Gemend zachte ondergrond en verharde grond, alleen het zand gedeelte doe ik apartquote:Op zondag 11 januari 2015 16:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Loop je altijd deels verhard, deels onverhard? Anders zou je ook twee paar kunnen kopen, één voor asfalt en een voor onverhard terrein?
Kijk eens naar zogenaamde "door to trail" of "city trail" schoenen, die kunnen best wel geschikt zijn voor jouw doeleinden.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:45 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Gemend zachte ondergrond en verharde grond, alleen het zand gedeelte doe ik apart
Dank je, ik zal het opzoekenquote:Op zondag 11 januari 2015 16:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Kijk eens naar zogenaamde "door to trail" of "city trail" schoenen, die kunnen best wel geschikt zijn voor jouw doeleinden.
Dat daar schoenen voor bestaan met naam hequote:Op zondag 11 januari 2015 16:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Kijk eens naar zogenaamde "door to trail" of "city trail" schoenen, die kunnen best wel geschikt zijn voor jouw doeleinden.
Zoiets?quote:Op zondag 11 januari 2015 14:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb een dik uur in de N70 heuvels gespeeld. Klimmen was behoorlijk zwaar, een teken dat er een paar kilo af moetOnderweg nog een zekere Jero_nimo tegengekomen, met wandelstokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
Ja maar dan met jasjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Fijn he, dat je je niet meer druk hoeft te maken om 20+ afstandenquote:Op zondag 11 januari 2015 18:05 schreef SEMTEX het volgende:
Volgens mij ben ik deze marathontraining echt goed getraind. Gisteren 21km gedaan, vandaag 12, geen centje pijn en/of spierpijn. Niet gelopen met compressiesokken of tubes.
Jij maakt echt sprongen vooruit. Mossel ook het afgelopen jaar trouwensquote:Op zondag 11 januari 2015 18:05 schreef SEMTEX het volgende:
Volgens mij ben ik deze marathontraining echt goed getraind. Gisteren 21km gedaan, vandaag 12, geen centje pijn en/of spierpijn. Niet gelopen met compressiesokken of tubes.
Nice! Behalve die filet american actie dan...quote:Op zondag 11 januari 2015 17:51 schreef Zwabberhark het volgende:
Vanochtend werd ik wakker met pijn in de longen. Veel hoesten. Ik ben toen tijdens het voetbal kijken op de beeb bezig geweest met het bedenken van hardloopontwijkende bezigheden.
Enfin, na de lunch toch de kledij aangetrokken. Mevrouw Z was tevreden, want de kleding bleek bij elkaar te passen dit keer (voornamelijk Barnsley Harriers-oranje). Ik zei dat ik tussen 15 minuten en drie uur weg zou blijven. Afhankelijk van hoe het zou gaan.
De eerste kilometers waren met wind tegen. Dat vond de strot niet fijn. Toch was het wel grappig, want het woei zo hard dat mijn wang naar buiten geblazen werd. Helaas, ik heb geen selfie gemaakt. Ik besloot net zo lang te lopen als dat het niet al te kut ging, om vervolgens dezelfde route weer terug te lopen. Ik ken de weg namelijk niet.
Uiteindelijk kwam ik na 12,5 km uit in Hekendorp. Nog nooit van gehoord, maar ik ben er nu wel geweest. Op de terugweg verdwaalde ik kort in Haastrecht en moest ik met google maps op mijn telefoon weer even kijken waar ik was. Dat was na 17,5 km. Dat was ook het moment dat ik yurkak kreeg. Van het type "kan elk moment ontploffen". Misschien dat die filet americain van 8 dagen over datum toch niet zo'n goed idee was tijdens de lunch. Na 22 km moest ik toch echt stoppen en belde ik mevrouw Z om te zeggen dat ik er over een halfuur zou zijn.
Op mijn schema stond voor vandaag 20 km. Maar ik heb de laatste twee duurlopen van 25 km moeten skippen. Dus stiekem wilde ik 25 km doen als het erin zat. En het zat erin! Snap niet waarom, want ik voel me nog steeds niet fit. Maar op een laag tempo, muziekje, vreemde omgeving, het hielp me om toch veel te lopen. Omdat ik de 25 km zonder yurkak zeker vrij eenvoudig gehaald zou hebben zeg ik nu toch:
It's not over yet!
P.S. Mossel, man, wat een tijd onder deze omstandigheden!
P.P.S. Heeft hats genoten, of moeten ze haar nog opgraven?
Ik moest hier nog aan denken tijdens m'n loopje! Dat Sem zo veel vooruit is gegaan afgelopen jaar, maar vooral sinds ze kt doetquote:Op zondag 11 januari 2015 18:18 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Jij maakt echt sprongen vooruit. Mossel ook het afgelopen jaar trouwens
Je kan van die elastieken bandjes kopen, daarmee kun je vooral je benen trainen. Je doet ze dan bijvoorbeeld om je schenen en doet dan een x aantal squats terwijl je je benen naar buiten blijft drukken. Of je ligt op je zij en probeert het bovenste been zo ver mogelijk op te tillen.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:41 schreef wyccie het volgende:
Ik wil ook nog wel iets lichts aan kracht-/spieroefeningen doen. Wat raden jullie aan?
Liefst iets wat ik thuis kan doen (flat, dus geen jumping jacks oid) en waar ik niet te veel voor hoef uit te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |