En seizoen drie was ook wel heel sociaal wenselijk droom denken. Maar de verhaallijnen wel stukken beter.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:02 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar in het 2de of 3de seizoen had Denemarken ineens een sleutelrol in een internationaal conflict ergens in Afrika. Dat is minstens net zo onzinnig.
Aflevering 3: 308.000.quote:
Deze serie moet een kans krijgen bij een omroep of zender dat er mee tijd aan wilt spenderen, in 25min kun je geen goede drama serie neerzetten, daar heb je 55 tot 60 min voor nodig.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:07 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Aflevering 3: 308.000.
Dit gaat ben ik bang geen 2de seizoen krijgen. Helaas. Want ik vind het leuk.
Ik denk eerder dat het kort is in verband met de productiekosten dan de zendtijd.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:56 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Deze serie moet een kans krijgen bij een omroep of zender dat er mee tijd aan wilt spenderen, in 25min kun je geen goede drama serie neerzetten, daar heb je 55 tot 60 min voor nodig.
Die actuele dingen er in vond ik in aflevering 3 juist minder geforceerd dan daarvoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 05:25 schreef Szura het volgende:
Die persco's slaan helemaal nergens op he
Begin me ook meer te ergeren aan die actuele dingen erin, zo'n bijzin over vrije artsenkeuze, bed, bad en brood, Van Rey, Snowden.
quote:Op zondag 1 februari 2015 14:40 schreef DestroyerPiet het volgende:
het is nu al bekend dat er een tweede deel komt van de fractie
http://www.nu.nl/film/398(...)-krijgt-vervolg.html
Ja, leuk en super actueel. Net als die rekentoets.quote:
Het is vooral duidelijk het afvinklijstje van Halsema met wat stereotypen die in oa Borgen naar voren kwamen.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:43 schreef Intxaurraga het volgende:
Mja, nog niet echt laaiend. Lijkt eerder een serie geïnspireerd op politieke series, dan een serie geïnspireerd op hoe de politiek werkt.
Dat is mooi! Nu vechten voor iets meer zendtijd zodat de personages wat dieper kunnen worden uitgewerkt en we hebben onze eigen "Borgen".quote:Op zondag 1 februari 2015 14:40 schreef DestroyerPiet het volgende:
het is nu al bekend dat er een tweede deel komt van de fractie
http://www.nu.nl/film/398(...)-krijgt-vervolg.html
Was inderdaad vrij slecht. Hoewel zo'n fractieweekend wel erg herkenbaar is. Heb een aantal fractieweekenden meegemaakt met een raadsfractie. Ook met zo'n suffe trainer en dat soort onzin.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wel knap. Een nog slechtere aflevering.
ik volg ook nog steeds en verlang inmiddels naar een vervolg op Borgenquote:Op maandag 9 maart 2015 22:02 schreef Arcee het volgende:
Zit ik De Fractie te kijken met geforceerde actualiteit erin en ondertussen stappen Opstelten en Teeven op.:')
Anyway, ik volg het nog steeds.
Vind ik ook. Tim wordt de nieuwe fractievoorzitter?quote:
Vind ik welquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:09 schreef Hondenbrokken het volgende:
Afgehaakt sinds aflevering met vakantiehuisje.
Is het het waard om afleveringen terug te kijken?
quote:Op maandag 9 maart 2015 23:06 schreef golfer het volgende:
Ze waren net niet actueel genoeg met de stukjes over Teeven en Opstelten van het afgelopen weekend erin gemonteerd.
Ik denk overigens dat de partijvoorzitter Jan misschien wel lid is geweest van RaRa (een soort extreem linkse terroristische groep die aanslagen pleegde in Nederland) en dat die van Vlister hem daarmee chanteert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zit er wel in. Prima serie, maar in seizoen 2 mogen de afleveringen wat langer.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Vind ik ook. Tim wordt de nieuwe fractievoorzitter?
Heb het wel één keer voorbij zien komen. Met Daphnequote:Op maandag 31 augustus 2015 08:09 schreef Tja..1986 het volgende:
Ligt het aan mij of wordt er helemaal geen promotie gedaan voor s2?
Gelukkig is er FOK!, anders had ik niet geweten dat het vanavond weer begon.quote:Op maandag 31 augustus 2015 08:52 schreef Jivis het volgende:
[..]
Heb het wel één keer voorbij zien komen. Met Daphne.
Jawel hoor, paar keer voorbij zien komen op tv.quote:Op maandag 31 augustus 2015 02:41 schreef W00fer het volgende:
Seizoen 1 nog niet gezien. Zal seizoen 2 wel opnemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |