Welke posts? Over dat ik dik ben?quote:Op zondag 11 januari 2015 19:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb nu ff geen zaad meer dankzij al jouw eerdere posts.
is dat goed of slecht?quote:Op zondag 11 januari 2015 19:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Met je nerd K/D ratio van 1.09___!
Dat jij niet in het vorige topic gepost hebt en wel de TT weet is nog veel triester.quote:
Ja, kut TT hé.quote:
Kill deathquote:
Wat een welkomquote:Op zondag 11 januari 2015 19:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat jij niet in het vorige topic gepost hebt en wel de TT weet is nog veel triester.
Nerdquote:Op zondag 11 januari 2015 19:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hoeveel kills je hebt in een spel en hoe vaak je zelf sterft volgens mij
Hoeveel kills jij hebt en hoe vaak je zelf dood bent gegaan, Jezus, het is geen hogere wiskunde hoor.quote:
Zie je wel wat je Slaap_Zak bentquote:
Kom mij educaten.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoeveel kills jij hebt en hoe vaak je zelf dood bent gegaan, Jezus, het is geen hogere wiskunde hoor.
Hoeft niet per se slecht te zijn.quote:
ik hoor dat pc masterrace is?quote:Op zondag 11 januari 2015 19:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk stoer doen dat 'ie een PC heeft.
Mijn K/D is 2/9554 ik kan jou niets lerenquote:
Haha console faggot, typisch.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk stoer doen dat 'ie een PC heeft.
Een beetje? Ik wil in je broekje.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag aandacht van mij? Toch een beetje verliefd?
gamen op de pc is echt een overkill aan nerdquote:Op zondag 11 januari 2015 19:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik hoor dat pc masterrace is?
Haha console faggot, typischquote:Op zondag 11 januari 2015 19:28 schreef haan33 het volgende:
[..]
gamen op de pc is echt een overkill aan nerd
Had ik laatst ook.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:28 schreef hoink581 het volgende:
De Marokkaanse snackbarhouder complimenteerde me op mijn snor, maar vond dat als de snor betekenis zou moeten houden dat ik de rekening moest betalen.
Maakt niet uit.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn K/D is 2/9554 ik kan jou niets leren
housesquote:Op zondag 11 januari 2015 19:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Haha console faggot, typisch
Kom racen, dat kan ik wel. :$$quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 19:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Haha console faggot, typisch
wat lach jequote:
wat een kutverhaalquote:Op zondag 11 januari 2015 19:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja. Nou, dat was in de tijd dat ik ook spellchecker was. Toen gedroeg ze zich al als een aandachtshoer en dommig meisje "hihihihi ons![]()
![]()
", echt zo
Ik kan dat niet handelen. Toen bleek dat het een man was en toen zei ik dat ze een schande is voor het vrouwelijk ras en toen begon het. Kreeg zo vaak DM's met dat ik dood moest en tien minuten later dat ik niet snap hoe moeilijk ze het heeft en dat ze zichzelf in slaap huilt en dood wil.
![]()
Dat was het wel een beetje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wickey plsquote:Op zondag 11 januari 2015 19:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Prima, laat je alle hoeken van het circuit zien en daarna de kamer.
Je kamer interesseert me niet, wil alleen in je raceautobed.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Prima, laat je alle hoeken van het circuit zien en daarna de kamer.
Die had ik vroeger, Ferrari.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je kamer interesseert me niet, wil alleen in je raceautobed.
quote:Op zondag 11 januari 2015 19:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]Vroeg je niks herman ;sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom Ruzzlequote:
grimlachen eerderquote:Op zondag 11 januari 2015 19:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik dacht dat we om mij aan het huillachen waren
GODVERDOMME WAT PRAAT JEquote:Op zondag 11 januari 2015 19:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat probeer je nou allemaal
Hoezo 'had'quote:
quote:
Oke, GhpH.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sorry
DAT JE NIET TEGEN DE WAARHEID KAN!
AHAHAHAHAH
quote:Op zondag 11 januari 2015 19:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)74d1bfadabbc32fddd4a
Doe danquote:
Jmmrquote:Op zondag 11 januari 2015 19:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bleek gestolen te zijn, moeten inleveren bij de politie.
Niet zo mad herman.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sorry
DAT JE NIET TEGEN DE WAARHEID KAN!
AHAHAHAHAH
Had valse hoopquote:
Zo ja, koop. :$$quote:Op zondag 11 januari 2015 19:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou er ook een Range Rover bed zijn, die dan voor 2 is?
torrentje binnenhalenquote:Op zondag 11 januari 2015 19:46 schreef Aberella het volgende:
Ik heb zin om Harry Potter te kijken maar dat staat niet op Netflix
gwn downloaden dan maarquote:Op zondag 11 januari 2015 19:46 schreef Aberella het volgende:
Ik heb zin om Harry Potter te kijken maar dat staat niet op Netflix
nu gaan ze hatenquote:Op zondag 11 januari 2015 19:47 schreef Aberella het volgende:
[..]
Vind dat te lastig want wil okk ondertiteling enzo
is vast ook wel met ondertiteling te vindenquote:Op zondag 11 januari 2015 19:47 schreef Aberella het volgende:
[..]
Vind dat te lastig want wil okk ondertiteling enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |