Dat dus. Die opperkleurder lult uit z'n nek.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:03 schreef CaryAgos het volgende:
Die komt toch niet van een andere partij en ik zie ook niet echt waarom dat zo'n slecht Kamerlid zou zijn?
ja dat ben ik met je eens 25 minuten is wel erg kort voor een goed verhaal. ik hoop dat het nog beter wordt en dat het wat spannender wordt de twee afleveringen die nu zijn geweest lijken vooral een opbouw naar ietsquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:29 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
De uitzendingen van "Borgen" liepen gemiddeld tussen 55 a 60min, in die 25 minuten van "De Fractie" kun je weinig goede verhaallijnen uitdiepen. Neemt niet weg dat Borgen gewoon een top serie was (lees: eeuwig zonde dat deze na drie seizoenen gestopt is) en dat de Fractie nog beter moet groeien, vraag me af wat er van deze serie terecht zou zijn gekomen op de commerciëlle.
Volgende week gaat er genoeg gebeuren als ik de preview mag geloven.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:28 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ja dat ben ik met je eens 25 minuten is wel erg kort voor een goed verhaal. ik hoop dat het nog beter wordt en dat het wat spannender wordt de twee afleveringen die nu zijn geweest lijken vooral een opbouw naar iets
Sorry hoor, maar in het 2de of 3de seizoen had Denemarken ineens een sleutelrol in een internationaal conflict ergens in Afrika. Dat is minstens net zo onzinnig.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:53 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ik behoor tot de 300.000 afvallers...
Om toch nog even de vergelijking met Borgen te maken:
Dat was inderdaad fictie, wat, net zoals Faux zegt, de kans bood om alle actoren in het spel op te voeren in de serie. Nu ga je nooit echte politici in een belangrijke rol zien.
Borgen bleef binnen de grenzen van het mogelijke... Groningen ontruimen voor gratis kinderopvang..puhlease... Het mooie van Borgen voor Nederland was dat de makers vooral goed opletten wat er hier bij ons gebeurde (zelfde soort land, vergelijkbaar systeem, vergelijkbare problemen) en dat gebruikten voor de serie.
Denen kunnen tv-waardig acteren... Zoals gezegd, hier verwordt het al snel amateurtoneel...
Acteertalent heeft elke politicus. Hij doet eigenlijk niet anders.quote:
En seizoen drie was ook wel heel sociaal wenselijk droom denken. Maar de verhaallijnen wel stukken beter.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:02 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar in het 2de of 3de seizoen had Denemarken ineens een sleutelrol in een internationaal conflict ergens in Afrika. Dat is minstens net zo onzinnig.
Aflevering 3: 308.000.quote:
Deze serie moet een kans krijgen bij een omroep of zender dat er mee tijd aan wilt spenderen, in 25min kun je geen goede drama serie neerzetten, daar heb je 55 tot 60 min voor nodig.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:07 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Aflevering 3: 308.000.
Dit gaat ben ik bang geen 2de seizoen krijgen. Helaas. Want ik vind het leuk.
Ik denk eerder dat het kort is in verband met de productiekosten dan de zendtijd.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:56 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Deze serie moet een kans krijgen bij een omroep of zender dat er mee tijd aan wilt spenderen, in 25min kun je geen goede drama serie neerzetten, daar heb je 55 tot 60 min voor nodig.
Die actuele dingen er in vond ik in aflevering 3 juist minder geforceerd dan daarvoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 05:25 schreef Szura het volgende:
Die persco's slaan helemaal nergens op he
Begin me ook meer te ergeren aan die actuele dingen erin, zo'n bijzin over vrije artsenkeuze, bed, bad en brood, Van Rey, Snowden.
quote:Op zondag 1 februari 2015 14:40 schreef DestroyerPiet het volgende:
het is nu al bekend dat er een tweede deel komt van de fractie
http://www.nu.nl/film/398(...)-krijgt-vervolg.html
Ja, leuk en super actueel. Net als die rekentoets.quote:
Het is vooral duidelijk het afvinklijstje van Halsema met wat stereotypen die in oa Borgen naar voren kwamen.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:43 schreef Intxaurraga het volgende:
Mja, nog niet echt laaiend. Lijkt eerder een serie geïnspireerd op politieke series, dan een serie geïnspireerd op hoe de politiek werkt.
Dat is mooi! Nu vechten voor iets meer zendtijd zodat de personages wat dieper kunnen worden uitgewerkt en we hebben onze eigen "Borgen".quote:Op zondag 1 februari 2015 14:40 schreef DestroyerPiet het volgende:
het is nu al bekend dat er een tweede deel komt van de fractie
http://www.nu.nl/film/398(...)-krijgt-vervolg.html
Was inderdaad vrij slecht. Hoewel zo'n fractieweekend wel erg herkenbaar is. Heb een aantal fractieweekenden meegemaakt met een raadsfractie. Ook met zo'n suffe trainer en dat soort onzin.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wel knap. Een nog slechtere aflevering.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |