Dit ja.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:01 schreef FritzWepper het volgende:
Dat #geouwehoer over @Twitter de hele tijd staat me tegen. Alsof alle politiek over 140 tekens wordt bedreven en retweets alles zijn.
Omdat ze daar niet mogen filmen volgens mij?quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dit ja.
Verder wel heel weinig kamerwerk, debatten etc.
Ik heb de indruk dat het meer theateracteurs zijn dan camera-acteurs. Er is her en der sprake van overdreven gezichtsuitdrukkingen en articulatie. In het theater vaak nuttig, op tv onnodig.quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:33 schreef golfer het volgende:
Er wordt soms wel heel erg slecht geacteerd, vind ik.
het tweede seizoen komt nog niet op gang. Het echte tempo zit er niet in ondanks dat het wel een soort van vaart heeft. Ook is het inhoudelijk te oppervlakkig. Ben blij dat de serie gemaakt wordt maar er kan wel meer uitgehaald worden. En dat zit vooral in de personages en het acterenquote:Op dinsdag 1 september 2015 16:33 schreef golfer het volgende:
Er wordt soms wel heel erg slecht geacteerd, vind ik.
En sommige ontwikkelingen zie je al mijlenver van te voren aankomen, zoals dat Suus en Tim iets met elkaar gaan krijgen.
De rode draad lijkt inderdaad een beetje vergeten.quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:18 schreef komrad het volgende:
[..]
het tweede seizoen komt nog niet op gang. Het echte tempo zit er niet in ondanks dat het wel een soort van vaart heeft. Ook is het inhoudelijk te oppervlakkig.
Heb je seizoen 1 uberhaupt gevolgd?quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:18 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
Die Dara draagt opeens een hoofddoekje ? Dat was toch niet in S01.
Niet helemaal 😔quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Heb je seizoen 1 uberhaupt gevolgd?
dat is pijnlijk. Er zal dus geen seizoen 3 komen. Jammer dat de serie geen goede ontwikkeling doormaakt...quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:12 schreef golfer het volgende:
Vanaf volgende week verplaatst naar na Nieuwsuur. Dus de kijkcijfers zullen nog wel verder dalen dan.
Inderdaad: 133.000.quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:12 schreef golfer het volgende:
Vanaf volgende week verplaatst naar na Nieuwsuur. Dus de kijkcijfers zullen nog wel verder dalen dan.
Ik heb niet meer gekeken.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:58 schreef Arcee het volgende:
Inderdaad: 133.000.
Dat is wel echt dramatisch.
Ik neem het altijd op en kijk later, dus ik merk het feitelijk niet eens.quote:
Gisteren nog weer dramatischer: 88.000quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:58 schreef Arcee het volgende:
Inderdaad: 133.000.
Dat is wel echt dramatisch.
Dan mag je er wel eens aan beginnen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:29 schreef borisz het volgende:
Ik heb nog geen enkele ep van S2 gezien.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Gisteren nog weer dramatischer: 88.000
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |