Owquote:
quote:
Klinkt goed, eet smakelijkquote:Op zondag 11 januari 2015 18:08 schreef Bos81 het volgende:
Het ligt nu in de oven, dus nu eerst een Jupiler
Jammer van die kaas hoorquote:Op zondag 11 januari 2015 18:11 schreef Muck het volgende:
Hier ligt stokbrood in de oven, waar we zo ontzettend stinkende kaasjes bij eten
Heerlijk juistquote:Op zondag 11 januari 2015 18:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Klinkt goed, eet smakelijk
[..]
Jammer van die kaas hoor
Ik had op de huid gebakken schotse zalm met farfalle en citroensausquote:
Het was lekkerrrquote:Op zondag 11 januari 2015 18:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Klinkt goed, eet smakelijk
[..]
rosbief, witlofsalade en gebakken aardappelsquote:
Heb je nog over?quote:Op zondag 11 januari 2015 18:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had op de huid gebakken schotse zalm met farfalle en citroensaus![]()
En nu kerstkransjes.
Zalm of kerstkransjes?quote:
Dat dus.quote:
Hier ook. Vlees eet ik niet zoveel, vis welquote:Op zondag 11 januari 2015 19:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat dus.
Geldt voor vis in het algemeen trouwens.
Haring ging ik vroeger met m'n vader en opa in Scheveningen eten, dan voelde ik me ook grootquote:
Op de huid gebakkenquote:
ben niet in het huis van die boodschappenquote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
ben niet in het huis van die boodschappen
Taartingredienten hebben het eeuwige leven bij jou? Wat maak jij voor taart?quote:
juist heerlijk. met wat honing en de juiste kruidenquote:Op zondag 11 januari 2015 19:36 schreef Muck het volgende:
Ik houd niet van gebakken zalm
Rauw en gerookt vind ik het heerlijk
niet eeuwig maar kan best paar dagen wachtenquote:Op zondag 11 januari 2015 20:44 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Taartingredienten hebben het eeuwige leven bij jou? Wat maak jij voor taart?
Kut en kloptquote:
1. Get your lazy ass of the couchquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
Noem je ons nu oudquote:Op zondag 11 januari 2015 20:58 schreef Lixue het volgende:
zooooo nog steeds dezelfde ouwe mensen hier :'D
straks wel dusquote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:58 schreef Lixue het volgende:
zooooo nog steeds dezelfde ouwe mensen hier :'D
quote:
Neeeee ik bedoel dat hier nog steeds dezelfde mensen zijn sinds de vorige keer dat ik hier wasquote:
dat is dan al een heel tijdje geleden geweestquote:Op zondag 11 januari 2015 21:00 schreef Lixue het volgende:
[..]
Neeeee ik bedoel dat hier nog steeds dezelfde mensen zijn sinds de vorige keer dat ik hier was
Ik sta overigens beter bekend als Osuchi, of uh, ik had er nog een paar andere maar die weet ik niet meer haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |