Herkenbaar. En dan hobbelt er hier ook nog een mini door het huis...quote:Op zondag 11 januari 2015 13:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Schaatsen is ook wel behoorlijk spannend en ondertussen ben ik ook aan het werken. Kansloze onderneming
Nadeel van in het wedstrijdvak starten (wat overigens verder echt ontzettend fijn is) is dat je naam niet op het startnummer staatquote:
Volgende keer je naam met Tipex op dat vlak kalkenquote:Op zondag 11 januari 2015 13:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nadeel van in het wedstrijdvak starten (wat overigens verder echt ontzettend fijn is) is dat je naam niet op het startnummer staatBij de HM volgens mij wel, maar ik moest het doen met een zwart vlak. Ik vind het altijd wel leuk, als ze je naam roepen.
quote:Op zondag 11 januari 2015 13:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Volgende keer je naam met Tipex op dat vlak kalken
Mijn naam roepen ze sowieso al nooit. Te moeilijk ofzo...quote:Op zondag 11 januari 2015 13:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nadeel van in het wedstrijdvak starten (wat overigens verder echt ontzettend fijn is) is dat je naam niet op het startnummer staatBij de HM volgens mij wel, maar ik moest het doen met een zwart vlak. Ik vind het altijd wel leuk, als ze je naam roepen.
Met bamiquote:Op zondag 11 januari 2015 13:57 schreef mosselmossel het volgende:
Bij mij was het vanmorgen gewoon: hup nummer 56!
Hup nummer 20053 is ook weer zo'n mond vol.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:57 schreef mosselmossel het volgende:
Bij mij was het vanmorgen gewoon: hup nummer 56!
Hij riep gister dat hij alleen maar rustigaan zou doen, om een beetje te kunnen herstellen.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Huh ik zie Michel Butter op Tv, die zou toch niet lopen?
Ik weet nog dat iemand Hup Jeroen naar je riep...quote:Op zondag 11 januari 2015 14:06 schreef Murmeli het volgende:
Mijn naam riepen ze wel bij de HMen ik had het nodig. Pijll probeerden ze wel maar dat werd iets van euh... Hoe heettie nou?
Goed dat je het hebt volgehouden!quote:Op zondag 11 januari 2015 13:47 schreef E.T. het volgende:
elke 3minuten komt er een reclameblok van 5min ofzo![]()
Vanmorgen met de groep 11 km door de wind geploegd. Tempo iets te snel voor me, dus bij 9,5km stortte ik inMaar op iets rustiger tempo toch doorgelopen tot eindhalte
![]()
Volgende week weer gewoon in m'n eentje lopen.. en dan minimaal 30sec/km langzamer
Gary Fomdeck deed het hier fantastischquote:Op zondag 11 januari 2015 14:30 schreef Quoi het volgende:
Thnx GotC, jij ook weer lekker bezig. Ik had bepaald geen falende muziek. Can't Stop Now van Keane is uitermate geschikt voor lopen met windje mee
En nu shoppen voor wintersportspul
Gary!!quote:Op zondag 11 januari 2015 14:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Gary Fomdeck deed het hier fantastischEn 165-170 bpm, heerlijk!
Nice!quote:Op zondag 11 januari 2015 14:45 schreef Guard het volgende:
ik heb vandaag gelopen, geklauterd, geskied, geschaatst en genoten, en dat allemaal in anderhalf uur
Ik haat jou. Dit was ik nou juist zo mooi vergetenquote:Op zondag 11 januari 2015 14:25 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik weet nog dat iemand Hup Jeroen naar je riep...
Had jij schaatsen mee?quote:Op zondag 11 januari 2015 14:45 schreef Guard het volgende:
ik heb vandaag gelopen, geklauterd, geskied, geschaatst en genoten, en dat allemaal in anderhalf uur
als het volgende week net zo zwaar wordt als vandaag ga ik ook helemaal kapot...quote:Op zondag 11 januari 2015 14:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Nice!
Ik kwam er vandaag achter dat ik de komende tijd hard aan mijn duurvermogen moet gaan werken. Zal het volgende misschien nog zwaar krijgen ook
niet nodig, was lekker glijden over modderige paden, woeiquote:
Ja, het woei behoorlijk, inderdaad!quote:Op zondag 11 januari 2015 14:59 schreef Guard het volgende:
[..]
niet nodig, was lekker glijden over modderige paden, woei
Vandaag zonder muziek (want groep).. loop toch liever met muziek en alleenquote:Op zondag 11 januari 2015 14:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Gary Fomdeck deed het hier fantastischEn 165-170 bpm, heerlijk!
Bos is lekker om te lopenquote:Op zondag 11 januari 2015 15:36 schreef Voccar het volgende:
Ook toch maar rondje gelopen vanmiddag. Was op het begin na best lekker eigenlijk. Ook nog pad ingegaan waar ik vaak langsgelopen ben, die blijkbaar wel goede richting op ging en door stuk bos ging
Nieuwe kopen van het zelfde type, mijn oude hardloopschoen waren hier niet geschikt voor (deze waren meer bedoeld voor de verharde grond). Ik ben blij dat ze het een jaar bijna volgehouden hebbenquote:Op zondag 11 januari 2015 16:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Hooguit een half jaartje? Wat ga je doen dan?
Ik ga zou als ik jou was naar een goede sportzaak gaan en kiezen voor een stevige allround sportschoen. Denk ik. Maar je moet er wel lekker op lopen.
Loop je altijd deels verhard, deels onverhard? Anders zou je ook twee paar kunnen kopen, één voor asfalt en een voor onverhard terrein?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:33 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Nieuwe kopen van het zelfde type, mijn oude hardloopschoen waren hier niet geschikt voor (deze waren meer bedoeld voor de verharde grond). Ik ben blij dat ze het een jaar bijna volgehouden hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |