abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 januari 2015 @ 16:45:09 #101
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_148571543
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:40 schreef cafca het volgende:

[..]

Loop je altijd deels verhard, deels onverhard? Anders zou je ook twee paar kunnen kopen, één voor asfalt en een voor onverhard terrein?
Gemend zachte ondergrond en verharde grond, alleen het zand gedeelte doe ik apart
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_148571729
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:45 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Gemend zachte ondergrond en verharde grond, alleen het zand gedeelte doe ik apart
Kijk eens naar zogenaamde "door to trail" of "city trail" schoenen, die kunnen best wel geschikt zijn voor jouw doeleinden.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 11 januari 2015 @ 16:51:04 #103
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_148571756
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:50 schreef Guard het volgende:

[..]

Kijk eens naar zogenaamde "door to trail" of "city trail" schoenen, die kunnen best wel geschikt zijn voor jouw doeleinden.
Dank je, ik zal het opzoeken
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_148572837
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:50 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat daar schoenen voor bestaan met naam he :D
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_148573797
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 14:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb een dik uur in de N70 heuvels gespeeld. Klimmen was behoorlijk zwaar, een teken dat er een paar kilo af moet :'( Onderweg nog een zekere Jero_nimo tegengekomen, met wandelstokken :P
Zoiets?
  zondag 11 januari 2015 @ 17:44:21 #106
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_148573888
Zo terug van mijn eerste training in 2015. Wat een wind, ik ben echt helemaal naar de vaantjes...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_148573893
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:42 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Zoiets?
[ afbeelding ]
Ja maar dan met jasje :P

Ik ben trouwens ook nog een mevrouw tegengekomen die haar varken (haar man wilde geen hond) aan het uitlaten was :D

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2015 17:46:07 ]
pi_148574093
Mossel, wat ben jij snel! Dat is een behoorlijke verbetering van je PR, onder zulke omstandigheden. _O_

Vanochtend weer een rondje gedaan. Mijn benen wilden niet. Ook weer erg aan het hijgen. Maar wel weer kilometers gemaakt zonder last van de blessures.
pi_148574154
Vanochtend werd ik wakker met pijn in de longen. Veel hoesten. Ik ben toen tijdens het voetbal kijken op de beeb bezig geweest met het bedenken van hardloopontwijkende bezigheden.

Enfin, na de lunch toch de kledij aangetrokken. Mevrouw Z was tevreden, want de kleding bleek bij elkaar te passen dit keer (voornamelijk Barnsley Harriers-oranje). Ik zei dat ik tussen 15 minuten en drie uur weg zou blijven. Afhankelijk van hoe het zou gaan.

De eerste kilometers waren met wind tegen. Dat vond de strot niet fijn. Toch was het wel grappig, want het woei zo hard dat mijn wang naar buiten geblazen werd. Helaas, ik heb geen selfie gemaakt. Ik besloot net zo lang te lopen als dat het niet al te kut ging, om vervolgens dezelfde route weer terug te lopen. Ik ken de weg namelijk niet.

Uiteindelijk kwam ik na 12,5 km uit in Hekendorp. Nog nooit van gehoord, maar ik ben er nu wel geweest. Op de terugweg verdwaalde ik kort in Haastrecht en moest ik met google maps op mijn telefoon weer even kijken waar ik was. Dat was na 17,5 km. Dat was ook het moment dat ik yurkak kreeg. Van het type "kan elk moment ontploffen". Misschien dat die filet americain van 8 dagen over datum toch niet zo'n goed idee was tijdens de lunch. Na 22 km moest ik toch echt stoppen en belde ik mevrouw Z om te zeggen dat ik er over een halfuur zou zijn.

Op mijn schema stond voor vandaag 20 km. Maar ik heb de laatste twee duurlopen van 25 km moeten skippen. Dus stiekem wilde ik 25 km doen als het erin zat. En het zat erin! Snap niet waarom, want ik voel me nog steeds niet fit. Maar op een laag tempo, muziekje, vreemde omgeving, het hielp me om toch veel te lopen. Omdat ik de 25 km zonder yurkak zeker vrij eenvoudig gehaald zou hebben zeg ik nu toch:

It's not over yet!

P.S. Mossel, man, wat een tijd onder deze omstandigheden!

P.P.S. Heeft hats genoten, of moeten ze haar nog opgraven?
pi_148574275
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:51 schreef Zwabberhark het volgende:

It's not over yet!
Yeah. CU in 010!
pi_148574532
Ik heb een verslagje van vandaag gemaakt:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 11 januari 2015 @ 18:05:45 #112
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_148574659
Volgens mij ben ik deze marathontraining echt goed getraind. Gisteren 21km gedaan, vandaag 12, geen centje pijn en/of spierpijn. Niet gelopen met compressiesokken of tubes.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 11 januari 2015 @ 18:09:23 #113
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_148574826
21.1km gedaan! 3km asfalt, 14 trail en toen nog 4 over het asfalt.
Maatje kreeg het bij een km of 16 wat zwaar dus hebben we iets rustiger aan gedaan.

http://app.endomondo.com/workouts/457468005/7102294
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_148574866
Hats, mossel en guard goed gelopen! ^O^ Supertijd mossel, al helemaal met dit weer!
pi_148574897
quote:
14s.gif Op zondag 11 januari 2015 18:05 schreef SEMTEX het volgende:
Volgens mij ben ik deze marathontraining echt goed getraind. Gisteren 21km gedaan, vandaag 12, geen centje pijn en/of spierpijn. Niet gelopen met compressiesokken of tubes.
Fijn he, dat je je niet meer druk hoeft te maken om 20+ afstanden :Y

Al had ik dan dit weekend wel weer een beetje pijntjes..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_148575052
Mijn rug doet ook auw, van de crossfit training gisteren en van vandaag. Hielp wel bij mijn houding tijdens het lopen, als ik inzakte voelde ik mijn rug duidelijk, dus meteen weer rechtoplopen.
Mijn benen staan ook nu strak van de spierpijn, morgen de lift pakken op het werk... :P
  zondag 11 januari 2015 @ 18:16:40 #117
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_148575131
Zwabber, fijn dat het toch goed ging! Je bent er gewoon bij in Rotterdam hoor!
pi_148575199
quote:
14s.gif Op zondag 11 januari 2015 18:05 schreef SEMTEX het volgende:
Jij maakt echt sprongen vooruit. Mossel ook het afgelopen jaar trouwens _O_
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_148575214
Zwabber! Lekker man!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_148575286
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 17:51 schreef Zwabberhark het volgende:
Vanochtend werd ik wakker met pijn in de longen. Veel hoesten. Ik ben toen tijdens het voetbal kijken op de beeb bezig geweest met het bedenken van hardloopontwijkende bezigheden.

Enfin, na de lunch toch de kledij aangetrokken. Mevrouw Z was tevreden, want de kleding bleek bij elkaar te passen dit keer (voornamelijk Barnsley Harriers-oranje). Ik zei dat ik tussen 15 minuten en drie uur weg zou blijven. Afhankelijk van hoe het zou gaan.

De eerste kilometers waren met wind tegen. Dat vond de strot niet fijn. Toch was het wel grappig, want het woei zo hard dat mijn wang naar buiten geblazen werd. Helaas, ik heb geen selfie gemaakt. Ik besloot net zo lang te lopen als dat het niet al te kut ging, om vervolgens dezelfde route weer terug te lopen. Ik ken de weg namelijk niet.

Uiteindelijk kwam ik na 12,5 km uit in Hekendorp. Nog nooit van gehoord, maar ik ben er nu wel geweest. Op de terugweg verdwaalde ik kort in Haastrecht en moest ik met google maps op mijn telefoon weer even kijken waar ik was. Dat was na 17,5 km. Dat was ook het moment dat ik yurkak kreeg. Van het type "kan elk moment ontploffen". Misschien dat die filet americain van 8 dagen over datum toch niet zo'n goed idee was tijdens de lunch. Na 22 km moest ik toch echt stoppen en belde ik mevrouw Z om te zeggen dat ik er over een halfuur zou zijn.

Op mijn schema stond voor vandaag 20 km. Maar ik heb de laatste twee duurlopen van 25 km moeten skippen. Dus stiekem wilde ik 25 km doen als het erin zat. En het zat erin! Snap niet waarom, want ik voel me nog steeds niet fit. Maar op een laag tempo, muziekje, vreemde omgeving, het hielp me om toch veel te lopen. Omdat ik de 25 km zonder yurkak zeker vrij eenvoudig gehaald zou hebben zeg ik nu toch:

It's not over yet!

P.S. Mossel, man, wat een tijd onder deze omstandigheden!

P.P.S. Heeft hats genoten, of moeten ze haar nog opgraven?
Nice! Behalve die filet american actie dan...
  zondag 11 januari 2015 @ 18:21:17 #121
50430 Yuki
Student Midwife
pi_148575333
Bijzonder grote *O* voor d'n Zwabber!
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_148575581
*O* Voor alle fijne loopjes vandaag.

Ik ga zo ook nog even. De afgelopen dagen met onze jongste in Zutphen geweest dus toen kon ik niet weg en er is heel hard een "hoofd leeg loop" loopje nodig.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  zondag 11 januari 2015 @ 18:27:35 #123
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_148575612
quote:
14s.gif Op zondag 11 januari 2015 18:18 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Jij maakt echt sprongen vooruit. Mossel ook het afgelopen jaar trouwens _O_
Ik moest hier nog aan denken tijdens m'n loopje! Dat Sem zo veel vooruit is gegaan afgelopen jaar, maar vooral sinds ze kt doet _O_ Mooi voorbeeld!
pi_148576198
Ik wil ook nog wel iets lichts aan kracht-/spieroefeningen doen. Wat raden jullie aan?
Liefst iets wat ik thuis kan doen (flat, dus geen jumping jacks oid) en waar ik niet te veel voor hoef uit te geven.
pi_148576427
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 18:41 schreef wyccie het volgende:
Ik wil ook nog wel iets lichts aan kracht-/spieroefeningen doen. Wat raden jullie aan?
Liefst iets wat ik thuis kan doen (flat, dus geen jumping jacks oid) en waar ik niet te veel voor hoef uit te geven.
Je kan van die elastieken bandjes kopen, daarmee kun je vooral je benen trainen. Je doet ze dan bijvoorbeeld om je schenen en doet dan een x aantal squats terwijl je je benen naar buiten blijft drukken. Of je ligt op je zij en probeert het bovenste been zo ver mogelijk op te tillen.
Ook zonder bandjes kun je een hoop oefeningen thuis doen; planken, molenwieken, squats, opdrukken, op één been staan en met het andere been gestrekt naar voren of opzij rondjes maken, one-leg box squats, donkey kicks, (extended) glute bridge, etc. etc. etc.
Als hardloper wil je vooral je glutes, je bovenbenen en je core trainen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')