graag gedaan.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu verpest je de verrassing van mijn verjaardagscadeau al....
quote:Op zondag 11 januari 2015 14:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu verpest je de verrassing van mijn verjaardagscadeau al....
quote:Op zondag 11 januari 2015 14:02 schreef Muck het volgende:
Had ik deze al laten zien?Leuk gemaakt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb al maanden niks meer gehaakt bedenk ik nu. Heb m'n oma wel beloofd om een volledige kerststal met poppetjes te maken voor volgend jaar, daar kan ik misschien alvast aan beginnen![]()
je kan je kindeke jezus al maar vast in de kast hebben liggen!quote:Op zondag 11 januari 2015 15:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Leuk gemaakt!
Heb al maanden niks meer gehaakt bedenk ik nu. Heb m'n oma wel beloofd om een volledige kerststal met poppetjes te maken voor volgend jaar, daar kan ik misschien alvast aan beginnen
komt Jezus uit de kast?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je kan je kindeke jezus al maar vast in de kast hebben liggen!
Zou leuk zijn als ze vanzelf ook nog een beetje groeien gedurende het jaarquote:Op zondag 11 januari 2015 15:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je kan je kindeke jezus al maar vast in de kast hebben liggen!
een wat?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:10 schreef Buurpoes het volgende:
Zeg...dit is geen SC meer.
Dit is een QS!!
quote:Op zondag 11 januari 2015 16:23 schreef Buurpoes het volgende:
[..]Dat combineert niet zo goed met mijn appeltaart.
ik heb alles in huis gehaald maar daar hield het op.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zo'n zelfgebakken taart.
En niks voor hoeven doen.
Nu de keuken in dan.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb alles in huis gehaald maar daar hield het op.
gewoon n opgefrut bolletje garen in n la mikken en wachten op het wonderquote:Op zondag 11 januari 2015 15:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ze vanzelf ook nog een beetje groeien gedurende het jaar
"Sorry oma, God heeft het blijkbaar niet zo gewild".quote:Op zondag 11 januari 2015 16:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gewoon n opgefrut bolletje garen in n la mikken en wachten op het wonder
quote:Op zondag 11 januari 2015 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Sorry oma, God heeft het blijkbaar niet zo gewild".
" hier en bolletje garen.. Als u uw ogen dichtknijpt kunt u er wel een kindeke in zien!"quote:Op zondag 11 januari 2015 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Sorry oma, God heeft het blijkbaar niet zo gewild".
evillquote:Op zondag 11 januari 2015 16:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
" hier en bolletje garen.. Als u uw ogen dichtknijpt kunt u er wel een kindeke in zien!"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |