Zou me niet verbazen. Ze schijnen nog steeds met honderdduizenden vast te staan aan het begin van de route en omringende straten.quote:
Ik ken 'm wel hoor. Ben het ook regelmatig met 'm eens. Hij kan ook gewoon op juiste wijze discussiëren maar daar leent dit topic zich sowieso niet echt voor.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet intrappen. Zijn discussie-tactiek bestaat altijd uit veel sarcasme en etaleren van vage kennis om mensen te verwarren.
Mooi toch? Blijkbaar hecht men er hier meer waarde aan dan elders.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:36 schreef VromeBroeder het volgende:
Die basis wordt wereldwijd wel wat vaker aangevallen hoor. Maar als het hier gebeurt dan breekt de pleuris uit.
Ik ben het ook wel eens met 'm eens. En hij kan het inderdaad wel maar meestal heeft hij er geen zin in en richt hij zich liever op het respectloos behandelen van anderen. In het echt is ie aardiger dan hier.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:37 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik ken 'm wel hoor. Ben het ook regelmatig met 'm eens. Hij kan ook gewoon op juiste wijze discussiëren maar daar leent dit topic zich sowieso niet echt voor.
Je kunt je afvragen na hoeveel aanslagen op cartoonisten men nu eens overstapt op een iets minder besmette ideologie.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:37 schreef AhmedJaret het volgende:
en de aanhangers van de islam groeit met de dag
Frankrijk is dan ook geen mallotenland waar dat dagelijks gebeurd dus dan is het allemaal net wat bijzonderder.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:36 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
Die basis wordt wereldwijd wel wat vaker aangevallen hoor. Maar als het hier gebeurt dan breekt de pleuris uit.
Goed punt.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:38 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Mooi toch? Blijkbaar hecht men er hier meer waarde aan dan elders.
Maar wat was jouw idee geweest? Ik begrijp je ergens wel hoor, maar laten we niet te cynisch zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:37 schreef AhmedJaret het volgende:
en straks mogen ze dat hele plein schoonvegen en zijn ze er geen meter mee opschoten; niemand komt terug van de dood, de volgende actie is al in de voorbereiding en de aanhangers van de islam groeit met de dag
maar goed wat doen die fransen anders op zo een zondag
ik keur niets af zet alleen vraagtekens bij de effecyiviteit van deze groepsverzameling en brandende kaarsen
Daarom hoeven we het dus ook niet al te serieus te nemen toch? Vind het wel een grappige toevoeging eigenlijkquote:Op zondag 11 januari 2015 16:38 schreef Strani het volgende:
Ik ben het ook wel eens met 'm eens. En hij kan het inderdaad wel maar meestal heeft hij er geen zin in en richt hij zich liever op het respectloos behandelen van anderen. In het echt is ie aardiger dan hier.
Het kan ons alleen maar wat schelen als die zo'n aanval gericht wordt op (blanke) westerlingen, dat is mijn punt.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:38 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nou, ik neem het serieus omdat ik van hem weet dat hij beter kan. Ik ben gewoon teleurgesteldquote:Op zondag 11 januari 2015 16:39 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Daarom hoeven we het dus ook niet al te serieus te nemen toch? Vind het wel een grappige toevoeging eigenlijk
Sowieso is die conclusie fout. Als de media er niet zo op in waren gegaan had niemand het serieus genomen.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:38 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
spreek voor jezelfquote:Op zondag 11 januari 2015 16:39 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
Het kan ons alleen maar wat schelen als die zo'n aanval gericht wordt op (blanke) westerlingen, dat is mijn punt.
Het is zo jammer dat die terroristen hun woede niet tegen de EU of de topbanken richtten, maar tegen onschuldige mensen met een viltstift en scherpe ideetjes.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:39 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
Het kan ons alleen maar wat schelen als die zo'n aanval gericht wordt op (blanke) westerlingen, dat is mijn punt.
Huwelijkstoptocht van Merkel en Hollandequote:Op zondag 11 januari 2015 16:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Als je een paar dagen onder een steen geleefd hebt en je ziet dit, dan moet je goed zoeken naar waar deze mars nu echt over gaat.
Nee, want het blijkt maar weer al te duidelijk. Er zitten honderduizenden mensen vast of ze worden gedood omdat ze hun mening uiten. Maar niet hier, dus vinden we het minder erg.quote:
Iddquote:Op zondag 11 januari 2015 16:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Er over klagen op een internetforum natuurlijk!
quote:Op zondag 11 januari 2015 16:41 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Huwelijkstoptocht van Merkel en Hollande
quote:Op zondag 11 januari 2015 16:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Geschiedkundigen, hè. Alles bestaat uit één oorzaak en gevolg.
quote:Op zondag 11 januari 2015 16:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, opvallend is dat.
Van die 19-jarige studentjes HBO Rechten die de olieprijs in 2 zinnetjes uitleggen.
0 juist andersomquote:Op zondag 11 januari 2015 16:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen na hoeveel aanslagen op cartoonisten men nu eens overstapt op een iets minder besmette ideologie.
En het boeit Japanners een heel stuk meer als er daar mensen sterven als gevolg van een aardbeving, Indonesiërs een stuk meer als er een vliegtuig in hun zee neerstort en Arabieren een stuk meer als er daar mensen omkomen als gevolg van de zware sneeuwstormen. Mensen zijn er nou eenmaal een stuk gevoeliger voor als er iets gebeurd binnen hun eigen 'groepje', daar is weinig hypocriets aan.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:39 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
Exact. Maar er zijn veel mensen die de term 'verbroedering' niet begrijpen. Al heeft een mars als dit maar tijdelijk effect, het is beter dan niks.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:42 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Iddhoewel er zeker wat hypocrisie aan hangt, doen die mensen die daar lopen tenminste iets. Van kritiek leveren op een internetforum wordt de wereld ook niet beter.
Het is zo, dus is het niet hypocriet.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:43 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En het boeit Japanners een heel stuk meer als er daar mensen sterven als gevolg van een aardbeving, Indonesiërs een stuk meer als er een vliegtuig in hun zee neerstort en Arabieren een stuk meer als er daar mensen omkomen als gevolg van de zware sneeuwstormen. Mensen zijn er nou eenmaal een stuk gevoeliger voor als er iets gebeurd binnen hun eigen 'groepje', daar is weinig hypocriets aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |