ah gossiequote:Op zondag 11 januari 2015 17:35 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik word eigenlijk een beetje moe van al die drama rondom deze aanslag in Parijs, want iedereen heeft er plots een mening over en dat dagen lang.
Niemand die dat opvalt als je bij de persoon voor je in zijn laarzen pist.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:36 schreef TLC het volgende:
Wat een mensenmenigteje zult maar midden in de massa staan en ineens heel erg naar het toilet moeten
De religie waar het allemaal om te doen is, is vet ondervertegenwoordigd.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:36 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Wederom kortzichtig
Meteen van die mannetjes die gaan zeiken dat er te weinig moslims meelopen.
Niks polarisatie, vandaag is juist de dag dat iedereen ( alle afkomsten ) samen deze gebeurtenissen veroordelen. Ookal zijn sommige religies wat minder vertegenwoordigt, wat een ramp zeg
Vraag me af of er potentiële IS'ers of AQ'ers meelopenquote:Op zondag 11 januari 2015 17:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, maar het kan er wel voor zorgen dat jongere moslims minder snel radicaal worden. Eén vriendelijk gesprekje met een 'Blanke' Fransman naast je in de mars, kan zo'n jongen al wat milder stemmen.
Genoeg gaten. Franse toiletten.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:36 schreef TLC het volgende:
Wat een mensenmenigteje zult maar midden in de massa staan en ineens heel erg naar het toilet moeten
Zou leuk zijn als iedereen daar tegelijk een ruftje zou laten.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:36 schreef TLC het volgende:
hij zet alles in het midden enzo?quote:Op zondag 11 januari 2015 17:39 schreef b4kl4p het volgende:
Ben ik de enige met een scheve fok layout?
En toch is er een apart subforum voorquote:Op zondag 11 januari 2015 17:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
BNW legt de connecties tussen het NWS. Dat jij het shit noemt, zegt wellicht iets?
<marquee>Ja dat ja.</marquee>quote:Op zondag 11 januari 2015 17:39 schreef SuperFood het volgende:
[..]
hij zet alles in het midden enzo?
preciesquote:Op zondag 11 januari 2015 17:39 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
Mijn mening boeit niet, dus jij bent grappig. Dat klink logisch
Hoe was de catering?quote:Op zondag 11 januari 2015 17:38 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Ik heb net ook een stuk meegelopen, goede sfeer, niet gespannen ofzo.
nee, grappig. Waarom zou je hier geen boeiende mening over mogen hebben?quote:
ik volg je niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:42 schreef Re het volgende:
[..]
nee, grappig. Waarom zou je hier geen boeiende mening over mogen hebben?
Dat legde de verslaggever ook nog even uit.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:27 schreef UpsideDown het volgende:
Niet alle moslims hebben doekjes om hun schedel uiteraard.
de zin is saamhorigheid, uiting van de machteloosheid / woede over wat er gebeurd is.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:42 schreef D. het volgende:
Ik denk dat het zinloos is, maar als de mensen die de straat op gaan zich er beter door voelen dan moeten ze het vooral niet laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |