Herkenbaar. En dan hobbelt er hier ook nog een mini door het huis...quote:Op zondag 11 januari 2015 13:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Schaatsen is ook wel behoorlijk spannend en ondertussen ben ik ook aan het werken. Kansloze onderneming
Nadeel van in het wedstrijdvak starten (wat overigens verder echt ontzettend fijn is) is dat je naam niet op het startnummer staatquote:
Volgende keer je naam met Tipex op dat vlak kalkenquote:Op zondag 11 januari 2015 13:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nadeel van in het wedstrijdvak starten (wat overigens verder echt ontzettend fijn is) is dat je naam niet op het startnummer staatBij de HM volgens mij wel, maar ik moest het doen met een zwart vlak. Ik vind het altijd wel leuk, als ze je naam roepen.
quote:Op zondag 11 januari 2015 13:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Volgende keer je naam met Tipex op dat vlak kalken
Mijn naam roepen ze sowieso al nooit. Te moeilijk ofzo...quote:Op zondag 11 januari 2015 13:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nadeel van in het wedstrijdvak starten (wat overigens verder echt ontzettend fijn is) is dat je naam niet op het startnummer staatBij de HM volgens mij wel, maar ik moest het doen met een zwart vlak. Ik vind het altijd wel leuk, als ze je naam roepen.
Met bamiquote:Op zondag 11 januari 2015 13:57 schreef mosselmossel het volgende:
Bij mij was het vanmorgen gewoon: hup nummer 56!
Hup nummer 20053 is ook weer zo'n mond vol.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:57 schreef mosselmossel het volgende:
Bij mij was het vanmorgen gewoon: hup nummer 56!
Hij riep gister dat hij alleen maar rustigaan zou doen, om een beetje te kunnen herstellen.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Huh ik zie Michel Butter op Tv, die zou toch niet lopen?
Ik weet nog dat iemand Hup Jeroen naar je riep...quote:Op zondag 11 januari 2015 14:06 schreef Murmeli het volgende:
Mijn naam riepen ze wel bij de HMen ik had het nodig. Pijll probeerden ze wel maar dat werd iets van euh... Hoe heettie nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |