Onzinnig, strikte scheiding van Kerk en Staat in de Verenigde Staten, ga je niet drieduizend jaar voor de gevangenis in.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Snap niet zo goed waarom Europa er bij moet worden gehaald.
In de bv VS zijn ze nog minder gecharmeerd van godslastering.
quote:Op zondag 11 januari 2015 16:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Een paar tekeningen leiden tot 12 doden. 12 doden leiden tot.. Nou? Hoeveel moslims moeten er nu dood volgens die logica?
Waarmee je dus het argument ontwijkt.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:58 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
Met over zichzelf afroepen bedoel ik alleen maar te zeggen dat ze wisten dat dit kon gebeuren en ze hebben ervoor gekozen om het risico te nemen.
In het zuur?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:56 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
Nee ik ben niet gelovig. Maar ik ben wel katholiek gedoopt.
Ze hebben wel degelijk een risico genomen. En het is gebeurd toch of niet? Ook als je die shit hier doet loop je dus risico.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:58 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als ze de tekening in Syrië gepubliceerd hadden wellicht.
Aha.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:59 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Als je de verhoudingen in stand wil houden zou je het bijna denken.
Sommigen hier willen een atoombom op Mekka.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Een paar tekeningen leiden tot 12 doden. 12 doden leiden tot.. Nou? Hoeveel moslims moeten er nu dood volgens die logica?
Ze zijn daar echt niet gecharmeerd van beledigen van gelovigen hoor. Dat bedoel ik.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Onzinnig, strikte scheiding van Kerk en Staat in de Verenigde Staten, ga je niet drieduizend jaar voor de gevangenis in.
Schijnbaar hebben ze een risico gelopen, maar is dat een risico waar je in een land als Frankrijk rekening mee zou moeten houden, dat is niet het geval.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:59 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
Ze hebben wel degelijk een risico genomen. En het is gebeurd toch of niet? Ook als je die shit hier doet loop je dus risico.
Parijs is een of ander dorpje in Afrika?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Snap niet zo goed waarom Europa er bij moet worden gehaald.
De VS is een heel andere samenleving dan de Europese.quote:In de VS bv zijn ze nog minder gecharmeerd van godslastering.
Sommigen hier zijn niet helemaal goed.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Sommigen hier willen een atoombom op Mekka.
Alsjeblieft laat je nakijken.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:53 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben ze het over zichzelf afgeroepen. We weten toch dat er dit soort extremisten rondlopen?
Dat hoeft toch ook niet, je hoeft er niet mee eens te zijn dat jouw Religie wordt beledigd, je hoeft het niet grappig te vinden dus wat dat betreft.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze zijn daar echt niet gecharmeerd van beledigen van gelovigen hoor. Dat bedoel ik.
Leuk, dus met dit soort dwazen moeten wij aan de weg naar de toekomst werken.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:45 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
de andere moslims opzoeken en dialoog opzoeken omtrent het vaststellen of dit wel of geen islam is EN analyseren of charlie het misschien niet op zichzelf heeft afgeroepen met daarbij een schuin oog op de vrijheid van meningsuiting en kijken of die misschien niet hervormd moet worden
Dat is wel het geval, pik. Ze zijn toch hartstikke dood?quote:Op zondag 11 januari 2015 17:00 schreef DeParo het volgende:
[..]
Schijnbaar hebben ze een risico gelopen, maar is dat een risico waar je in een land als Frankrijk rekening mee zou moeten houden, dat is niet het geval.
Wat dus onacceptabel is.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:01 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
Dat is wel het geval, pik. Ze zijn toch hartstikke dood?
Maar er is vandaag een grote demonstratie geweest, dus nu is het afgelopen met dit soort reli-ellende.quote:
Hebben die dingen geen uiterste houdbaarheidsdatum? Die moeten toch ook eens in de zoveel tijd getest worden?quote:Op zondag 11 januari 2015 17:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Sommigen hier willen een atoombom op Israel.
Ik denk niet dat het een probleem is van religies, ik zie het als een Strijd Der Beschavingen, dat kan verschillende onderdelen bevatten.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:03 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Maar er is vandaag een grote demonstratie geweest, dus nu is het afgelopen met dit soort reli-ellende.
Yeah right.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:03 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Maar er is vandaag een grote demonstratie geweest, dus nu is het afgelopen met dit soort reli-ellende.
Het is hard om het toe te geven, maar tenminste een deel van het probleem ligt wel degelijk binnen de islam.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een probleem is van religies, ik zie het als een Strijd Der Beschavingen, dat kan verschillende onderdelen bevatten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |