Waarom add je me niet gewoon.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:14 schreef voederbietel het volgende:
Niet in die Playstation Store want volgens mij heet de bedrijfsleider daar Abraham.
jupquote:Op zondag 11 januari 2015 19:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=31219
deze?
Nou ja, voorlopig heb ik daar geen geld voor iig.
Oh ja. Nou, dat was in de tijd dat ik ook spellchecker was. Toen gedroeg ze zich al als een aandachtshoer en dommig meisje "hihihihi onsquote:Op zondag 11 januari 2015 19:04 schreef hoink581 het volgende:
Chloro, wat is het verhaal over AB de spellchecker? Zou je het met ons willen delen?
Oom.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:13 schreef housesoftheholy het volgende:
Wat ben jij toch ook al een vieze roddeltante
ik zag toestraks dat je BF4 aan het spelen was, dus ik joinde je match, zag dat jouw team dik aan het verliezen was en toen ging ik weer wegquote:Op zondag 11 januari 2015 19:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kerel je moet echt BF4 kopen, ik heb net een prachtig boot tochtje gemaakt in de tropen totdat een of andere bruut me dood schoot.
Bedankt voor het verhaal. Nu is mijn nieuwsgierigheid bevredigd.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:15 schreef Chloroform het volgende:
Oh ja. Nou, dat was in de tijd dat ik ook spellchecker was. Toen gedroeg ze zich al als een aandachtshoer en dommig meisje "hihihihi ons![]()
![]()
", echt zo
Ik kan dat niet handelen. Toen bleek dat het een man was en toen zei ik dat ze een schande is voor het vrouwelijk ras en toen begon het. Kreeg zo vaak DM's met dat ik dood moest en tien minuten later dat ik niet snap hoe moeilijk ze het heeft en dat ze zichzelf in slaap huilt en dood wil.
![]()
Dat was het wel een beetje
Ow.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 19:14 schreef voederbietel het volgende:
Niet in die Playstation Store want volgens mij heet de bedrijfsleider daar Abraham.
quote:Op zondag 11 januari 2015 19:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bedankt voor het verhaal. Nu is mijn nieuwsgierigheid bevredigd.
Gvd lang over gedaan om dat verhaal te typen op mn telefoon.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bedankt voor het verhaal. Nu is mijn nieuwsgierigheid bevredigd.
Gelukkig maar want ik had toch liever Tardis naast me gehad.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zag toestraks dat je BF4 aan het spelen was, dus ik joinde je match, zag dat jouw team dik aan het verliezen was en toen ging ik weer weg
Jammer dan.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd lang over gedaan om dat verhaal te typen op mn telefoon.
ik ben best goed anders hoor. je speelde wel Rush terwijl ik alleenquote:Op zondag 11 januari 2015 19:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gelukkig maar want ik had toch liever Tardis naast me gehad.
En daarvoor dank ik je op mijn blote knietjes.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:18 schreef Chloroform het volgende:
Gvd lang over gedaan om dat verhaal te typen op mn telefoon.
slijmbalquote:Op zondag 11 januari 2015 19:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En daarvoor dank ik je op mijn blote knietjes.
Best zielig voor haarquote:Op zondag 11 januari 2015 19:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja. Nou, dat was in de tijd dat ik ook spellchecker was. Toen gedroeg ze zich al als een aandachtshoer en dommig meisje "hihihihi ons![]()
![]()
", echt zo
Ik kan dat niet handelen. Toen bleek dat het een man was en toen zei ik dat ze een schande is voor het vrouwelijk ras en toen begon het. Kreeg zo vaak DM's met dat ik dood moest en tien minuten later dat ik niet snap hoe moeilijk ze het heeft en dat ze zichzelf in slaap huilt en dood wil.
![]()
Dat was het wel een beetje
Is goed.quote:
Ga je aftrekken op die post ofzoquote:Op zondag 11 januari 2015 19:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En daarvoor dank ik je op mijn blote knietjes.
Joh dan moet ze godverdomme misschien eens een keer normaal doen.quote:
Met je nerd K/D ratio van 1.09quote:Op zondag 11 januari 2015 19:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben best goed anders hoor. je speelde wel Rush terwijl ik alleen64 speler Conquest
speel
Weet je dat heel zeker?quote:Op zondag 11 januari 2015 19:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, ik ben de oudste thuis en mijn zus is geen tienermoeder.
Waarom zo vijandig :squote:
Dat is kkslechtquote:Op zondag 11 januari 2015 19:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Met je nerd K/D ratio van 1.09___!
deze post is zelf nerdquote:Op zondag 11 januari 2015 19:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Met je nerd K/D ratio van 1.09___!
weet nietquote:
Je weet toch niet wat er allemaal in dat hoofd rondgaat.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Joh dan moet ze godverdomme misschien eens een keer normaal doen.
Ik geloof oprecht dat ze een heel zwaar leven heeft. Niet vanwege dat transgendergebeuren maar meer omdat ze met zichzelf moet leven.quote:
Is toch niet zo raarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |