Der Mann is altijd al mijn broertje geweestquote:
Omdat ik eigenlijk 2 meter ben, kleintje.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:36 schreef Toto69 het volgende:
1.70, ik weet weer dat ik volgende maand maar een ladder meeneem
Wat weeg jij dan?quote:
Yeah right.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Omdat ik eigenlijk 2 meter ben, kleintje.
Ik was er gisteren, maar jij was er nietquote:Op zondag 11 januari 2015 17:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Yeah right.
Kom eerst maar eens opdagen.
Je snapt me primaquote:Op zondag 11 januari 2015 17:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik was er gisteren, maar jij was er niet
Ik weet het wel, want familiequote:
Maar ik doe alsof ik het niet snapquote:
Oké ik zoek wel een ander.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik weet het wel, want familie
[..]
Maar ik doe alsof ik het niet snapLaat me nou.
Ha, ik weeg 200 kilo meer dan jouquote:
Oke, doei.quote:
Hé, dat hoeft niet iedereen hier op FOK! te weten.quote:
Haha redheadquote:Op zondag 11 januari 2015 17:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hé, dat hoeft niet iedereen hier op FOK! te weten.
Sure.quote:
Wat heb jij voor haarkleur, broertje?quote:
Coolquote:
Dat wist ik alquote:
Nee, want ik heb geen bruin haar.quote:
Ik stuur ze ook meteen naar S_Z, goed?quote:
ja dadelijkquote:
yesquote:Op zondag 11 januari 2015 17:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik stuur ze ook meteen naar S_Z, goed?
to[quote:
http://pubdarts3d.com/flash/games/pub-darts-3d-multiplayerquote:Op zondag 11 januari 2015 17:55 schreef deadprez het volgende:
kun je nog even een link naar die dart shit posten Toto?
Ik zag eergisteren een zwarte lilliputter in de trein. Nog nooit eerder gezien, zelfs niet op tv.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds op zoek naar iemand die kleiner is dan ik.
wow... dat escaleerde sneltjesquote:Op zondag 11 januari 2015 17:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik stuur ze ook meteen naar S_Z, goed?
quote:Op zondag 11 januari 2015 18:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zag eergisteren een zwarte lilliputter in de trein. Nog nooit eerder gezien, zelfs niet op tv.
vrdmme moest hard lachen.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zag eergisteren een zwarte lilliputter in de trein. Nog nooit eerder gezien, zelfs niet op tv.
quote:Op zondag 11 januari 2015 18:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij liep zelfs een beetje nigga, met zo'n beanie.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:01 schreef Crip het volgende:
vrdmme moest hard lachen.
Is toch niet zo raar eigenlijk?
quote:Op zondag 11 januari 2015 18:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij liep zelfs een beetje nigga, met zo'n beanie.
Kabouter Swek.
ben benieuwd of die zwarte lilliputters ook zo'n grote pener hebbenquote:Op zondag 11 januari 2015 18:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij liep zelfs een beetje nigga, met zo'n beanie.
Kabouter Swek.
Waarom, werkelijk, waarom ben jij überhaupt benieuwd naar iemands penerquote:Op zondag 11 januari 2015 18:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben benieuwd of die zwarte lilliputters ook zo'n grote pener hebben
En dit ja.quote:
ik wil gewoon vergelijkenquote:Op zondag 11 januari 2015 18:05 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Waarom, werkelijk, waarom ben jij überhaupt benieuwd naar iemands pener
homo
Doe normaal tegen mijn broertje!quote:Op zondag 11 januari 2015 18:05 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Waarom, werkelijk, waarom ben jij überhaupt benieuwd naar iemands pener
homo
je bent bij deze weer verbannen van deze reeksquote:Op zondag 11 januari 2015 18:07 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Of je meer voelt dan bij je ex? Of wattan?
Nee.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:07 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Hey en dwergje, wat leuk
Mag ik nu een wens doen?
huehuehuequote:Op zondag 11 januari 2015 18:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent bij deze weer verbannen van deze reeks
Niet weten dat ik 1.90 benquote:Op zondag 11 januari 2015 18:08 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
WAAR IS JOUW PUNTMUTS????? KABOUTERS DIENEN EEN PUNTMUTS TE DRAGEN
als je je daarvan beter voelt, blijf het vooral denkenquote:Op zondag 11 januari 2015 18:09 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
huehuehue
Stiekem hou je van me, ik weet het wel
quote:Op zondag 11 januari 2015 18:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je je daarvan beter voelt, blijf het vooral denken
Jij bent 2 cm kleiner dan mij hoorquote:
Ga nog even door andersquote:Op zondag 11 januari 2015 18:11 schreef Aberella het volgende:
Was ff voor school bezig, heel topic vol
Ik ben langer geworden.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij bent 2 cm kleiner dan mij hoor
Waarom weet ik dat :$
is kut hequote:Op zondag 11 januari 2015 18:11 schreef Aberella het volgende:
Was ff voor school bezig, heel topic vol
Jij bent een 70s kid.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:02 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]geen jaren 80 kind zijn
http://en.wikipedia.org/wiki/Webster_(TV_series)
http://en.wikipedia.org/wiki/Emmanuel_Lewis
quote:Op zondag 11 januari 2015 18:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat is echt lelijk bij een meid
[..]
In een maand?quote:
[..]
combobreakerquote:Op zondag 11 januari 2015 18:12 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik ben van 76 dus de jaren 80 was mijn jeugd ja
Dan mij.......quote:Op zondag 11 januari 2015 18:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij bent 2 cm kleiner dan mij hoor
Waarom weet ik dat :$
groter dan dat maar niet veelquote:Op zondag 11 januari 2015 18:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben je zelf zeker ook niet groter dan 1.70m
Ik kan er ook niks aan doen dat ik zo lang ben. Is ook echt moeilijk iemand vinden die tenminste even lang is als mij.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ahaha manletquote:
kusjequote:
Toto'tje heeft een groeispurtquote:Op zondag 11 januari 2015 18:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jaweet niet wtf er aan de hand is maar ik groei ineens als een gek
1.74, met puntmuts 1.89quote:
Ik hoop iig dat je geen hakken draagtquote:Op zondag 11 januari 2015 18:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat ik zo lang ben. Is ook echt moeilijk iemand vinden die tenminste even lang is als mij.
1.85 masterracequote:Op zondag 11 januari 2015 18:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Niet bijna 2 meter zijn
Dan faal je sws al in het leven.
Post rest van je stats danquote:Op zondag 11 januari 2015 18:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Niet bijna 2 meter zijn
hahahahaha kleintjequote:
70's is cool.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:12 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik ben van 76 dus de jaren 80 was mijn jeugd ja
Haha dit is een beetje hetzelfde als zo'n bètanerdje dat zich zonder gene superieur waant aan het daadwerkelijke masterrace.quote:
kleine mannen, grote penorsquote:Op zondag 11 januari 2015 18:15 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
hahahahaha kleintjewahahahahaha ik ben een volle centimeter langer dan jij wahahahahaha mini-remqo
quote:Op zondag 11 januari 2015 18:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haha dit is een beetje hetzelfde als zo'n bètanerdje dat zich zonder gene superieur waant aan het daadwerkelijke masterrace.
quote:Op zondag 11 januari 2015 18:17 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]bij mij is het in mijn neus gaan zitten denk ik
kknerdjequote:Op zondag 11 januari 2015 18:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben instantly geboost to level ninety
Ideale lengte.quote:
ikquote:Op zondag 11 januari 2015 18:18 schreef Toto69 het volgende:
http://pubdarts3d.com/flash/games/pub-darts-3d-multiplayer
wie o wie
ik weet het, al die strugglesquote:Op zondag 11 januari 2015 18:17 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]bij mij is het in mijn neus gaan zitten denk ik
Heb je SOGquote:
ik niet, ik krijg die knoop er niet uitquote:
Jouw struggles moeten nog beginnen, jonkie.quote:
Kwestie van accepteren en FOK!enquote:Op zondag 11 januari 2015 18:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik niet, ik krijg die knoop er niet uit
Die kan zo op een tegeltjequote:Op zondag 11 januari 2015 18:22 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Kwestie van accepteren en FOK!en
zoals Madeliefff zo treffend zei:
Niet mokken maar FOK!en
dan is deze voor jou:quote:Op zondag 11 januari 2015 18:22 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Kwestie van accepteren en FOK!en
zoals Madeliefff zo treffend zei:
Niet mokken maar FOK!en
Opbokkenquote:Op zondag 11 januari 2015 18:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan is deze voor jou:
Als je wilt gaan FOK!en, ermee nokken
niet waarquote:
Bij die quiz vertelde je zonder blikken of blozen dat her hoogste gemiddelde ooit gegooid 210 wasquote:
heh watquote:Op zondag 11 januari 2015 18:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bij die quiz vertelde je zonder blikken of blozen dat her hoogste gemiddelde ooit gegooid 210 was
quote:Op zondag 11 januari 2015 18:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Niet bijna 2 meter zijn
Jawel, jou voor 2 tientjesquote:
Hieperdepiepquote:Op zondag 11 januari 2015 18:30 schreef Toto69 het volgende:
KLB / Verkapt cyberpesten op grond van geaardheid
derde rel vandaag.
gaat goed.
Zij begonquote:
Heb het al opgelostquote:Op zondag 11 januari 2015 18:30 schreef Toto69 het volgende:
KLB / Verkapt cyberpesten op grond van geaardheid
derde rel vandaag.
gaat goed.
Zou wel een verklaring zijn waarom hij zo moeilijk liep.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben benieuwd of die zwarte lilliputters ook zo'n grote pener hebben
Jaquote:
Oh ja, heb nog wisselgeld voor jequote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 18:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zou wel een verklaring zijn waarom hij zo moeilijk liep.
Korte samenvatting: AdoraBelle.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:41 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb al die topics gemist trouwens. Wat was er gaande?
Een user noemen is toch geen samenvatting?quote:
Daar ging ik beetje van uit ja. Zucht. Vermoeiend mens is dat toch.quote:
Wel als je weet wat er met die user is.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Een user noemen is toch geen samenvatting?
Adorabelle heeft ooit haar reet laten zien op tinychat en dat is nog maar 1 onderdeel van haar gehoereer om aandacht. Zeggen ze.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:41 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb al die topics gemist trouwens. Wat was er gaande?
Welnee, zij is poeslief en doet helemaal niks verkeerd! Al die gemene mensen op FOK! zijn gewoon anti-transgenders...quote:Op zondag 11 januari 2015 18:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daar ging ik beetje van uit ja. Zucht. Vermoeiend mens is dat toch.
Ik heb ook nog wel leuke verhalen over AB toen ze ook spellchecker wasquote:Op zondag 11 januari 2015 18:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Adorabelle heeft ooit haar reet laten zien op tinychat en dat is nog maar 1 onderdeel van haar gehoereer om aandacht. Zeggen ze.
Vertel.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel leuke verhalen over AB toen ze ook spellchecker was
Wat een kutleven moet zij hebben ja.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Welnee, zij is poeslief en doet helemaal niks verkeerd! Al die gemene mensen op FOK! zijn gewoon anti-transgenders...
heeft nog een piemeltje dus fixedquote:Op zondag 11 januari 2015 18:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat een kutleven moet hij hebben ja.
Roddeltante.quote:
Jij zei ook zij. :squote:
Doe niet zo lullig, ben je transofoob ofzoquote:
:squote:Op zondag 11 januari 2015 18:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe niet zo lullig, ben je transofoob ofzo
Waarom moet heel FOK! dat weten?quote:
Moet je maar minder kroketten eten fattie.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Waarom moet heel FOK! dat weten?
Je weet dat ik al jaren struggle met mijn gewicht. Da's niet aardig, Toto.
Ik vind dit echt lullig hoor.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moet je maar minder kroketten eten fattie.
Chloro plsquote:Op zondag 11 januari 2015 18:51 schreef Chloroform het volgende:
Anders gaan jullie lekker whatsappen ofzo
Wat :squote:
Ik ookquote:
Verwarrend ditquote:
Stereotypering.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw dus dan begrijp je het vast wel.
Je wilt me.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw dus dan begrijp je het vast wel.
Vertel jij eens iets danquote:Op zondag 11 januari 2015 18:55 schreef Chloroform het volgende:
Verveel me en jullie zijn echt saai gvd
Waarom wil je dat weten?quote:
Die 2nutz en kompanen lijken mij echt veel leuker volk idd.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:55 schreef Chloroform het volgende:
Verveel me en jullie zijn echt saai gvd
Ik ga deze week naar de Horecava.quote:
Ahw cutie toch. Vind jullie ook leuk hoor.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die 2nutz en kompanen lijken mij echt veel leuker volk idd.
Vrij gemiddeld ben ik. kwa alles.quote:
Wat is dat?quote:Op zondag 11 januari 2015 19:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga deze week naar de Horecava.
Nee.quote:
Horecabeurs. Gratis zuipenquote:
1.90 en 300 kiloquote:
Tof.quote:
Oké Rita.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
1.90 en 300 kiloPerfect in verhouding
Oh daar heb ik wat over gelezenquote:
1.88 is gewoon perfectquote:
Staat aan het begin van dit topic ergens. Heeft toto verradenquote:Op zondag 11 januari 2015 19:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oké Rita.
Welke kleur hebben je stekeltjes deze maand?
Echt héquote:
Nieuwsgierig aagje.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:04 schreef hoink581 het volgende:
Chloro, wat is het verhaal over AB de spellchecker? Zou je het met ons willen delen?
Net die centimeter eraf zodat je er zelf onder valt, terwijl je eigenlijk nog steeds niet tot het masterrace behoortquote:
Wij behoren wel tot het masterracequote:Op zondag 11 januari 2015 19:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Net die centimeter eraf zodat je er zelf onder valt, terwijl je eigenlijk nog steeds niet tot het masterrace behoort
Ik ben gewoon 190 hoor.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Net die centimeter eraf zodat je er zelf onder valt, terwijl je eigenlijk nog steeds niet tot het masterrace behoort
Netsplitt¤r heeft nog steeds niet gereageerd in FB trouwensquote:
Ik word daar wel wat flauw van met die kerel eigenlijkquote:Op zondag 11 januari 2015 19:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Netsplitter heeft nog steeds niet gereageerd in FB trouwens
Flikkertje
"Ik heb nog een goed verhaal." Om vervolgens niets te vertellen is hetzelfde als cockteasen. Hinten op een climax, maar vervolgens niet thuisgeven.quote:
Kan. Je kunt daar sowieso veel eten en drinken want horeca.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:04 schreef eend112 het volgende:
[..]
Oh daar heb ik wat over gelezen
Met die pannenkoeken
Wie niet?quote:Op zondag 11 januari 2015 19:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik word daar wel wat flauw van met die kerel eigenlijk.
Gewoon niet caren. Doe ik ook.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
"Ik heb nog een goed verhaal." Om vervolgens niets te vertellen is hetzelfde als cockteasen. Hinten op een climax, maar vervolgens niet thuisgeven.
Nee, want netsplitter heeft geen hekel aan moslims.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vind het wel wat van GmpH om hem helemaal de man te vinden.
Hij lijkt het een keer met ons eens te zijn. Al is dat waarschijnlijk omdat hij niet durft te trollen in de FB.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik wilde jullie bijval geven in FB, maar toen herinnerde ik mij dat ik de eerste op Frank zijn "FB SC-ers lijstje" sta.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:09 schreef voederbietel het volgende:
Kerel je moet echt BF4 kopen, ik heb net een prachtig boot tochtje gemaakt in de tropen totdat een of andere bruut me dood schoot.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, want netsplitter heeft geen hekel aan moslims.
quote:Op zondag 11 januari 2015 19:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kerel je moet echt BF4 kopen, ik heb net een prachtig boot tochtje gemaakt in de tropen totdat een of andere bruut me dood schoot.
Hehe, 20 jaar niks posten in FB en je staat gelijk met #2.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik wilde jullie bijval geven in FB, maar toen herinnerde ik mij dat ik de eerste op Frank zijn "FB SC-ers lijstje" sta.
Is de verdere samenstelling van dat lijstje bekend?quote:Op zondag 11 januari 2015 19:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik wilde jullie bijval geven in FB, maar toen herinnerde ik mij dat ik de eerste op Frank zijn "FB SC-ers lijstje" sta.
Wat ben jij toch ook al een vieze roddeltantequote:Op zondag 11 januari 2015 19:04 schreef hoink581 het volgende:
Chloro, wat is het verhaal over AB de spellchecker? Zou je het met ons willen delen?
Niet caren.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Koop online premium versie heh.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:13 schreef deadprez het volgende:
Jezus, 70 euro ook echt weer. Afzetters.
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=31219quote:Op zondag 11 januari 2015 19:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Koop online premium versie heh.
quote:Op zondag 11 januari 2015 19:14 schreef voederbietel het volgende:
Niet in die Playstation Store want volgens mij heet de bedrijfsleider daar Abraham.
Niet in die Playstation Store want volgens mij heet de bedrijfsleider daar Abraham.
Waarom add je me niet gewoon.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:14 schreef voederbietel het volgende:
jupquote:Op zondag 11 januari 2015 19:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=31219
deze?
Nou ja, voorlopig heb ik daar geen geld voor iig.
Oh ja. Nou, dat was in de tijd dat ik ook spellchecker was. Toen gedroeg ze zich al als een aandachtshoer en dommig meisje "hihihihi onsquote:Op zondag 11 januari 2015 19:04 schreef hoink581 het volgende:
Oom.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:13 schreef housesoftheholy het volgende:
Wat ben jij toch ook al een vieze roddeltante
ik zag toestraks dat je BF4 aan het spelen was, dus ik joinde je match, zag dat jouw team dik aan het verliezen was en toen ging ik weer wegquote:Op zondag 11 januari 2015 19:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kerel je moet echt BF4 kopen, ik heb net een prachtig boot tochtje gemaakt in de tropen totdat een of andere bruut me dood schoot.
Bedankt voor het verhaal. Nu is mijn nieuwsgierigheid bevredigd.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:15 schreef Chloroform het volgende:
Oh ja. Nou, dat was in de tijd dat ik ook spellchecker was. Toen gedroeg ze zich al als een aandachtshoer en dommig meisje "hihihihi ons![]()
![]()
", echt zo
Ik kan dat niet handelen. Toen bleek dat het een man was en toen zei ik dat ze een schande is voor het vrouwelijk ras en toen begon het. Kreeg zo vaak DM's met dat ik dood moest en tien minuten later dat ik niet snap hoe moeilijk ze het heeft en dat ze zichzelf in slaap huilt en dood wil.
![]()
Dat was het wel een beetje
Ow.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 19:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bedankt voor het verhaal. Nu is mijn nieuwsgierigheid bevredigd.
Gvd lang over gedaan om dat verhaal te typen op mn telefoon.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bedankt voor het verhaal. Nu is mijn nieuwsgierigheid bevredigd.
Gelukkig maar want ik had toch liever Tardis naast me gehad.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zag toestraks dat je BF4 aan het spelen was, dus ik joinde je match, zag dat jouw team dik aan het verliezen was en toen ging ik weer weg
Jammer dan.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd lang over gedaan om dat verhaal te typen op mn telefoon.
ik ben best goed anders hoor. je speelde wel Rush terwijl ik alleenquote:Op zondag 11 januari 2015 19:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gelukkig maar want ik had toch liever Tardis naast me gehad.
En daarvoor dank ik je op mijn blote knietjes.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:18 schreef Chloroform het volgende:
Gvd lang over gedaan om dat verhaal te typen op mn telefoon.
slijmbalquote:Op zondag 11 januari 2015 19:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En daarvoor dank ik je op mijn blote knietjes.
Best zielig voor haarquote:Op zondag 11 januari 2015 19:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja. Nou, dat was in de tijd dat ik ook spellchecker was. Toen gedroeg ze zich al als een aandachtshoer en dommig meisje "hihihihi ons![]()
![]()
", echt zo
Ik kan dat niet handelen. Toen bleek dat het een man was en toen zei ik dat ze een schande is voor het vrouwelijk ras en toen begon het. Kreeg zo vaak DM's met dat ik dood moest en tien minuten later dat ik niet snap hoe moeilijk ze het heeft en dat ze zichzelf in slaap huilt en dood wil.
![]()
Dat was het wel een beetje
Is goed.quote:
Ga je aftrekken op die post ofzoquote:Op zondag 11 januari 2015 19:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En daarvoor dank ik je op mijn blote knietjes.
Joh dan moet ze godverdomme misschien eens een keer normaal doen.quote:
Met je nerd K/D ratio van 1.09quote:Op zondag 11 januari 2015 19:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben best goed anders hoor. je speelde wel Rush terwijl ik alleen64 speler Conquest
speel
Weet je dat heel zeker?quote:Op zondag 11 januari 2015 19:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, ik ben de oudste thuis en mijn zus is geen tienermoeder.
Waarom zo vijandig :squote:
Dat is kkslechtquote:Op zondag 11 januari 2015 19:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Met je nerd K/D ratio van 1.09___!
deze post is zelf nerdquote:Op zondag 11 januari 2015 19:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Met je nerd K/D ratio van 1.09___!
weet nietquote:
Je weet toch niet wat er allemaal in dat hoofd rondgaat.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Joh dan moet ze godverdomme misschien eens een keer normaal doen.
Ik geloof oprecht dat ze een heel zwaar leven heeft. Niet vanwege dat transgendergebeuren maar meer omdat ze met zichzelf moet leven.quote:
Is toch niet zo raarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |