SPOILER: restanten van terroristOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestorming supermarkt
Bestorming Dammartin
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Deze begrijpt het heel goed. Gespot met de profeet, dus dan is de dood terecht.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:22 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Juist dit soort reacties vind ik zo schokkend. Jij begrijpt het dus echt niet.
South Park bracht dat mooi in beeld ooit.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
En we kunnen iedereen aanraden "de wereld" toch vooral zo te zien.
Aan de vlaggen te zien zijn er erg veel moslims. Dus no worries. Dat werd ook door de verslaggevers aldaar bevestigd.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, dat doet er wat toe want dit werkt nog meer polarisatie in de hand.
Alleen de moslimvrouwen mochten niet mee van hun man?quote:Op zondag 11 januari 2015 17:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Aan de vlaggen te zien zijn er erg veel moslims. Dus no worries. Dat werd ook door de verslaggevers aldaar bevestigd.
Kan zijn. De angst behoort in ieder geval niet te regeren.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:23 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
Ze hebben het nog steeds over zichzelf afgeroepen. Ze wisten waar ze mee bezig waren.
Het is een zooitje ongeregeld, maar niks geen geweld.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:27 schreef D. het volgende:
Ik schakel net in
Nog geen ongeregeldheden geweest?
Ik doelde idd op dat laatstequote:Op zondag 11 januari 2015 17:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is een zooitje ongeregeld, maar niks geen geweld.
Er zijn al 17 doden.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:27 schreef D. het volgende:
Ik schakel net in
Nog geen ongeregeldheden geweest?
Nee, maar ik zie er geen een.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:27 schreef UpsideDown het volgende:
Niet alle moslims hebben doekjes om hun schedel uiteraard.
Die waren er ook zonder de demonstratie, en ik geloof niet dat deze demonstratie enkele radicale moslims tot inkeer zal doen komenquote:
Die mogen van de Franse overheid niet op straat. (met hoofdbedekking)quote:Op zondag 11 januari 2015 17:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Alleen de moslimvrouwen mochten niet mee van hun man?
Het word een probleem als het zelfs je collega's zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het ligt er nogal aan met wie je je omringt.
Als dat soort ideeen in jouw omgeving heersen, is het dan niet tijd andere vrienden te kiezen?
Die vallen tijdens de lunchpauze in San Pedro Sula dagelijks, wat is je punt?quote:
Dan gaan er een hoop mensen dood.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:32 schreef AhmedJaret het volgende:
zou wat zijn als er nu iemand in die menigte zich zou opblazen
wat zou er dan gebeuren denken jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |