Jaquote:
Potje haxball zo?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat verbaast me niet eens
Doner Kalkoen/kalf mix 20 kgquote:Op zondag 11 januari 2015 20:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
http://centerhoreca.mamutweb.com/Shop/List#Doner-Kebab/51/1
Hij maakt mij juist in :squote:Op zondag 11 januari 2015 20:33 schreef Der_Mann het volgende:
ben ik het of is hzaw nog chagrijniger dan normaal? komt waarschijnlijk doordat Chloro hem inmaakt in allemaal van die slechte mobiele spelletjes
Zelfde naam als bij Ruzzle?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geinstalleerd, daag maar uit
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
me mobiel loopt vast, wacht even
iemand met in de signature een verwijzing naar oblomov moet weten wat luiheid inhoudt dacht ikzoquote:
Zo ben ik niet. Ere wie ere toekomt.quote:
Wat veroordelend.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iemand met in de signature een verwijzing naar oblomov moet weten wat luiheid inhoudt dacht ikzo
stuur je naam eens.. ik heet anders dacht ikquote:Op zondag 11 januari 2015 20:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo ben ik niet. Ere wie ere toekomt.
dan gewoon mnquote:Op zondag 11 januari 2015 20:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iemand met in de signature een verwijzing naar oblomov moet weten wat luiheid inhoudt dacht ikzo
Zelfde als Ruzzlequote:Op zondag 11 januari 2015 20:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
stuur je naam eens.. ik heet anders dacht ik
ben je nu boos?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga maar weer gewoon over vlees praten anders
Hahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |