abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148573862
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:39 schreef Strani het volgende:

[..]

En toch is er een apart subforum voor ;)
Er is geen eenduidige scheiding, waar houdt NWS op en begint BNW. Ook in deze zaak weer niet.

Deze incidenten zijn naar mijn mening echt, maar wel toegestaan door de Franse krachten. Zou hun intelligence nou echt zo slecht zijn? Welnee.

Het grotere BNW-plaatje bestaat uit massapsychologie en het creeeren van (politieke) verbroedering.

Zou me niks verbazen als rond de verkiezingen in het VK met een sterke Farage ook wel iets kan gebeuren, wat de polls kan doen kantelen.

Die moslimdiscussie is nu wel uitgekauwd, of nog steeds niet?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148573867
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:20 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dit klinkt alsof je moslims absoluut niet serieus neemt. Want waarom zou jij beter weten wat die mensen drijft dan die mensen zelf?
In welke zin serieus, want ik neem ze wel serieus, bovendien denk ik dat het probleem dusdanig geradicaliseerd is dat de Islam de problemen ondertussen versterkt in bepaalde opzichten, maar diezelfde mensen zullen toch moeilijk kunnen ontkennen dat hun onvrede alleen met de Islam te maken heeft, ook zij zullen toch, mag ik althans aannemen, erkennen dat ze ontevreden zijn met zeer aanwijsbare problemen.
pi_148573884
Die zogenaamde mars. :') Eerst in bussen vervoerd worden, beetje zwaaien, dan snel een rondje om de kerk en in no time weer terug. Minachting van de kijker.
pi_148573885
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:43 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Dat legde de verslaggever ook nog even uit.

Wel jammer hoor, misschien iets op de kleding naaien zodat ze wel herkenbaar zijn?
:o
pi_148573930
ik help je ff. wat vet is is bnw ^O^
quote:
12s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er is geen eenduidige scheiding, waar houdt NWS op en begint BNW. Ook in deze zaak weer niet.

Deze incidenten zijn naar mijn mening echt, maar wel toegestaan door de Franse krachten. Zou hun intelligence nou echt zo slecht zijn? Welnee.

Het grotere BNW-plaatje bestaat uit massapsychologie en het creeeren van (politieke) verbroedering.

Zou me niks verbazen als rond de verkiezingen in het VK met een sterke Farage ook wel iets kan gebeuren, wat de polls kan doen kantelen.

Die moslimdiscussie is nu wel uitgekauwd, of nog steeds niet?
pi_148573951
quote:
10s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

:o
Bewegingen aan de Oostenrijkse grens, lees ik net op Twitter. Er schijnen oude spoorlijnen opgeknapt te zijn.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_148573965
ik vind trouwens onzin dat je als moslimzijnde hier je excuses voor moet aanbieden met al die #nietmijnislam #notinmyname etc

zie weer eental spandoeken voorbij komen die dit roepen wat nergens voor nodig is

als een man een baby verkracht ga ik toch ook niet mij verontschuldigen #nietmijngeslacht #notmyorgasm et cetera is allemaal groepsgoedkeuring en in het plaatje willen passen
EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM
pi_148573988
Wat als die terroristen nu juist toeslaan in de menigte? Of denk ik nu iets heel stoms?
pi_148573999
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:46 schreef AhmedJaret het volgende:
ik vind trouwens onzin dat je als moslimzijnde hier je excuses voor moet aanbieden met al die #nietmijnislam #notinmyname etc

zie weer eental spandoeken voorbij komen die dit roepen wat nergens voor nodig is

als een man een baby verkracht ga ik toch ook niet mij verontschuldigen #nietmijngeslacht #notmyorgasm et cetera is allemaal groepsgoedkeuring en in het plaatje willen passen
als zij dat wel nodig vinden dan is dat hun goed recht. dat jij je niet verantwoordelijk voelt voor wat in naam van je geloof wordt gedaan door mensen is jouw keuze.
  zondag 11 januari 2015 @ 17:47:08 #85
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_148574006
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:44 schreef Zipportal het volgende:
Die zogenaamde mars. :') Eerst in bussen vervoerd worden, beetje zwaaien, dan snel een rondje om de kerk en in no time weer terug. Minachting van de kijker.
Dodenmars , is goed voor je conditie
RED ONS HENNIEGOD
pi_148574013
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:46 schreef Diqiu-Long het volgende:
Wat als die terroristen nu juist toeslaan in de menigte? Of denk ik nu iets heel stoms?
Dat is heel stom ja
pi_148574015
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:46 schreef Diqiu-Long het volgende:
Nee dat kan maar zo gebeuren. Meest logische zou een bomgordel zijn. Zou er ook niet tussen gaan lopen :X
pi_148574017
Ah er staan 2 moslima's bij de NOS strategisch gepositioneerd achter de verslaggever.
pi_148574033
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ah er staan 2 moslima's bij de NOS strategisch gepositioneerd achter de verslaggever.
echt he
Broederliefde.
pi_148574040
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:47 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Nee dat kan maar zo gebeuren. Meest logische zou een bomgordel zijn. Zou er ook niet tussen gaan lopen :X
als dat je reden is dan hebben ze al half gewonnen.
  zondag 11 januari 2015 @ 17:48:14 #91
262 Re
Kiss & Swallow
pi_148574048
quote:

maar er heerst wel een wens dat vooral toch die moslims zich hier openlijk van moeten distantieren
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_148574050
quote:
Oké dat zijn er al 2. Nog 3 en we zijn compleet -O-
pi_148574051
a
quote:
aanslag :D
pi_148574068
quote:
12s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:43 schreef El_Matador het volgende:
Volgens mij kun je dit soort acties nooit tegenhouden omdat er geen grootschalige organinsatie achter zit. Ik zie dus ook niet in waarom dit een complot zou zijn.

quote:
Dat dan weer wel.
Zelfs de regeringsleiders zijn eensgezind. O+

pi_148574079
quote:
6-12 miljoen tegen de FARC
Twee miljoen tegen de ETA

Zij waren gelukkig niet zo kortzichtig.

pi_148574091
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:47 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Ja precies, een beetje als blonde Fransman undercover ertussen door lopen.
  Moderator zondag 11 januari 2015 @ 17:49:37 #97
18653 crew  D.
pi_148574092
Dit had ook wel in 5 minuten bij het journaal gekund imho, zo'n live uitzending is wel een beetje jammer :Y
pi_148574094
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:48 schreef Ludd het volgende:

[..]

Volgens mij kun je dit soort acties nooit tegenhouden omdat er geen grootschalige organinsatie achter zit. Ik zie dus ook niet in waarom dit een complot zou zijn.

[..]

Dat dan weer wel.
Zelfs de regeringsleiders zijn eensgezind. O+

[ afbeelding ]
Wie is die chick aan de rechterkant?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_148574107
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:49 schreef D. het volgende:
Dit had ook wel in 5 minuten bij het journaal gekund imho, zo'n live uitzending is wel een beetje jammer :Y
je hoeft niet te kijken schijnt.
pi_148574110
quote:

Kennelijk zijn er moslims die zich geroepen voelen hun standpunt kenbaar te maken.
Helemaal onbegrijpelijk is het niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')