SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aldus jij.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daarnaast geeft niemand een kont om PSV.
Lekker. Eet smakelijk zometeen.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mag raden, en het is ook goed geraden.
Hopelijk leest GGMM dit bericht niet.
Tja er word ook 35 miljoen betaald voor een matig linksbackje.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Kost daarom maar 50 miljoen. Een fooitje
Wat een schitterend effect heeft een of andere matige Photoshopper op z'n zolderkamer aan die foto gegeven zeg.quote:
En het is niet deze wedstrijdquote:Op zondag 11 januari 2015 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een schitterend effect heeft een of andere matige Photoshopper op z'n zolderkamer aan die foto gegeven zeg.
Stop hier onmiddellijk mee.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:40 schreef donroyco het volgende:
Saushampton is een Mata te groot voor ome Louis.
Ik heb er al drie.quote:
1/10quote:Op zondag 11 januari 2015 18:40 schreef donroyco het volgende:
Saushampton is een Mata te groot voor ome Louis.
Neen.quote:
Okdoei.quote:
Had GGMM ooit gezag?quote:Op zondag 11 januari 2015 18:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM zijn gezag lijkt tanende.
Ik heb je vier keer moeten vragen om me alsjeblieft geen meneer te noemen en nu dan zo stoer lopen doen. oh jaquote:
konijnenvoerquote:Op zondag 11 januari 2015 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer van al die zooi die erin zit.
We wachten nog op een Engelse variant hiervan.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Welke wijn gaan Koeman en van Gaal straks drinken?
Praat eens normaal.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:47 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Tadic is echt een bitch, eerst die ecto balo pose en nu weer deze dive.
Ze is getrouwd met Louis, ik geloof daar dus niks van.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat de boel bij Truus inmiddels al is opgedroogd hoor.
Blessure van Alderweireld in de eerste helft.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar hebben we die 5 minuten extra aan verdiend?
Omdat deze wedstrijd zo geweldig was, krijgen we gewoon nog 5 minuten extra genot.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 11 januari 2015 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat duurde wel lang. De timer liep nog.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb je post in het Strootman-topic even afgekraakt.
Je maakt jezelf compleet belachelijk.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tadic is beter dan Elia, mag ik dit zeggen ja dat mag ik zeggen
quote:Op zondag 11 januari 2015 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tadic is beter dan Elia, mag ik dit zeggen ja dat mag ik zeggen
En wat heeft dat met de Premier League te makenquote:Op zondag 11 januari 2015 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb je post in het Strootman-topic even afgekraakt.
Strootman gaat op korte termijn misschien naar Manchester Unitedquote:Op zondag 11 januari 2015 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En wat heeft dat met de Premier League te maken
Dus jij wil wel een weddenschap aangaan dat Strootman binnen korte termijn naar Manchester United gaat?quote:Op zondag 11 januari 2015 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Strootman gaat op korte termijn misschien naar Manchester United
Jezus hou jij het nieuws niet bij ofzo? :S
Ik uh..quote:Op zondag 11 januari 2015 18:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus jij wil wel een weddenschap aangaan dat Strootman binnen korte termijn naar Manchester United gaat?
''Koemanmongool''quote:Op zondag 11 januari 2015 18:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Louis verloren en die koemanmongool gewonnen, GODVERDOME
Nou kijk, het is een combinatie van de 2 woorden Koeman en mongoolquote:Op zondag 11 januari 2015 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Koemanmongool''
Deze uitspraak moet je nader verklaren.
Ik wil gewoon de nadruk leggen op mijn persoonlijke voorkeur voor Koning Louis, meer niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Koemanmongool''
Deze uitspraak moet je nader verklaren.
Ik vind het geen geslaagde combinatie.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nou kijk, het is een combinatie van de 2 woorden Koeman en mongool
quote:Op zondag 11 januari 2015 18:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nou kijk, het is een combinatie van de 2 woorden Koeman en mongool
Wat Louis zijn team vandaag op de mat legde, was nog triester dan het niveau wat pakweg FC Twente ambieert.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon de nadruk leggen op mijn persoonlijke voorkeur voor Koning Louis, meer niet.
Koemongool was idd beter geweest.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het geen geslaagde combinatie.
Als die op de trein stapt richting Chelsea waarschijnlijk wel ja.quote:
Nee. Slaapverwekkend.quote:
tegen wie moet de wolf danquote:Op zondag 11 januari 2015 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ondertussen genieten van de BDO-finale.
nou weet ik nog steeds niet tegen wie ie moetquote:Op zondag 11 januari 2015 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee waites heeft al kansloos verloren in de tweede ronde.
quote:Op zondag 11 januari 2015 19:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nou weet ik nog steeds niet tegen wie ie moet
http://www.vi.nl/nieuws/u(...)ransfer-lampard-.htmquote:UEFA onderzoekt boekhouding City na transfer Lampard
De UEFA gaat onderzoeken of Manchester City zijn satellietclubs in Australië en de Verenigde Staten gebruikt heeft om in het boekjaar 2013/14 de verliezen te drukken.
De vage constructie rond de transfer van Frank Lampard vestigde extra de aandacht op de samenwerkingsverbanden van City. In de zomer van 2014 werd aangekondigd dat Lampard (foto) had getekend voor New York City FC, alvorens hij werd verhuurd aan de moederclub in Engeland. Onlangs werd echter duidelijk dat de 36-jarige middenvelder nooit getekend had in de Verenigde Staten en gewoon onder contract staat in Manchester.
Manchester City is net als New York City FC en Melbourne City onderdeel van de City Football Group (CFG). Deze CFG heeft twee andere dochterondernemingen die in het seizoen 2013/14 circa veertig miljoen euro aan kosten maakten, wat mogelijk bevorderlijk was voor het financiële resultaat van de Engelse kampioen. De UEFA gaat onderzoeken of dit in strijd is met de Financial Fair Play-reglementen, meldt de Daily Mail.
Vorig jaar kreeg Manchester City vanwege het verbreken van de FFP-regels een boete van circa twintig miljoen euro. Daarnaast kon de ploeg van manager Manuel Pellegrini minder spelers inschrijven voor de Champions League en werden beperkingen opgelegd aan de uitgaven aan salarissen en transfers.
quote:Manchester United striker Robin van Persie will have a scan on Monday on a damaged ankle and will miss the Ballon d'Or ceremony, despite being in the running for goal-of-the-year.
The Netherlands international suffered the injury during United's 1-0 home defeat by Southampton on Sunday.
The Dutchman was forced off in the 61st minute as Southampton leapfrogged United into third spot in the Premier League.
Sterker nog: voor een Nederlander van zijn leeftijd en zijn opleiding vind ik het for traffic.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:10 schreef Caland het volgende:
Ik vind het Engels van Koeman eigenlijk niet eens zo heel bizar slecht.
Alleen is Kun een paar klassen beterquote:Op zondag 11 januari 2015 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom triest, beetje hetzelfde type als Aguero
Ik vind ze ook niet hetzelfde type. Ik denk dat ze goed samen kunnen spelen.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:01 schreef Reddead het volgende:
[..]
Alleen is Kun een paar klassen beter
Dat denk ik ook, maar dat verandert niet het feit dat City weer eens enorm overbetaald heeft voor hem.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vind ze ook niet hetzelfde type. Ik denk dat ze goed samen kunnen spelen.
Zeker. En dan komt Lacazette misschien ook nog. Maar ja, met Bony en hem haal je Real, Barca en Bayern niet in. Het is top, maar geen wereldtop.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:10 schreef Reddead het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar dat verandert niet het feit dat City weer eens enorm overbetaald heeft voor hem.
En dan willen ze nog de CL winnen.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zeker. En dan komt Lacazette misschien ook nog. Maar ja, met Bony en hem haal je Real, Barca en Bayern niet in. Het is top, maar geen wereldtop.
haha die fortraffic is briljant.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Sterker nog: voor een Nederlander van zijn leeftijd en zijn opleiding vind ik het for traffic.
Eensquote:Op maandag 12 januari 2015 14:01 schreef Reddead het volgende:
[..]
Alleen is Kun een paar klassen beter
Lijkt mij nog een keer de moeite waard voor een relatief laag bedrag (3,2 miljoen pond?).quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:08 schreef McGrath het volgende:
Het is dan toch rond, Carles Gil naar Villa. Ik ben benieuwd.
Ja 3,2. Ik ken de speler alleen totaal niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:11 schreef Downwards het volgende:
[..]
Lijkt mij nog een keer de moeite waard voor een relatief laag bedrag (3,2 miljoen pond?).
Denk dat hij aankomend weekend al speelt tegen Liverpool.
In 2014 had o.a. Everton ook interesse. Destijds werd dit artikel geschreven, misschien om een beetje een idee te krijgen:quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja 3,2. Ik ken de speler alleen totaal niet.
Aha, het is altijd nog afwachten, maar wel de juiste positie waar we iemand nodig hadden. Hopelijk zullen we dan nog maar weinig van Weimann zien.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:22 schreef Downwards het volgende:
[..]
In 2014 had o.a. Everton ook interesse. Destijds werd dit artikel geschreven, misschien om een beetje een idee te krijgen:
http://bleacherreport.com(...)on-to-the-next-level
Hopelijk weet hij Benteke ook wat vaker in stelling te brengen. 2 goals in 1000 minuten dit seizoen is natuurlijk veel te weinig voor iemand als Benteke.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Aha, het is altijd nog afwachten, maar wel de juiste positie waar we iemand nodig hadden. Hopelijk zullen we dan nog maar weinig van Weimann zien.
Janu kan een goede speler worden hoor, zijn acceleratiesnelheid is niet mis.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja 3,2. Ik ken de speler alleen totaal niet.
Ze willen daarnaast ook nog Scott Sinclair halen of Januzaj huren. Van beide ben ik dan weer geen fan.
Ik vind Januzaj behoorlijk overschat en heeft eigenlijk nog maar weinig echt laten zien.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:30 schreef Reddead het volgende:
[..]
Janu kan een goede speler worden hoor, zijn acceleratiesnelheid is niet mis.
Consistentie en gebrek aan fysieke kracht zijn zijn minpunten.
Dan moet hij ook eens opgesteld worden. Zijn potentie was te zien, alleen Van Gaal negeert hem gewoonquote:Op woensdag 14 januari 2015 00:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind Januzaj behoorlijk overschat en heeft eigenlijk nog maar weinig echt laten zien.
In de wedstrijden dat ie speelde vond ik hem ook niet goed. Maar meningen en alles he.quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan moet hij ook eens opgesteld worden. Zijn potentie was te zien, alleen Van Gaal negeert hem gewoon
Vond hem ook niet best toen hij wel speelde - had ook weinig ritme -, maar de potentie is er wel. Hij moet 'gewoon' verhuurd worden en vlieguren maken.. Bij deze situatie is hij ook niet echt gebaat en zie Van Gaal hem ook niet vaak meer opstellen dit seizoen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
In de wedstrijden dat ie speelde vond ik hem ook niet goed. Maar meningen en alles he.
Lowie en aankopenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:16 schreef Pleun2011 het volgende:
Van Persie geblesseerd dus.. jammer. Wat een creatiefloos saai elftal heeft United toch. Investeer eens in een creatieve middenvelder of een topverdediger joh Lowie
Dat maakt voor de beheerder van hun twitter-account doorgaans niets uit.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Raar plaatje, United speelt uit.
Hummels en Reus binnenkort op Old Trafford.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:16 schreef Pleun2011 het volgende:
Van Persie geblesseerd dus.. jammer. Wat een creatiefloos saai elftal heeft United toch. Investeer eens in een creatieve middenvelder of een topverdediger joh Lowie
Falcao hoort in de basis, dat weet iedereen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:28 schreef Sked het volgende:
Falcao in de basis, ik snap er niks meer van
quote:Alteration to the Man United team-sheet: Jonny Evans starts, while Chris Smalling is now on the bench.
Ja, daar ben ik het mee eens. Ik snap er alleen geen kloot van dat hij vorige week nog gewoon gepasseerd werd en nu opeens basis staatquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Falcao hoort in de basis, dat weet iedereen.
Misschien heeft hij uistekend getraind en aangezien Van Persie toch geblesseerd is..quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het mee eens. Ik snap er alleen geen kloot van dat hij vorige week nog gewoon gepasseerd werd en nu opeens basis staat
Louis weet heus wel waar hij mee bezig is, daar maak ik mij geen zorgen over. Ik voorspel een hattrick van Falcao.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het mee eens. Ik snap er alleen geen kloot van dat hij vorige week nog gewoon gepasseerd werd en nu opeens basis staat
Daar heb ik soms mijn twijfels nog wel bij.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Louis weet heus wel waar hij mee bezig is, daar maak ik mij geen zorgen over. Ik voorspel een hattrick van Falcao.
Koeman doet met veel minder materiaal het veel beter . Louis zijn team doet maar wat zonder enig ideequote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar heb ik soms mijn twijfels nog wel bij.
om 16:00 zaterdag is er maar één wedstrijd live ook in Ejgeland zelfquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:01 schreef Maver24 het volgende:
Weer United live bij Foxsports. Kunnen ze niet een keer wat anders uitzenden. Ik zie ze elke week bij fox
Lekker boeiend, is toch maar een Belg.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:06 schreef Brecht35 het volgende:
Hazard wordt vroeg of laat eens van het veld geschopt.
Waarom dat danquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
om 16:00 zaterdag is er maar één wedstrijd live ook in Ejgeland zelf
zodat de mensen naar de stadions gaanquote:
Ingezet*quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Het Pardew-effect is uitgewerkt.
Aha, duidelijk. Vond het al apart dat Cech weer speelde.quote:Door een blessure aan de duim moest Courtois vorige week forfait geven voor de match tegen Newcastle, waardoor Petr Cech nog eens het Chelsea-doel mocht verdedigen. De Rode Duivel zou nog steeds last hebben van zijn duim, maar toch overweegt Chelsea-trainer José Mourinho hem te laten starten voor The Blues. Courtois zit alvast zeker in de kern bij Chelsea. ‘Hij zou morgen speelklaar moeten raken, hij zal dan misschien geen 100% zijn, maar hoeveel spelers zijn dat wel doorheen het seizoen?’, vroeg Mourinho zich af op de persconferentie voorafgaand aan de match tegen Swansea.
Wat is dit voor een Google Translate stukjequote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aha, duidelijk. Vond het al apart dat Cech weer speelde.
Belgisch noemen ze dit.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat is dit voor een Google Translate stukje
Is gewoon Vlaams toch?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat is dit voor een Google Translate stukje
Het maffe is dat die PL-wedstrijden toch wel volzitten met toeristen + de lokale rijke fans. Met dat tv-verbod tref je alleen de fans, maakt volgens mij geen reet uit qua stadionbezoek.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zodat de mensen naar de stadions gaan
toen namen de pubs buitenlandse abo's om toch alles uit te kunnen zenden en toen heeft de PL de buitenlandse tv rechten ook aangepast naar 1 PL wedstrijd om 16:00
ander pakket denk ikquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:26 schreef Maver24 het volgende:
Waarom zijn er dan wel gewoon streams te vinden van de andere pl wedstrijden van vandaag?
quote:How does the Premier League distribute its broadcast rights?
Live audio-visual broadcast rights are sold in three-season packages, through a heavily regulated auction process. The rights are sold on a collective basis, rather than individually by each club.
There are seven packages (labelled A-G) of either 12 or 26 matches. Each represents a specific time-slot in which matches can be broadcast (eg: Package A is 26 matches on a Saturday at 12:45).
No single broadcaster is permitted to purchase all seven.
upstairs kijken hequote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat doet Louis eigenlijk op de training met ze?
Vooral vertellen hoe ze tegen een bal moeten trappen, waarschijnlijk...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat doet Louis eigenlijk op de training met ze?
Hij schildert graag, dat kloptquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Raar wel. Blind is namelijk een zeer creatieve speler. Toch Mario?
Is wel goed overgekomen dan..quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Vooral vertellen hoe ze tegen een bal moeten trappen, waarschijnlijk...
Bij een Man U in goede doen heeft hij waarschijnlijk geen basisplaats, maar ik vind hem geen slechte speler.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Raar wel. Blind is namelijk een zeer creatieve speler. Toch Mario?
Met wat hij achterin heeft staan kan je niet veel andersquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:56 schreef Confetti het volgende:
Van Gaal krijgt er flink van langs met zijn achterlijke, koppige acties. 3-5-2 werkt gewoon niet maar zijn ego kan dat niet aan.
Hij verspeelt nu heel snel zijn krediet.
Hem valt ook niet te verwijten dat hij gegaan is, dat Van Gaal hem gekocht heeft verbaasde me dan weer wel.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Bij een Man U in goede doen heeft hij waarschijnlijk geen basisplaats, maar ik vind hem geen slechte speler.
Mwa paniek en hij is een bekende van hemquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hem valt ook niet te verwijten dat hij gegaan is, dat Van Gaal hem gekocht heeft verbaasde me dan weer wel.
Een goed WK gespeeld. Zie Poborsky bijvoorbeeld. En hij wilde misschien Ajax naaien en Blind is vast wel bekend met zijn 'filosofie', drie oorzaken. Maar Blind kun je het moeilijk kwalijk nemen nee.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hem valt ook niet te verwijten dat hij gegaan is, dat Van Gaal hem gekocht heeft verbaasde me dan weer wel.
Ik ook niet, maar creatief is hij zeker niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Bij een Man U in goede doen heeft hij waarschijnlijk geen basisplaats, maar ik vind hem geen slechte speler.
Fellaini is prima voor Man Utd. Zo iemand hebben ze nodig op het middenveld en bij set-pieces.quote:
Troll gespot.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Fellaini is prima voor Man Utd. Zo iemand hebben ze nodig op het middenveld en bij set-pieces.
Inderdaad , voor het speltype lange halen, snel thuis is die uitermate geschiktquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Fellaini is prima voor Man Utd. Zo iemand hebben ze nodig op het middenveld en bij set-pieces.
Dat dit uit de mond van een Fallaini-sympathisant komt vind ik behoorlijk lachwekkend.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:10 schreef Brecht35 het volgende:
Ik vind Mata een overroepen kutspelertje. Wat heet die kerel eigenlijk al bewezen? 1 goed seizoen bij Chelsea en nooit kunnen bevestigen.
Ik heb toch niet gezegd dat Fellaini beter is? Jemig.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat dit uit de mond van een Fallaini-sympathisant komt vind ik behoorlijk lachwekkend.
Valencia enzo , Belgenfapperquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:10 schreef Brecht35 het volgende:
Ik vind Mata een overroepen kutspelertje. Wat heet die kerel eigenlijk al bewezen? 1 goed seizoen bij Chelsea en nooit kunnen bevestigen.
Het is een redelijk veel scorende aanvallende middenvelder maar niet meer dan dat.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:10 schreef Brecht35 het volgende:
Dat veel scoren is al een hele tijd geleden.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:12 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het is een redelijk veel scorende aanvallende middenvelder maar niet meer dan dat.
Hij mist de techniek in de kleine ruimte, is fysiek heel zwak, conditie van niks en mist het overzicht om op de 10 te spelen.
Primera Division is PL niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Valencia enzo , Belgenfapper
Nee, maar je hebt wel regelmatig aangegeven dat Fellaini in jouw ogen geen kutspeler is, en nu geef je aan dat Mata dat volgens jou wel is.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:12 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd dat Fellaini beter is? Jemig.
Bijna even gelijkwaardigquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:13 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
[..]
Primera Division is PL niet.
Meer omdat hij een van de weinige spelers is bij Utd die body heeft en diep kan gaan, zoals hij bij Everton regelmatig deed, met scorend vermogen. Hij heeft beweging in zijn spel, en dat betekent dat de tegenstander ook moet verschuiven, en dat biedt mogelijkheden voor medespelers. Daarnaast heeft hij scorend vermogen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Inderdaad , voor het speltype lange halen, snel thuis is die uitermate geschikt
In de PD wordt een heel ander soort voetbal gespeeld. Als je fysiek niet veel voorstelt, kan je het wel schudden in de PL.quote:
Fellaini is niet overroepen, dat is het verschil.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt wel regelmatig aangegeven dat Fellaini in jouw ogen geen kutspeler is, en nu geef je aan dat Mata dat volgens jou wel is.
Of ja, eigenlijk zeg je het dus wel.
Kijk maar naar David Silva of Hazardquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:15 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
In de PD wordt een heel ander soort voetbal gespeeld. Als je fysiek niet veel voorstelt, kan je het wel schudden in de PL.
[..]
Spits heeft vertrouwen nodig. Dat neemt af zodra je de helft van je wedstrijden op de bank begint.quote:
Hij is geen beginneling, moet daar tegen kunnen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Spits heeft vertrouwen nodig. Dat neemt af zodra je de helft van je wedstrijden op de bank begint.
Ljungberg een domme rennerquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Meer omdat hij een van de weinige spelers is bij Utd die body heeft en diep kan gaan, zoals hij bij Everton regelmatig deed, met scorend vermogen. Hij heeft beweging in zijn spel, en dat betekent dat de tegenstander ook moet verschuiven, en dat biedt mogelijkheden voor medespelers. Daarnaast heeft hij scorend vermogen.
Natuurlijk, een Pogba of Strootman zou veel beter zijn, maar die hebben ze momenteel niet in de selectie.
We kunnen wel lacherig doen over Fellaini, maar bij Everton was hij uitstekend, en dit middenveld van Utd, muv DiMaria, is eigenlijk te statisch en 'boring'. Soms heb je gewoon een 'domme renner' nodig die iets in beweging zet. Beetje zoals Ljungberg destijds bij Arsenal (al speelde die natuulijk vanuit een andere positie...)
Felliani kan er helemaal niets van. Kun je alleen als pinchhitter gebruiken. Als het voetballend niet lukt dan kun je 'm inbrengen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:15 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
In de PD wordt een heel ander soort voetbal gespeeld. Als je fysiek niet veel voorstelt, kan je het wel schudden in de PL.
[..]
Fellaini is niet overroepen, dat is het verschil.
Eerste ook gezien zijn kansloze aankoopbeleidquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:17 schreef Morendo het volgende:
Zou Louis dat gare 3-5-2 spelen uit absolute noodzaak, omdat hij het niet aandurft met twee cv's of gelooft hij echt in dat systeem? Als dat laatste waar is dan is dat onbegrijpelijk...
Die compenseren dat met snelheid en techniek.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kijk maar naar David Silva of Hazard
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:17 schreef Yi-Long het volgende:
Fellaini scores en onderstreept mijn genialiteit wederom. Aanbid mij, dom FOK gepeupel, aanbid mij!
Het blijft niet veel bijzonders .quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:18 schreef Brecht35 het volgende:
Oh
[..]
Die compenseren dat met snelheid en techniek.
Trouwens toch weer grappig hoe er voluit gehaat wordt op Fellaini...:P
Blind probeert nog niet eens een creatieve pass, dus nu we dat uit de weg hebben...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoeveel alles behalve creatieve kutpasses gaat die komend half uur nog geven?
3-5-2 is juist in opkomst, dus of al die trainers hebben het fout of het is toch zo kut nog niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:17 schreef Morendo het volgende:
Zou Louis dat gare 3-5-2 spelen uit absolute noodzaak, omdat hij het niet aandurft met twee cv's of gelooft hij echt in dat systeem? Als dat laatste waar is dan is dat onbegrijpelijk...
Hoe oud ben je? Heb je hem destijds wekelijks zien spelen, of ken je hem alleen van de highlights?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ljungberg een domme renner
oke man
Lees het topic terug voor je reageert anders, debieltje.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:19 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Blind probeert nog niet eens een creatieve pass, dus nu we dat uit de weg hebben...
In de absolute top kun je niet zo spelen, eigenlijk is wat Van Gaal doet 5-3-2 met wingbacks.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
3-5-2 is juist in opkomst, dus of al die trainers hebben het fout of het is toch zo kut nog niet.
Geen gehaat, is alleen niet topclub waardig.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:18 schreef Brecht35 het volgende:
Oh
[..]
Die compenseren dat met snelheid en techniek.
Trouwens toch weer grappig hoe er voluit gehaat wordt op Fellaini...:P
Guardiola moest lachen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:20 schreef Morendo het volgende:
In de absolute top kun je niet zo spelen
oud genoeg om te weten dat die een spelmaker was . Dan is Pires zeker ook een dommequote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Heb je hem destijds wekelijks zien spelen, of ken je hem alleen van de highlights?
Ljungberg was een vrij 'domme' renner, alleen met een Bergkamp erachter die hem vaak begreep en ideaal kon bedienen.
Het woord 'dom' is misschien iets te negatief, want het was verder een goede speler met veel rendement, maar zo worden dat soort spelers nou eenmaal genoemd.
Goed vergelijkbaar inderdaad. Robben speelt ook exact zo als Valencia en Blind is net Ribery. Wat heb je dat toch goed gezien!quote:
Geen idee, maar dit middenveld van Utd heeft een Fellaini nodig, aangezien ze verder niemand in de selectie hebben die hetzelfde kan brengen, en ze hebben nu wel zo'n speler nodig.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoeveel alles behalve creatieve kutpasses gaat die komend half uur nog geven?
Ribery speelt vrijwel nooit als LWBquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Goed vergelijkbaar inderdaad. Robben speelt ook exact zo als Valencia en Blind is net Ribery. Wat heb je dat toch goed gezien!
Ach kijk, meneer heeft geen gelijk en gaat bijdehand doen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Goed vergelijkbaar inderdaad. Robben speelt ook exact zo als Valencia en Blind is net Ribery. Wat heb je dat toch goed gezien!
De formatie van Man U is in niets te vergelijken met die van Bayern.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach kijk, meneer heeft geen gelijk en gaat bijdehand doen.
Dat is geen formatie , die van Man uquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
De formatie van Man U is in niets te vergelijken met die van Bayern.
Pires was prima, Ljungberg was niet echt een spelmaker, maar meer een renner, vaak in de relatief vrije rol. Pires was stukken intelligenter met een verfijnde techniek en tactisch inzicht.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
oud genoeg om te weten dat die een spelmaker was . Dan is Pires zeker ook een domme
The Invincibles. Ja, dat team zat goed in elkaar.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Pires was prima, Ljungberg was niet echt een spelmaker, maar meer een renner, vaak in de relatief vrije rol. Pires was stukken intelligenter met een verfijnde techniek en tactisch inzicht.
Schitterend elftal had Arsenal destijds, met een uitstekende balans van creativiteit, snelheid, en hardheid.![]()
Mwa Lauren kwam er ook vaak overheen .quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Pires was prima, Ljungberg was niet echt een spelmaker, maar meer een renner, vaak in de relatief vrije rol. Pires was stukken intelligenter met een verfijnde techniek en tactisch inzicht.
Schitterend elftal had Arsenal destijds, met een uitstekende balans van creativiteit, snelheid, en hardheid.![]()
Vreemd dat Ajax hem heeft laten gaan.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:26 schreef Pedroso het volgende:
Bojan weer gescoord zie ik. Doet het goed bij Stoke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |