SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aldus jij.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daarnaast geeft niemand een kont om PSV.
Lekker. Eet smakelijk zometeen.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mag raden, en het is ook goed geraden.
Hopelijk leest GGMM dit bericht niet.
Tja er word ook 35 miljoen betaald voor een matig linksbackje.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Kost daarom maar 50 miljoen. Een fooitje
Wat een schitterend effect heeft een of andere matige Photoshopper op z'n zolderkamer aan die foto gegeven zeg.quote:
En het is niet deze wedstrijdquote:Op zondag 11 januari 2015 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een schitterend effect heeft een of andere matige Photoshopper op z'n zolderkamer aan die foto gegeven zeg.
Stop hier onmiddellijk mee.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:40 schreef donroyco het volgende:
Saushampton is een Mata te groot voor ome Louis.
Ik heb er al drie.quote:
1/10quote:Op zondag 11 januari 2015 18:40 schreef donroyco het volgende:
Saushampton is een Mata te groot voor ome Louis.
Neen.quote:
Okdoei.quote:
Had GGMM ooit gezag?quote:Op zondag 11 januari 2015 18:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM zijn gezag lijkt tanende.
Ik heb je vier keer moeten vragen om me alsjeblieft geen meneer te noemen en nu dan zo stoer lopen doen. oh jaquote:
konijnenvoerquote:Op zondag 11 januari 2015 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer van al die zooi die erin zit.
We wachten nog op een Engelse variant hiervan.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Welke wijn gaan Koeman en van Gaal straks drinken?
Praat eens normaal.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:47 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Tadic is echt een bitch, eerst die ecto balo pose en nu weer deze dive.
Ze is getrouwd met Louis, ik geloof daar dus niks van.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat de boel bij Truus inmiddels al is opgedroogd hoor.
Blessure van Alderweireld in de eerste helft.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar hebben we die 5 minuten extra aan verdiend?
Omdat deze wedstrijd zo geweldig was, krijgen we gewoon nog 5 minuten extra genot.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 11 januari 2015 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat duurde wel lang. De timer liep nog.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb je post in het Strootman-topic even afgekraakt.
Je maakt jezelf compleet belachelijk.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tadic is beter dan Elia, mag ik dit zeggen ja dat mag ik zeggen
quote:Op zondag 11 januari 2015 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tadic is beter dan Elia, mag ik dit zeggen ja dat mag ik zeggen
En wat heeft dat met de Premier League te makenquote:Op zondag 11 januari 2015 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb je post in het Strootman-topic even afgekraakt.
Strootman gaat op korte termijn misschien naar Manchester Unitedquote:Op zondag 11 januari 2015 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En wat heeft dat met de Premier League te maken
Dus jij wil wel een weddenschap aangaan dat Strootman binnen korte termijn naar Manchester United gaat?quote:Op zondag 11 januari 2015 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Strootman gaat op korte termijn misschien naar Manchester United
Jezus hou jij het nieuws niet bij ofzo? :S
Ik uh..quote:Op zondag 11 januari 2015 18:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus jij wil wel een weddenschap aangaan dat Strootman binnen korte termijn naar Manchester United gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |