Dit ja.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:01 schreef FritzWepper het volgende:
Dat #geouwehoer over @Twitter de hele tijd staat me tegen. Alsof alle politiek over 140 tekens wordt bedreven en retweets alles zijn.
Omdat ze daar niet mogen filmen volgens mij?quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dit ja.
Verder wel heel weinig kamerwerk, debatten etc.
Ik heb de indruk dat het meer theateracteurs zijn dan camera-acteurs. Er is her en der sprake van overdreven gezichtsuitdrukkingen en articulatie. In het theater vaak nuttig, op tv onnodig.quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:33 schreef golfer het volgende:
Er wordt soms wel heel erg slecht geacteerd, vind ik.
het tweede seizoen komt nog niet op gang. Het echte tempo zit er niet in ondanks dat het wel een soort van vaart heeft. Ook is het inhoudelijk te oppervlakkig. Ben blij dat de serie gemaakt wordt maar er kan wel meer uitgehaald worden. En dat zit vooral in de personages en het acterenquote:Op dinsdag 1 september 2015 16:33 schreef golfer het volgende:
Er wordt soms wel heel erg slecht geacteerd, vind ik.
En sommige ontwikkelingen zie je al mijlenver van te voren aankomen, zoals dat Suus en Tim iets met elkaar gaan krijgen.
De rode draad lijkt inderdaad een beetje vergeten.quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:18 schreef komrad het volgende:
[..]
het tweede seizoen komt nog niet op gang. Het echte tempo zit er niet in ondanks dat het wel een soort van vaart heeft. Ook is het inhoudelijk te oppervlakkig.
Heb je seizoen 1 uberhaupt gevolgd?quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:18 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
Die Dara draagt opeens een hoofddoekje ? Dat was toch niet in S01.
Niet helemaal 😔quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Heb je seizoen 1 uberhaupt gevolgd?
dat is pijnlijk. Er zal dus geen seizoen 3 komen. Jammer dat de serie geen goede ontwikkeling doormaakt...quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:12 schreef golfer het volgende:
Vanaf volgende week verplaatst naar na Nieuwsuur. Dus de kijkcijfers zullen nog wel verder dalen dan.
Inderdaad: 133.000.quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:12 schreef golfer het volgende:
Vanaf volgende week verplaatst naar na Nieuwsuur. Dus de kijkcijfers zullen nog wel verder dalen dan.
Ik heb niet meer gekeken.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:58 schreef Arcee het volgende:
Inderdaad: 133.000.
Dat is wel echt dramatisch.
Ik neem het altijd op en kijk later, dus ik merk het feitelijk niet eens.quote:
Gisteren nog weer dramatischer: 88.000quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:58 schreef Arcee het volgende:
Inderdaad: 133.000.
Dat is wel echt dramatisch.
Dan mag je er wel eens aan beginnen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:29 schreef borisz het volgende:
Ik heb nog geen enkele ep van S2 gezien.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Gisteren nog weer dramatischer: 88.000
Hm.. Komt natuurlijk ook door de verschuiving in tijdstip. Maar ik vond het gisteren een sterke aflevering!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vond gisteren juist geen sterke aflevering. Vind het politieke gekrakeel in de fractiekamer leuker dan de dingen buiten de deur. En het erin weven van politieke actualiteit is leuk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:02 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hm.. Komt natuurlijk ook door de verschuiving in tijdstip. Maar ik vond het gisteren een sterke aflevering!
Ik ben halverwege gestopt met kijken, ging helemaal nergens meer over, niveau was ook weer barslecht.quote:
Dat is bijna de foutmarge bij kijkcijferonderzoekquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
het wordt per week slechter. Deze serie gaat verdwijnen. Jammer want voor een goede serie over politiek is wel een marktquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:08 schreef THEALPHA het volgende:
[..]
Ik ben halverwege gestopt met kijken, ging helemaal nergens meer over, niveau was ook weer barslecht.
Ik vind het echt geweldig. Zit elke maandag klaar. Genieten. Hoop dat er nog een seizoen komt!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:26 schreef komrad het volgende:
[..]
het wordt per week slechter. Deze serie gaat verdwijnen. Jammer want voor een goede serie over politiek is wel een markt
Gisteren 85.000. De bodem lijkt dus wel zo'n beetje bereikt.quote:
Gisteren gestegen naar 108.000.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 08:54 schreef Arcee het volgende:
Gisteren 85.000. De bodem lijkt dus wel zo'n beetje bereikt.
Maar deze aflevering ging nou echt helemaal nergens over. Het wordt langzaam een dramaserie ipv een serie over politiek..quote:
goede afleveringquote:Op woensdag 4 november 2015 09:38 schreef Arcee het volgende:
Ik vond de laatste aflevering wel een topshow eigenlijk.
Er komt in het voorjaar een 3de seizoen.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:46 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
jep. Nu een jaar wachten of zo? Of is het geannuleerd. ?
Er wordt trouwens wel enorm slecht gecommuniceerd over deze serie. De verplaatsing van tijdstip werd ook al niet echt goed aangekondigd.quote:De tiende aflevering was de laatste van dit tweede seizoen, maar niet van de serie. Momenteel zijn de opnamen bezig voor het derde seizoen, dat in het voorjaar te zien zal zijn.
Lees de reacties in dit topic.quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:26 schreef FritzWepper het volgende:
De laatste drie afleveringen al niet meer gezien. Is het nog de moeite waard?
Gisteren was de eerste aflevering van seizoen 3 dus. Vanavond om 22:40 uur de tweede, dus die eerste kun je nog net even er voor kijken.quote:Voor de liefhebbers van politieke dramaseries; vanaf 8 augustus komt voor de derde en laatste keer nog een spannende reeks van De Fractie op televisie. Tien afleveringen in twee weken met nog meer drama. Over vasthouden en loslaten. Van macht, kompanen en een politieke droom.
de fractie: van 8 t/m 19 augustus elke werkdag om 22.40 uur op npo 2
http://www.vpro.nl/programmas/De-Fractie/over-de-fractie.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |