toekquote:
maar dit is natuurlijk ook een K scenario met zo'n rolluik wat langzaam omhoog gaat.quote:Op zondag 11 januari 2015 10:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb je gezien hoe die agenten binnen vielen....dat zag er vreemd uit. Omdat die ene agent meteen binnen wandelt terwijl zn maten nog staan te maaien....dat was wel raar. Maar ach dit kan je niet trainen en moet je op gevoel doen volgens mij.
ook voetballers hebben een max.age dus gamers ookquote:Op zondag 11 januari 2015 12:22 schreef Toekito het volgende:
FIFA Street aan het spelen....ik kan het niet meer
Mooi hè?quote:Op zondag 11 januari 2015 12:57 schreef littledrummergirl het volgende:
dit is n volledige pagina met autistenberichtjesiedereen dropt dagboekshit los van elkaar neer
heb er geen last vanquote:
De 2de post was al een quote hoor. Mij een autist noemen tskquote:Op zondag 11 januari 2015 12:57 schreef littledrummergirl het volgende:
dit is n volledige pagina met autistenberichtjesiedereen dropt dagboekshit los van elkaar neer
edit :p nu niet meer
quote:Op zondag 11 januari 2015 13:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De 2de post was al een quote hoor. Mij een autist noemen tsk
quote:Op zondag 11 januari 2015 13:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ze is zelf de grootste hierquote:Op zondag 11 januari 2015 13:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd naar die bom die die Coulidinges nog zegt in een auto te hebben ergens. Hijzelf kan hem niet laten afgaan. En wie weet is het wel bluf. Vanmiddag iig die demonstratie met half europa qua leiders daar....ben benieuwd en beetje zenuwachtig.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:56 schreef crv het volgende:
[..]
maar dit is natuurlijk ook een K scenario met zo'n rolluik wat langzaam omhoog gaat.
en wie weet is dit zo juist wel de beste manier geweest. misschien was er geen plek voor de 2e man en hebben ze juist die eerste naar binnen geschoten zodat die zich verdekt op kon stellen.
Die gasten weten echt wel wat ze doen. Zo'n betweter die de indeling van de super niet kent moet gewoon zijn bek houden het is gewoon stemmingmakerij
Zegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op zondag 11 januari 2015 14:02 schreef Muck het volgende:
Had ik deze al laten zien?Jij bent klaar voor de winter zo te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Had ik deze al laten zien?zal Mart enig staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
graag gedaan.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu verpest je de verrassing van mijn verjaardagscadeau al....
quote:Op zondag 11 januari 2015 14:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu verpest je de verrassing van mijn verjaardagscadeau al....
Had ik deze al laten zien?Leuk gemaakt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb al maanden niks meer gehaakt bedenk ik nu. Heb m'n oma wel beloofd om een volledige kerststal met poppetjes te maken voor volgend jaar, daar kan ik misschien alvast aan beginnen![]()
je kan je kindeke jezus al maar vast in de kast hebben liggen!quote:Op zondag 11 januari 2015 15:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Leuk gemaakt!
Heb al maanden niks meer gehaakt bedenk ik nu. Heb m'n oma wel beloofd om een volledige kerststal met poppetjes te maken voor volgend jaar, daar kan ik misschien alvast aan beginnen
komt Jezus uit de kast?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je kan je kindeke jezus al maar vast in de kast hebben liggen!
Zou leuk zijn als ze vanzelf ook nog een beetje groeien gedurende het jaarquote:Op zondag 11 januari 2015 15:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je kan je kindeke jezus al maar vast in de kast hebben liggen!
een wat?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:10 schreef Buurpoes het volgende:
Zeg...dit is geen SC meer.
Dit is een QS!!
quote:Op zondag 11 januari 2015 16:23 schreef Buurpoes het volgende:
[..]Dat combineert niet zo goed met mijn appeltaart.
ik heb alles in huis gehaald maar daar hield het op.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zo'n zelfgebakken taart.
En niks voor hoeven doen.
Nu de keuken in dan.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb alles in huis gehaald maar daar hield het op.
gewoon n opgefrut bolletje garen in n la mikken en wachten op het wonderquote:Op zondag 11 januari 2015 15:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ze vanzelf ook nog een beetje groeien gedurende het jaar
"Sorry oma, God heeft het blijkbaar niet zo gewild".quote:Op zondag 11 januari 2015 16:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gewoon n opgefrut bolletje garen in n la mikken en wachten op het wonder
quote:Op zondag 11 januari 2015 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Sorry oma, God heeft het blijkbaar niet zo gewild".
" hier en bolletje garen.. Als u uw ogen dichtknijpt kunt u er wel een kindeke in zien!"quote:Op zondag 11 januari 2015 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Sorry oma, God heeft het blijkbaar niet zo gewild".
evillquote:Op zondag 11 januari 2015 16:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
" hier en bolletje garen.. Als u uw ogen dichtknijpt kunt u er wel een kindeke in zien!"![]()
Owquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |