ik volg ook nog steeds en verlang inmiddels naar een vervolg op Borgenquote:Op maandag 9 maart 2015 22:02 schreef Arcee het volgende:
Zit ik De Fractie te kijken met geforceerde actualiteit erin en ondertussen stappen Opstelten en Teeven op.:')
Anyway, ik volg het nog steeds.
Vind ik ook. Tim wordt de nieuwe fractievoorzitter?quote:
Vind ik welquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:09 schreef Hondenbrokken het volgende:
Afgehaakt sinds aflevering met vakantiehuisje.
Is het het waard om afleveringen terug te kijken?
quote:Op maandag 9 maart 2015 23:06 schreef golfer het volgende:
Ze waren net niet actueel genoeg met de stukjes over Teeven en Opstelten van het afgelopen weekend erin gemonteerd.
Ik denk overigens dat de partijvoorzitter Jan misschien wel lid is geweest van RaRa (een soort extreem linkse terroristische groep die aanslagen pleegde in Nederland) en dat die van Vlister hem daarmee chanteert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zit er wel in. Prima serie, maar in seizoen 2 mogen de afleveringen wat langer.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Vind ik ook. Tim wordt de nieuwe fractievoorzitter?
Heb het wel één keer voorbij zien komen. Met Daphnequote:Op maandag 31 augustus 2015 08:09 schreef Tja..1986 het volgende:
Ligt het aan mij of wordt er helemaal geen promotie gedaan voor s2?
Gelukkig is er FOK!, anders had ik niet geweten dat het vanavond weer begon.quote:Op maandag 31 augustus 2015 08:52 schreef Jivis het volgende:
[..]
Heb het wel één keer voorbij zien komen. Met Daphne.
Jawel hoor, paar keer voorbij zien komen op tv.quote:Op maandag 31 augustus 2015 02:41 schreef W00fer het volgende:
Seizoen 1 nog niet gezien. Zal seizoen 2 wel opnemen.
Dit ja.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:01 schreef FritzWepper het volgende:
Dat #geouwehoer over @Twitter de hele tijd staat me tegen. Alsof alle politiek over 140 tekens wordt bedreven en retweets alles zijn.
Omdat ze daar niet mogen filmen volgens mij?quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dit ja.
Verder wel heel weinig kamerwerk, debatten etc.
Ik heb de indruk dat het meer theateracteurs zijn dan camera-acteurs. Er is her en der sprake van overdreven gezichtsuitdrukkingen en articulatie. In het theater vaak nuttig, op tv onnodig.quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:33 schreef golfer het volgende:
Er wordt soms wel heel erg slecht geacteerd, vind ik.
het tweede seizoen komt nog niet op gang. Het echte tempo zit er niet in ondanks dat het wel een soort van vaart heeft. Ook is het inhoudelijk te oppervlakkig. Ben blij dat de serie gemaakt wordt maar er kan wel meer uitgehaald worden. En dat zit vooral in de personages en het acterenquote:Op dinsdag 1 september 2015 16:33 schreef golfer het volgende:
Er wordt soms wel heel erg slecht geacteerd, vind ik.
En sommige ontwikkelingen zie je al mijlenver van te voren aankomen, zoals dat Suus en Tim iets met elkaar gaan krijgen.
De rode draad lijkt inderdaad een beetje vergeten.quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:18 schreef komrad het volgende:
[..]
het tweede seizoen komt nog niet op gang. Het echte tempo zit er niet in ondanks dat het wel een soort van vaart heeft. Ook is het inhoudelijk te oppervlakkig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |