ik heb alles in huis gehaald maar daar hield het op.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zo'n zelfgebakken taart.
En niks voor hoeven doen.
Nu de keuken in dan.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb alles in huis gehaald maar daar hield het op.
gewoon n opgefrut bolletje garen in n la mikken en wachten op het wonderquote:Op zondag 11 januari 2015 15:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ze vanzelf ook nog een beetje groeien gedurende het jaar
"Sorry oma, God heeft het blijkbaar niet zo gewild".quote:Op zondag 11 januari 2015 16:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gewoon n opgefrut bolletje garen in n la mikken en wachten op het wonder
quote:Op zondag 11 januari 2015 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Sorry oma, God heeft het blijkbaar niet zo gewild".
" hier en bolletje garen.. Als u uw ogen dichtknijpt kunt u er wel een kindeke in zien!"quote:Op zondag 11 januari 2015 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Sorry oma, God heeft het blijkbaar niet zo gewild".
evillquote:Op zondag 11 januari 2015 16:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
" hier en bolletje garen.. Als u uw ogen dichtknijpt kunt u er wel een kindeke in zien!"![]()
Owquote:
quote:
Klinkt goed, eet smakelijkquote:Op zondag 11 januari 2015 18:08 schreef Bos81 het volgende:
Het ligt nu in de oven, dus nu eerst een Jupiler
Jammer van die kaas hoorquote:Op zondag 11 januari 2015 18:11 schreef Muck het volgende:
Hier ligt stokbrood in de oven, waar we zo ontzettend stinkende kaasjes bij eten
Heerlijk juistquote:Op zondag 11 januari 2015 18:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Klinkt goed, eet smakelijk
[..]
Jammer van die kaas hoor
Ik had op de huid gebakken schotse zalm met farfalle en citroensausquote:
Het was lekkerrrquote:Op zondag 11 januari 2015 18:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Klinkt goed, eet smakelijk
[..]
rosbief, witlofsalade en gebakken aardappelsquote:
Heb je nog over?quote:Op zondag 11 januari 2015 18:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had op de huid gebakken schotse zalm met farfalle en citroensaus![]()
En nu kerstkransjes.
Zalm of kerstkransjes?quote:
Dat dus.quote:
Hier ook. Vlees eet ik niet zoveel, vis welquote:Op zondag 11 januari 2015 19:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat dus.
Geldt voor vis in het algemeen trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |