SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Part is gewoon een Nederlands woord hoor.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:27 schreef Kopsterk het volgende:
De TT is deels Nederlands, deels Engels. Vreemd.
Als Mane weer fit is gaat die sowieso niet meer spelenquote:Op zondag 11 januari 2015 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook gewoon een leuk spelertje in vorm, maar speelt maar heel weinig echt goed.
Mané is ook niet alles.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als Mane weer fit is gaat die sowieso niet meer spelen
League niet hahaquote:Op zondag 11 januari 2015 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Part is gewoon een Nederlands woord hoor.
Obligate pasjes.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:32 schreef PowerLoungen het volgende:
Blind speelt een bal naar voren
goeie speler
Zonet vond je het nog een goed idee.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ronald Koeman heeft besloten om Eljero Elia te laten debuteren tegen Manchester United vanwege zijn snelheid.
. Een ouderwetse 4-4-2 die hij ook wel eens toepaste bij Feyenoord.
Hij komt van Ajaxquote:Op zondag 11 januari 2015 17:33 schreef Kopsterk het volgende:
Blind speelt gewoon heel aardig, snap niet wat jullie allemaal zitten te zeiken.
Nee, ik zei alleen dat ik zijn bedoeling snapte. Niet of ik het wel of geen goed plan vond.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zonet vond je het nog een goed idee.
Ze spreken de taal van het voetbal.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:34 schreef Pedroso het volgende:
Ben altijd benieuwd naar de conversaties op de bank tussen v. Gaal en Giggs, verstaan elkaar voor geen meter volgens mij.
Dat wales lijkt heel erg op het engels van van gaal.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:34 schreef Pedroso het volgende:
Ben altijd benieuwd naar de conversaties op de bank tussen v. Gaal en Giggs, verstaan elkaar voor geen meter volgens mij.
Ehh, nee.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ronald Koeman heeft besloten om Eljero Elia te laten debuteren tegen Manchester United vanwege zijn snelheid.
. Een ouderwetse 4-4-2 die hij ook wel eens toepaste bij Feyenoord.
Tadicquote:Op zondag 11 januari 2015 17:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Zou Koeman hier wel een plan B hebben?
Hij rent de hele tijd uit het beeld, zo snel is hij.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Waar is Elia eigenlijk? Kijk al een aantal minuten maar heb hem nog niet voorbij zien komen.
Hij is zijn vorm aan het zoekenquote:Op zondag 11 januari 2015 17:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Waar is Elia eigenlijk? Kijk al een aantal minuten maar heb hem nog niet voorbij zien komen.
Emmen-Telstar wordt nooit gespeeld in een leeg Old Trafford hoor :Squote:Op zondag 11 januari 2015 17:38 schreef Pedroso het volgende:
Haal de toeschouwers weg en je zit te kijken naar Emmen - Telstar.
Ze missen eerder een type Lex Immersquote:Op zondag 11 januari 2015 17:40 schreef Pedroso het volgende:
Gemiste kans van Koeman om Rubinho Schaken niet te halen.
Laat Ad van Gameren commentaar doen, en je zit naar het darten te kijken.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:38 schreef Pedroso het volgende:
Haal de toeschouwers weg en je zit te kijken naar Emmen - Telstar.
Ha-ha-haquote:Op zondag 11 januari 2015 17:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Zou Koeman hier wel een plan B hebben?
Wat scheelt het ?quote:Op zondag 11 januari 2015 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Emmen-Telstar wordt nooit gespeeld in een leeg Old Trafford hoor :S
Je kan ook kijken naar PSV.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:42 schreef Sked het volgende:
Van mij mogen ze nu wel schakelen naar de warming-up van een ander team
Dan kijk ik nog liever naar sneeuw op mijn tv.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan ook kijken naar PSV.
Die staan 0-2 achter tegen Sparta Praag.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je dat de volgende keer in een spoiler plaatsen? Nu is het niet meer spannend voor als Toine het gaat vertellenquote:Op zondag 11 januari 2015 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die staan 0-2 achter tegen Sparta Praag.
De hoofdprijs is een utopie.
Ze nemen de Pamopalas Cup niet echt serieusquote:Op zondag 11 januari 2015 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik krijg nog liever oogaids.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maher doet weer mee he.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat Toine je vertelt, kan me geen reet schelen.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Kan je dat de volgende keer in een spoiler plaatsen? Nu is het niet meer spannend voor als Toine het gaat vertellen
Laat je vriend in je oog ejaculeren.quote:
Wat is er met je TV gebeurd?quote:Op zondag 11 januari 2015 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat Toine je vertelt, kan me geen reet schelen.
Ik kijk als een echte pauper naar streams. Wel met goeie kwaliteit.
Kom vechten danquote:Op zondag 11 januari 2015 17:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Laat je vriend in je oog ejaculeren.
0-4.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hendrix ook al geblesseerd eraf.
Gelukkig voor PSV spelen ze tegen Vitesse volgende week.
*Maspalomasquote:Op zondag 11 januari 2015 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze nemen de Pamopalas Cup niet echt serieus
Moeders kijkt live and cooking denk ikquote:
Life and Cooking*quote:Op zondag 11 januari 2015 17:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Moeders kijkt live and cooking denk ik
Ojah dat was het. bedankt.quote:
Stijn heeft toch zijn eigen tv?quote:Op zondag 11 januari 2015 17:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Moeders kijkt live and cooking denk ik
Vitesse speelde toch zulk geweldig voetbal volgens jou?quote:Op zondag 11 januari 2015 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 januari 2015 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in zijn kamer geweest...quote:Op zondag 11 januari 2015 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn heeft toch zijn eigen tv?
quote:Op zondag 11 januari 2015 17:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vitesse speelde toch zulk geweldig voetbal volgens jou?
Vergeleken met vorig jaar is één wedstrijd goed spelen al een uitstekend seizoen voor Adam Maherquote:Op zondag 11 januari 2015 17:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens TomPSV speelt die anders een uitstekend seizoen.
0-4.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijktip. Ze domineerden wel, maar faalden hard.
Nasi?quote:
We zijn allemaal in zijn kamer geweest.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in zijn kamer geweest...
Dat is een autoriteit op dat gebied dus trek ik mijn opmerking terug.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens TomPSV speelt die anders een uitstekend seizoen.
Aguëro gaat er weer lekker drie makenquote:Op zondag 11 januari 2015 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Man City- Arsenal best aardig potje volgende week
Nee joh. Arsenal heeft echt een topverdediging.quote:
Wat ben je aan het koken oh Johannes?quote:Op zondag 11 januari 2015 17:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was bezig een foto te maken maar je toon in de post hiervoor beviel me niet.
Godverdomme hier baal ik van.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was bezig een foto te maken maar je toon in de post hiervoor beviel me niet.
Je spelt kut verkeerd.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee joh. Arsenal heeft echt een topverdediging.
Helaas, dat zul je nu nooit weten.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ben je aan het koken oh Johannes?
Ik heb er al 3 ontvangen.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Helaas, dat zul je nu nooit weten.
Scheldberichten mogen in de DM box van GGMM.
Ik wou je niet uitschelden vandaar gewoon joh.quote:
Trap nog meer open deuren in Hans.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:51 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, de klassieker komt er weer aan.
Die wint Ajax.
Hoort dit bij je act?quote:Op zondag 11 januari 2015 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Helaas, dat zul je nu nooit weten.
Scheldberichten mogen in de DM box van GGMM.
Dit geheel terzijde.twitter:halinareijn twitterde op zondag 11-01-2015 om 16:37:55“@toinevp: Nieuwe fase in het voetbal: #FrancesoTotti die na z'n 2e goal meteen een selfie maakt" Waar haalt hij zijn telefoon vandaan??? reageer retweet
Stugge ploeg ja.quote:
Blind so neat & tidy on the ball. Great to have him back. #MUFCquote:Op zondag 11 januari 2015 17:53 schreef Caland het volgende:
Blind speelt alleen maar breed of terug.
Bedankt Hans.
Dat was gelukkig wel een topshow.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:54 schreef Zipportal het volgende:
Dit geheel terzijde.twitter:halinareijn twitterde op zondag 11-01-2015 om 16:37:55“@toinevp: Nieuwe fase in het voetbal: #FrancesoTotti die na z'n 2e goal meteen een selfie maakt" Waar haalt hij zijn telefoon vandaan??? reageer retweet
De enkele passes die hij vooruit gaf kwamen allen niet aan. Aldus Hans.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Blind so neat & tidy on the ball. Great to have him back. #MUFC
neat & tidy dus. blidn
Halina Reijnquote:Op zondag 11 januari 2015 17:54 schreef Zipportal het volgende:
Ja dan zou hij moeten wachten tot hij er is.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kan hij pics maken van een pizza die nog moet komen?
Een calzone met mozarella, parma ham, tomaten, rucola, parmezaanse kaas en oreganoquote:
Matige keuze.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Een calzone met mozarella, parma ham, tomaten, rucola, parmezaanse kaas en oregano
Klinkt kankerlekker.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Een calzone met mozarella, parma ham, tomaten, rucola, parmezaanse kaas en oregano
hahahahaquote:Op zondag 11 januari 2015 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zal je moeder zo eens bellen
hahahaha
Jij bent een Turk van 16?quote:Op zondag 11 januari 2015 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Matige keuze.
Je had beter een calzone met shoarma kunnen nemen.
quote:Op zondag 11 januari 2015 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Matige keuze.
Je had beter een calzone met shoarma kunnen nemen.
35 miljoen euro.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:12 schreef Sked het volgende:
Hoeveel heeft die Shaw ook alweer gekost?
In geen geval is hij zijn geld waard.
Je hebt er geen zin in.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:12 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ga straks naar die film over Stephen Hawking. Ik weet niet of ik er echt zin in heb eigenlijk.
Lijkt mij een hele toffe film.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:12 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ga straks naar die film over Stephen Hawking. Ik weet niet of ik er echt zin in heb eigenlijk.
Nee man. Hij omschrijft zo een beetje de ideale pizza. Waarna jij komt aankakken met shoarma. Mooi man. Ik dacht dat je slechte smaak allen voetballers, voetbalclubs en matrassen betrof. Maar daar kan ik pizza's bij zetten.quote:
Niet mijn type film, maar misschien wel interessant.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt mij een hele toffe film.
Maar waarom heb je daar geen zin in :/
Je hebt een hekel aan gehandicapten of aan brildragenden?quote:Op zondag 11 januari 2015 18:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Niet mijn type film, maar misschien wel interessant.
Dat is totaal niet de ideale pizza, veel te veel Italiaanse meuk erin wat echt vreselijk vies is.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee man. Hij omschrijft zo een beetje de ideale pizza. Waarna jij komt aankakken met shoarma. Mooi man. Ik dacht dat je slechte smaak allen voetballers, voetbalclubs en matrassen betrof. Maar daar kan ik pizza's bij zetten.
Jr vindt witte matrassen aantrekkelijk.quote:
mad?quote:Op zondag 11 januari 2015 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is totaal niet de ideale pizza, veel te veel Italiaanse meuk erin wat echt vreselijk vies is.
De ideale calzone is met shoarma, gesmolten kaas, kip, uitjes en knoflooksaus en satésaus![]()
![]()
![]()
Overigens ben jij voor PSV dus jij bent de laatste die over slechte smaak qua voetbalclubs mag beginnen
Ik hoop dat Johannes je bant als hij heeft gegetenquote:Op zondag 11 januari 2015 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is totaal niet de ideale pizza, veel te veel Italiaanse meuk erin wat echt vreselijk vies is.
Helemaal mee akkoord, Shaw brengt echt NIKS bij.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:12 schreef Sked het volgende:
Hoeveel heeft die Shaw ook alweer gekost?
In geen geval is hij zijn geld waard.
Gaarquote:Op zondag 11 januari 2015 18:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jr vindt witte matrassen aantrekkelijk.
Johannes zal mij nooit bannen.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik hoop dat Johannes je bant als hij heeft gegeten
Dus je haat pizza's met teveel 'Italiaanse meuk' erin.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De ideale calzone is met shoarma, gesmolten kaas, kip, uitjes en knoflooksaus en satésaus![]()
![]()
![]()
Overigens ben jij voor PSV dus jij bent de laatste die over slechte smaak qua voetbalclubs mag beginnen
Dat daxht ik ookquote:
Italiaans eten is het meest overrated voedsel ter wereldquote:Op zondag 11 januari 2015 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus je haat pizza's met teveel 'Italiaanse meuk' erin.
Ik vind jou een minderwaardig mens.
Jij bent vanaf nu mijn aartsvijand.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Italiaans eten is het meest overrated voedsel ter wereld
Weer vergeet je erbij te zetten "Ik vind".quote:Op zondag 11 januari 2015 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De stelling "FC Dordrecht wordt kampioen van de Eredivisie 2012-2013" bevat meer waarheid dan jouw post.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een pizza is Italiaans eten. Dit kan nooit veranderen ook al gooi jij er 20 stukken bloemkool op.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Okquote:Op zondag 11 januari 2015 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik goed opgelet heb (al is dat vrij lastig met deze wedstrijd) nog steeds 0-0 schoten op doel.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Aan dit topic te zien, kan je merken dat deze wedstrijd ebolaverwekkend is.
BDO finale ook straks.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Aan dit topic te zien, kan je merken dat deze wedstrijd ebolaverwekkend is.
Muah niet altijd hoor. Het originele idee is Italiaans ja, maar in zoveel landen is het geëvolueerd dat de ingrediënten erop en combinaties erop niet echt Italiaans zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een pizza is Italiaans eten. Dit kan nooit veranderen ook al gooi jij er 20 stukken bloemkool op.
Pizza is geen italiaans eten. Overal in het mediterraanse gebied werd en wordt het gegeten. Zelfs de vikingen deden het lang voor de pizza als italiaans werd gezienquote:Op zondag 11 januari 2015 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een pizza is Italiaans eten. Dit kan nooit veranderen ook al gooi jij er 20 stukken bloemkool op.
Ja. Niet lekkerquote:Op zondag 11 januari 2015 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Turkse pizza is toch ook heel anders dan een Pizza Margaritha ofzo.
Wat is dat?quote:Op zondag 11 januari 2015 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Turkse pizza is toch ook heel anders dan een Pizza Margaritha ofzo.
Dat wel vindenquote:Op zondag 11 januari 2015 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Turkse pizza is goddelijk lekker.
Dat niet vinden
Dat maakt niet dat het geen Italiaans eten is. Hutspot is gemaakt van aardappels (Zuid-Amerika), wortels (Iran) en ui (China en Midden-Oosten) en is toch een Nederlands gerecht.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Pizza is geen italiaans eten. Overal in het mediterraanse gebied werd en wordt het gegeten. Zelfs de vikingen deden het lang voor de pizza als italiaans werd gezien
twitter:Raybar180 twitterde op donderdag 14-06-2012 om 21:44:29Zo lekker pizzaatje bij het voetbal kijken lol http://t.co/LtxB8T9z reageer retweet
Leuk man maar pizza is geen ingredient. Dat het als italiaans wordt gezien maakt het nog niet per definitie italiaans.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat maakt niet dat het geen Italiaans eten is. Hutspot is gemaakt van aardappels (Zuid-Amerika), wortels (Iran) en ui (China en Midden-Oosten) en is toch een Nederlands gerecht.
Echt hè. Eerst al geklungel zodat Pelle de bal krijgt, dan zijn schot niet wegwerken en de rebound zo makkelijk binnen laten rollenquote:
griffin kendequote:Op zondag 11 januari 2015 18:25 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Raybar180 twitterde op donderdag 14-06-2012 om 21:44:29Zo lekker pizzaatje bij het voetbal kijken lol http://t.co/LtxB8T9z reageer retweet
Vooral hoe Tadic vrij staat met vijf/zes verdedigers voor zijn aangezicht.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt hè. Eerst al geklungel zodat Pelle de bal krijgt, dan zijn schot niet wegwerken en de rebound zo makkelijk binnen laten rollen
Wauw, ik eet nog liever kots.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:25 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Raybar180 twitterde op donderdag 14-06-2012 om 21:44:29Zo lekker pizzaatje bij het voetbal kijken lol http://t.co/LtxB8T9z reageer retweet
McDonaldsquote:Op zondag 11 januari 2015 18:25 schreef Zipportal het volgende:
Het is ook gewoon dom. Je shirt aanhouden gewoon hoe blij je ook bent.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:29 schreef tjoptjop het volgende:
Blik van koeman toen hij Tadic z'n shirt uit zag trekken
Guidetti flashback
Saushamptonquote:
Eens, ben ook benieuwd waar het om ging, leek op een soort vergeldingsdrang. Was ie voor dik uitgemaakt ofzo?quote:Op zondag 11 januari 2015 18:30 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Het is ook gewoon dom. Je shirt aanhouden gewoon hoe blij je ook bent.
0-1 stand met nog bijna 20 minuten, hold your horses.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo lijkt het er weer op dat alweer de uitploeg gaat winnen in de onderlinge duels tussen Gaal en Koeman.
Hier zijn we het eens.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 18:30 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Het is ook gewoon dom. Je shirt aanhouden gewoon hoe blij je ook bent.
Dat is geen saus maar salade (zalmsalade). Let ook op het dinosaurus-ei.quote:
Mijn genottelijke eten staat nog in de oven.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:31 schreef alors het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn genottelijke eten al op.
Volgens mij tegenover Koeman leek het. Gewoon stom, straks mist ie een wedstrijd of krijgt ie een rode kaart hierdoor.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:31 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Eens, ben ook benieuwd waar het om ging, leek op een soort vergeldingsdrang. Was ie voor dik uitgemaakt ofzo?
Dinosaurus eiquote:Op zondag 11 januari 2015 18:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is geen saus maar salade (zalmsalade). Let ook op het dinosaurus-ei.
[..]
Mijn genottelijke eten staat nog in de oven.
Maar het kan nog van alles zijn.
Sparta Praag is dan ook behoorlijk slecht.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat gaat wel heel snel. Van 2-0 naar 2-4 in een half uur.
Cocu is weer kwaad geworden in de rust.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat gaat wel heel snel. Van 2-0 naar 2-4 in een half uur.
Zag een paar mooie aanvalletjes. Hand van Cocu kan dit onmogelijk zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Cocu is weer kwaad geworden in de rust.
Dan ben je wel even onder de indruk als zo'n legende tegen je tekeer gaat.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bram van Polen is het hier mee eens.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sparta Praag is dan ook behoorlijk slecht.
Ook nog uit zijn vak gekomen?quote:Op zondag 11 januari 2015 18:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nilis is mee he.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zag een paar mooie aanvalletjes. Hand van Cocu kan dit onmogelijk zijn.
wie speelt nog meer danquote:Op zondag 11 januari 2015 18:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vroeg mij al af waarom niemand kwam lachen bij een 2-0 achterstand, maar jullie zaten hier.
Ja, daarnaast geeft niemand een kont om PSV.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vroeg mij al af waarom niemand kwam lachen bij een 2-0 achterstand, maar jullie zaten hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |