Wat wil je daarmee suggereren danquote:Op maandag 12 januari 2015 14:29 schreef Nia het volgende:
Bij de supermarkt wordt de mevrouw in de bruine lange jas nog heldhaftig over de schouder getild door een agent. Ze loopt wel ongedeerd en enigszins gedesoriënteerd samen met de man in het blauwe overhemd de supermarkt uit. Misschien is ze flauwgevallen door alle consternatie. Het voegt in ieder geval wel de nodige emotie toe aan de foto's die van de gegijzelden zijn genomen.
Ja, anders had de emotie volledig ontbroken.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:29 schreef Nia het volgende:
Bij de supermarkt wordt de mevrouw in de bruine lange jas nog heldhaftig over de schouder getild door een agent. Ze loopt wel ongedeerd en enigszins gedesoriënteerd samen met de man in het blauwe overhemd de supermarkt uit. Misschien is ze flauwgevallen door alle consternatie. Het voegt in ieder geval wel de nodige emotie toe aan de foto's die van de gegijzelden zijn genomen.
Wat vind Synthercell daarvan?quote:Op maandag 12 januari 2015 14:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, anders had de emotie volledig ontbroken.
Ik verwacht dat hij de terroristen vanuit de flanken zag aankomen.quote:
Ze zaten al enige tijd op het dak, hoe kunnen ze dan weten wat er binnen allemaal gebeurd?quote:Op maandag 12 januari 2015 14:30 schreef kalinhos het volgende:
Nou ja. Er kwamen er 2 het pand binnen. Op de video komen er 2 het pand uit. Beetje smokkelen, naar boven afronden....hmmja dan kan je redelijk vaststellen dat het gevaar dáár beneden is, en niet op het dak.
Ja, maar wat had je dán verwacht. Oké, je zegt dat je het vreemd vindt als mensen met hun telefoon staan. Wat was in jouw ogen dan een minder onlogische handeling geweest die die mensen hadden moeten doen? Naar beneden springen?quote:Op maandag 12 januari 2015 14:36 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ze zaten al enige tijd op het dak, hoe kunnen ze dan weten wat er binnen allemaal gebeurd?
De terroristen komen pas op het allerlaatst het pand uit.
Terwijl vlak daarvoor er nog agenten langsrennen en de andere kant op gaan.
Denk ervan wat je wil, maar ik vind het maar vreemd.
Heb je wel eens van shock gehoord?quote:Op maandag 12 januari 2015 14:43 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ja, maar wat had je dán verwacht. Oké, je zegt dat je het vreemd vindt als mensen met hun telefoon staan. Wat was in jouw ogen dan een minder onlogische handeling geweest die die mensen hadden moeten doen? Naar beneden springen?
Ik vind het juist enorm logisch. Je ziet dat met praktisch alle aanslagen en/of natuurrampen. Ongeveer het 1e wat mensen doen als ze zelf uit direct levensgevaar zijn, is geliefden bellen. Je zag het bij 11 september (maargoed, dat zullen wel crisisacteurs zijn natuurlijk), je zag het bij de veerrampen in Korea en Griekenland, je zag het bij de gijzeling in Sydney, en uit mn hoofd waren er ook dergelijke verhalen bekend van de tsunami in 2004. Niks menselijks is mensen vreemd.
Heb je wel eens van adrenaline gehoord?quote:Op maandag 12 januari 2015 14:48 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Heb je wel eens van shock gehoord?
Veel mensen die net iets verschrikkelijks hebben meegemaakt.
Raken in shock en kunnen niet meer helder denken en functioneren.
Het dunkt met dat wanneer je weet dat 10 collega's net zijn vermoord door zwaar bewapende terroristen 1 zelfs met een raketwerper, je toch redelijk van je padje bent.
Zo snel na een dergelijke ervaring heb je volgensmij nog geen last van shock, maar meer van adrenaline.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:48 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Heb je wel eens van shock gehoord?
Raken in shock en kunnen niet meer helder denken en functioneren.
Het dunkt met dat wanneer je weet dat 10 collega's net zijn vermoord door zwaar bewapende terroristen
1 zelfs met een raketwerper, je toch redelijk van je padje bent.
-edit, nokken met die onzin-quote:Op maandag 12 januari 2015 14:59 schreef BredeBrenda het volgende:
[..]
Zo snel na een dergelijke ervaring heb je volgensmij nog geen last van shock, maar meer van adrenaline.
Daarnaast kunnen die mensen nog niet weten dat er net 10 collega's zijn vermoord.
Ik heb net dat filmpje bekeken waarin wordt gezegd dat de beelden zijn ge-edit. Het lijkt mij persoonlijk meer dat diegene gewoon even is gestopt met filmpen en daarna (toen er weer wat gebeurde) verder is gegaan ... Die optie zit op elke smartphone tegenwoordig.
Jij drukt je uit zoals jou het beste uitkomt, waarbij je je soms compleet belachelijk maakt. Je bent echt één van de meest afschuwelijke BNW-figuren die ik in jaren heb gezien. Geen enkele onderbouwing, niet open staan voor tegenargumenten, en ga zo maar door.quote:
vrouwen redenatie weer ditquote:Op maandag 12 januari 2015 14:29 schreef Nia het volgende:
Volgensmij liep ze niet snel genoeg waarna de agent besloot haar maar te tillen. Dit zie je ook in de beelden.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:29 schreef Nia het volgende:
Jij maakt nooit taalfouten? Lekker belangrijk ook.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:54 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Heb je wel eens van adrenaline gehoord?
Krijgen een adrenalinekick en kunnen daardoor juist extreem helder denken en functioneren.
Het dunkt me dat wanneer je weet dat 10 collega's nt zijn vermoord door zwaar bewapende terroristen 1 zelfs met een raketwerper, je extreem gefocust en geconcentreerd bent.
Besef je trouwens, dat je hele shock-argument ook een uitstekend argument is tegen je observatie. "Ze staan maar wat met hun handen in hun zakken en te smsen". Dat zou je aardig kunnen rijmen met mensen die niet meer helder kunnen denken en functioneren.
Maargoed, ik heb je wat gevraagd. Als jij het smsen/appen een rare reactie vindt, wat is in jouw wereld dan géen vreemde reactie? M.a.w, met welke reactie had jij geen vragen gesteld?
Totaal offtopic, maar hoezo breek jij je zinnen steeds af? De . na meegemaakt slaat namelijk nergens op.
Wie zegt dat dat appen is? Misschien zoekt hij wel zijn camera app maar lukt dat niet door shaky hands.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:12 schreef Flammie het volgende:
Ik vond dat appen cker ook vreemd... kan nooit... je kunt me veel wijsmaken maar dat is geen normale reactie inderdaad!
Toevallig nog 2 in het gequote stuk. Het leest gewoon irritant, thats all. Jij stopt er steeds een enter in.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:08 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Jij maakt nooit taalfouten? Lekker belangrijk ook.
Ik denk dat je eens wat minder films moet kijken en minder appen tijdens het fietsen.
De wereld buiten de schermpjes zit namelijk heel anders in elkaar.
Ok, maar wat zou je dan wél een normale reactie vinden? Hoezo vind je het appen zo enorm vreemd? Ik bedoel, het zou vreemd zijn als ze in een cirkel gaan zitten, picknickmand pakken en Kumbayaa gaan zingen. Dat zou vreemd zijn. Ik vind het gebruik van de telefoon juist helemaal niet vreemd. Eerder vrij logisch.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:12 schreef Flammie het volgende:
Ik vond dat appen cker ook vreemd... kan nooit... je kunt me veel wijsmaken maar dat is geen normale reactie inderdaad!
Dus? Wanneer jij iets zegt dan is het gewoon zo?quote:Op maandag 12 januari 2015 15:19 schreef kalinhos het volgende:
Nee, je hebt juist totaal geen argumenten gegeven, dat is nou net het hele punt
Jij komt met
- Vreemde reactie zeg, dat gebruik van de telefoon
+ Mijn antwoord: nja, je wil je familie op de hoogte houden, etc. Zo vreemd is het niet. Wat zou je zelf doen?
- Jij komt met: Hmm, wel eens gehoord van shock? Mensen doen dan onlogische dingen (waarmee je onbewust of onbedoelt dus je eigen vraag beantwoordt)
+ ik kom met: hmm wel eens gehoord van adrenaline. Stuk logischer in zo'n situatie, maargoed.
+ Ik vraag: wat vind jij dan een logische reactie?
Nog geen antwoord gehad.
Je hebt ook al meerdere malen aangegeven dat je het zo vreemd vond dat Parijs met 88000 agenten op de terroristen aan het jagen was. Dat is toen ook meerdere keren direct ontkracht, maar dat schijn je te negeren en daarna noem je het punt weer vrolijk op als argument. Houd je bij de feiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |