Ik zou waarschijnlijk binnen drie dagen onterecht gearresteerd zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zou jullie mijn aandacht ook niet meer gunnen als ik in een spannende wereldstad woonde
Biertje dp?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij bent ook gewoon geen gezellig persoon
ben je zwart dan?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zou waarschijnlijk binnen drie dagen onterecht gearresteerd zijn.
wat niet weet wat niet deertquote:Op zondag 11 januari 2015 20:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij bent ook gewoon geen gezellig persoon
Ja lekker.quote:
wel een beetje sneaky uiterlijk hoor ;squote:Op zondag 11 januari 2015 20:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee blond met blauwe ogen en erg mager.
Zo onopvallend dat ik eigenlijk wel een crimineel moet zijn. En dat ruiken ze daar bij de NYPD.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wel een beetje sneaky uiterlijk hoor ;s
Ectoquote:Op zondag 11 januari 2015 20:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee blond met blauwe ogen en erg mager.
maar misschien kun je bij de aryan brotherhoodquote:Op zondag 11 januari 2015 20:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zo onopvallend dat ik eigenlijk wel een crimineel moet zijn. En dat ruiken ze daar bij de NYPD.
😏quote:Op zondag 11 januari 2015 20:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wel een beetje sneaky uiterlijk hoor ;s
Dan kun je voor mij wel vertellen wat er stond toch? :squote:Op zondag 11 januari 2015 20:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja gvd moest helemaal mobiel gaan om deze smiley te kunnen zien
die ondeugende blik smiley van whatsappquote:Op zondag 11 januari 2015 20:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan kun je voor mij wel vertellen wat er stond toch? :s
Hoe durf je.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
maar misschien kun je bij de aryan brotherhood
Ik las eerst Ayran en moest hard lachen.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
maar misschien kun je bij de aryan brotherhood
dat zou meer iets voor mij zijn geweest denk ikquote:Op zondag 11 januari 2015 20:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik las eerst Ayran en moest hard lachen.
mss door je pimp account of anders je pimp computerquote:Op zondag 11 januari 2015 20:13 schreef deadprez het volgende:
waarom zien mensen die smileys niet op hun pc¿ ik zie ze wel gewoon
wat vond je ervanquote:Op zondag 11 januari 2015 20:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja gvd moest helemaal mobiel gaan om deze smiley te kunnen zien
denk het ook iddquote:Op zondag 11 januari 2015 20:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mss door je pimp account of anders je pimp computer
Ik zie mobiel gewoon een grijs blokjequote:Op zondag 11 januari 2015 20:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
die ondeugende blik smiley van whatsapp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |