Erg triest inderdaad.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:46 schreef AhmedJaret het volgende:
ik vind trouwens onzin dat je als moslimzijnde hier je excuses voor moet aanbieden met al die #nietmijnislam #notinmyname etc
zie weer eental spandoeken voorbij komen die dit roepen wat nergens voor nodig is
als een man een baby verkracht ga ik toch ook niet mij verontschuldigen #nietmijngeslacht #notmyorgasm et cetera is allemaal groepsgoedkeuring en in het plaatje willen passen
1 of andere koningin ofzo. staat iets eerder in dit topic al een discussie over - met picsquote:Op zondag 11 januari 2015 17:49 schreef superniger het volgende:
[..]
Wie is die chick aan de rechterkant?
Die hoort bij Samuel L Jackson, naast Bibi, daarom kijkt die ook zo sip.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:49 schreef superniger het volgende:
[..]
Wie is die chick aan de rechterkant?
Puur rationeel gezien is er inderdaad geen enkele reden waarom je je er als moslim je excuses voor zou moeten maken, alleen werkt de wereld niet op een rationele manier (anders had gekke henkie met zijn ouderenbende ook nooit op 30 zetels gestaan in de peilingen). Beeldvorming is een heel stuk belangrijker dan rationaliteit, en onderhand overheerst toch het beeld dat de islamitische wereld alleen maar olie en terrorisme exporteert. En de enige manier om iets aan dat beeld te veranderen is door je als moslims massaal uit te spreken tegen aanslagen en niet te doen alsof je er helemaal niks mee te maken hebt.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:46 schreef AhmedJaret het volgende:
ik vind trouwens onzin dat je als moslimzijnde hier je excuses voor moet aanbieden met al die #nietmijnislam #notinmyname etc
zie weer eental spandoeken voorbij komen die dit roepen wat nergens voor nodig is
als een man een baby verkracht ga ik toch ook niet mij verontschuldigen #nietmijngeslacht #notmyorgasm et cetera is allemaal groepsgoedkeuring en in het plaatje willen passen
Europa en de VS zijn een christelijke continenten, daaromquote:
kkk is niet gebaseerd op het christelijke geloof toch? ze hebben bij hun daden geen opgaaf dat ze dit voor het geloof deden? die terroristen wel? maar dat kan niet relevant zijn natuurlijk.quote:
Is dat Goodluck Jonathan naast Netanyahu, die zijn wel echt vrienden geworden het afgelopen jaar, haha.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:48 schreef Ludd het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dit soort acties nooit tegenhouden omdat er geen grootschalige organinsatie achter zit. Ik zie dus ook niet in waarom dit een complot zou zijn.
[..]
Dat dan weer wel.
Zelfs de regeringsleiders zijn eensgezind.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 januari 2015 17:51 schreef VromeBroeder het volgende:
Hoe durft netanyahu in die mars mee te lopen.
De politieke propaganda druipt ervanaf, maar laten we vooral de BNW-kant wegschoppen.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:51 schreef VromeBroeder het volgende:
zo, ook weer gecorrigeerdquote:Op zondag 11 januari 2015 17:50 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Puur rationeel juridisch gezien is er inderdaad geen enkele reden waarom je je er als moslim je excuses voor zou moeten maken.
Natuurlijk zijn de KKK wel representatief voor christenen, ze noemen zich immers christenen. Vreemd plaatje.quote:
goed plan, laten we het wegschoppen naar BNW.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De politieke propaganda druipt ervanaf, maar laten we vooral de BNW-kant wegschoppen.
Eensch.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:53 schreef SuperFood het volgende:
[..]
goed plan, laten we het wegschoppen naar BNW.
je kunt de koran pakken en gaan lezen. of is dat misschien te eenvoudig?quote:Op zondag 11 januari 2015 17:53 schreef akveor het volgende:
Ik mis voornamelijk de uitleg op tv of iets nu wel of niet in de koran of sharia staat nav van de gepleegde daden. Ik hoor niemand daarover. Of is dat misschien te gevaarlijk?
Ik kan je verzekeren dat het in de Koran staat.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:53 schreef akveor het volgende:
Ik mis voornamelijk de uitleg op tv of iets nu wel of niet in de koran of sharia staat nav van de gepleegde daden. Ik hoor niemand daarover. Of is dat misschien te gevaarlijk?
Hier net zo goed. Is "onze" broekenplasser ook in Parijs aanwezig?quote:Op zondag 11 januari 2015 17:51 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Europa en de VS zijn een christelijke continenten, daarom
Wat een hoop wish-I-was-somewhere-elsesquote:Op zondag 11 januari 2015 17:48 schreef Ludd het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dit soort acties nooit tegenhouden omdat er geen grootschalige organinsatie achter zit. Ik zie dus ook niet in waarom dit een complot zou zijn.
[..]
Dat dan weer wel.
Zelfs de regeringsleiders zijn eensgezind.![]()
[ afbeelding ]
Zeker wel.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:51 schreef SuperFood het volgende:
[..]
kkk is niet gebaseerd op het christelijke geloof toch?
Je kunt voor dit soort daden een legitimering in de Koran vinden, maar het tegenovergestelde kun je ook vinden. Voor ieder wat wils dus.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:53 schreef akveor het volgende:
Staat gewoon in de koran.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:53 schreef akveor het volgende:
Laat zienquote:Op zondag 11 januari 2015 17:54 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat het in de Koran staat.
ff inlezen hoor. in welk kader ze die negers hebben verbrand. mocht dat puur christelijk zijn dan zou ik me als christen ook wel willen distantiëren van de KKK iigquote:
Ik vind dit ook wel opmerkelijk. Een soort gelijk iets zag je niet bij bijvoorbeeld de aanslagen in Londen/Madrid/Noorwegen.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De politieke propaganda druipt ervanaf, maar laten we vooral de BNW-kant wegschoppen.
Ouders zijn al dood.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:55 schreef TLC het volgende:
Zouden die ouders van die broers nu ook iemand gaan aanklagen omdat hun zonen zijn doodgeschoten ? zoals bij die overvallers in Deurne ?![]()
quote:Op zondag 11 januari 2015 17:51 schreef VromeBroeder het volgende:
Nee, maar de islam is toch ook niet zoals Isis deze uitdraagt?quote:Op zondag 11 januari 2015 17:55 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
Maar het christendom is niet racistisch.
Is dit je eerste complot of zo? Werelddominantie voor de joden zionisten natuurlijk.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:56 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik vind dit ook wel opmerkelijk. Een soort gelijk iets zag je niet bij bijvoorbeeld de aanslagen in Londen/Madrid/Noorwegen.
Maar wat is precies het complot volgens jou? Wat is het uiteindelijke doel?
Kwestie van interpretatie.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:53 schreef akveor het volgende:
Die probeert natuurlijk te voorkomen dat Frankrijk Palestina gaat erkennen.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:51 schreef VromeBroeder het volgende:
vraag het de joden die weten vaak wel een antwoord te formuleren.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:57 schreef Ludd het volgende:
[..]
Nee, maar de islam is toch ook niet zoals Isis deze uitdraagt?
linkje?quote:Op zondag 11 januari 2015 17:58 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Kwestie van interpretatie.
Er zijn ook moslims die beweren dat je volgens de Koran geen planten en dieren mag deren, laat staan mensen.
Zeker wel.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:51 schreef SuperFood het volgende:
[..]
kkk is niet gebaseerd op het christelijke geloof toch? ze hebben bij hun daden geen opgaaf dat ze dit voor het geloof deden? die terroristen wel? maar dat kan niet relevant zijn natuurlijk.
Wat voor signaal heeft ie afgegeven?quote:Op zondag 11 januari 2015 17:59 schreef Roland010 het volgende:
Walgelijk, die minister van Marokko. Als zelfs een belangrijk vertegenwoordiger van Marokkanen zo'n signaal afgeeft, hoe kun je het dan mensen kwalijk nemen dat ze denken dat veel Marokkanen/moslims voor terreur zijn?
Alsof dat hier iets mee te maken heeft.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Die probeert natuurlijk te voorkomen dat Frankrijk Palestina gaat erkennen.
Heb niet de tijd daarvoor joh. Post even die nummers van de soerah (of hoe dat ook mag heten) waarin dat staat.quote:
Ik ben hier en daar wel wat wezen speuren. Maar wanneer je als media inmiddels 4 dagen met uitzenden bent mag je inmiddels toch wel iets meer diepte verwachten.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:54 schreef SuperFood het volgende:
[..]
je kunt de koran pakken en gaan lezen. of is dat misschien te eenvoudig?
Een boycot, omdat die vindt dat ze het een beetje aan zichzelf te danken hadden, aangezien je de profeet niet mag bespotten.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat voor signaal heeft ie afgegeven?
Ik volg de zaak (expres) nauwelijks, maar wat ik denk is dat het een afleidingsmanoeuvre is voor politieke plannen. EU die er dingen door moet drukken, of Frankrijk zelf, politieke verbroedering in deze propagandafoto, met Bibi, de schoft, het is wel makkelijk om het volk zo even bezig te houden terwijl je er bozige plannetjes doorheen drukt.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:56 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik vind dit ook wel opmerkelijk. Een soort gelijk iets zag je niet bij bijvoorbeeld de aanslagen in Londen/Madrid/Noorwegen.
Maar wat is precies het complot volgens jou? Wat is het uiteindelijke doel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |