dingen niet voor je houden?
quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja. Nu doe ik 4,5 uur in de week iets daar en verder niets.
Anders deed ik helemaal niets.
Goed gezien.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie dat je gans veranderd is door enkele letters?
ayran+durum doner combo nnnhhhhhhquote:Op zondag 11 januari 2015 20:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies. Mn broers en ik deden vroeger ook altijd zout in karnemelk, dan had je zelfde idee.
wat staat hier voor een leek?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ayran+durum doner combo nnnhhhhhh
Weet je ook eens hoe ik me 24/7 voel.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik voel me best ongemotiveerd soms.
hehequote:Op zondag 11 januari 2015 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe ik me 24/7 voel.
Ayran+lahmacun hnnngggquote:Op zondag 11 januari 2015 20:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ayran+durum doner combo nnnhhhhhh
Dat jij aan de beurt bent, jeu de boel.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat staat hier voor een leek?
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat staat hier voor een leek?
Het lijkt op beschimmeld boterbier.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Links net nog gehad.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
gek doen. gewoon proberen. de turk heeft het in plastic kant en klare bekertjes, maar je kunt het ook zelf maken.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:19 schreef TARDIS. het volgende:
Houses wil ik van die Ayran drinken? Of denk je van niet.
Welke turk.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
gek doen. gewoon proberen. de turk heeft het in plastic kant en klare bekertjes, maar je kunt het ook zelf maken.
Elke Turk.quote:
ken je ook nog andere spelletjes?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat jij aan de beurt bent, jeu de boel.
vet lekkerquote:Op zondag 11 januari 2015 20:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
links wel ja, rechts vind ik er niet echt lekker uitzienquote:
Grey's anatomy, sex and the city, New girl, Lost (maar dat wordt saai na seizoen 2)quote:Op zondag 11 januari 2015 20:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat kijk je nog meeeeer? ik heb fringe afgekeken...nooit meer peter , walter en olivia meer nu
Ik heb er één in de straatquote:Op zondag 11 januari 2015 20:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
O ja, ik weet opeens weer waar jij woont
interesseert me geen reetquote:Op zondag 11 januari 2015 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
links wel ja, rechts vind ik er niet echt lekker uitzien
oke sorry hoorquote:Op zondag 11 januari 2015 20:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
interesseert me geen reet
ziet eruit als witte opgeklopte wasverzachter maar is zo lekker.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
links wel ja, rechts vind ik er niet echt lekker uitzien
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
interesseert me geen reet
Ja precies, maar oké, zal het eens een keer proberenquote:Op zondag 11 januari 2015 20:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ziet eruit als witte opgeklopte wasverzachter maar is zo lekker.
typisch luie Turkenservicequote:Op zondag 11 januari 2015 20:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb er één in de straat
Maar daar kom ik niet meer nadat ik ooit een half uur heb moeten wachten op mijn bestelling
hahahahaquote:Op zondag 11 januari 2015 20:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wij gebruiken meestal stofzuigers
Ik heb er ook één in het centrum, maar dan is het koud als ik het mee naar huis neem. Wat een kutleven.quote:
jaquote:Op zondag 11 januari 2015 20:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bezem is tegenwoordig een scheldwoord?
Poolquote:Op zondag 11 januari 2015 20:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ken je ook nog andere spelletjes?
laat een donerspit in je keuken installerenquote:Op zondag 11 januari 2015 20:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb er ook één in het centrum, maar dan is het koud als ik het mee naar huis neem. Wat een kutleven.
hij veegt de vloer met je aan jonguhquote:Op zondag 11 januari 2015 20:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bezem is tegenwoordig een scheldwoord?
quote:
Wat kost zo'n stuk vlees wat je daar aan hangt gemiddeld? en hoe lang doe ik daar mee?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
laat een donerspit in je keuken installeren
Je mist ook weinig verder.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben niet in de stemming om kutmuziek te luisteren
http://centerhoreca.mamutweb.com/Shop/List#Doner-Kebab/51/1quote:Op zondag 11 januari 2015 20:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat kost zo'n stuk vlees wat je daar aan hangt gemiddeld? en hoe lang doe ik daar mee?
Jaquote:
Potje haxball zo?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat verbaast me niet eens
Doner Kalkoen/kalf mix 20 kgquote:Op zondag 11 januari 2015 20:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
http://centerhoreca.mamutweb.com/Shop/List#Doner-Kebab/51/1
Hij maakt mij juist in :squote:Op zondag 11 januari 2015 20:33 schreef Der_Mann het volgende:
ben ik het of is hzaw nog chagrijniger dan normaal? komt waarschijnlijk doordat Chloro hem inmaakt in allemaal van die slechte mobiele spelletjes
Zelfde naam als bij Ruzzle?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geinstalleerd, daag maar uit
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
me mobiel loopt vast, wacht even
iemand met in de signature een verwijzing naar oblomov moet weten wat luiheid inhoudt dacht ikzoquote:
Zo ben ik niet. Ere wie ere toekomt.quote:
Wat veroordelend.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iemand met in de signature een verwijzing naar oblomov moet weten wat luiheid inhoudt dacht ikzo
stuur je naam eens.. ik heet anders dacht ikquote:Op zondag 11 januari 2015 20:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo ben ik niet. Ere wie ere toekomt.
dan gewoon mnquote:Op zondag 11 januari 2015 20:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iemand met in de signature een verwijzing naar oblomov moet weten wat luiheid inhoudt dacht ikzo
Zelfde als Ruzzlequote:Op zondag 11 januari 2015 20:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
stuur je naam eens.. ik heet anders dacht ik
ben je nu boos?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga maar weer gewoon over vlees praten anders
Hahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |