Linkjesquote:Charlie Hebdo zal volgende week gewoon verschijnen
Het door een terroristische aanslag getroffen weekblad Charlie Hebdo zal volgende week gewoon verschijnen.
Dat meldt een journalist van het Franse persbureau AFP, die zegt zich te baseren op een medewerker van Charlie Hebdo.
Eerder gaven enkele grote Franse mediabedrijven aan, de handen ineen te slaan om de toekomst van het weekblad veilig te stellen. Woensdag werden onder meer tien werknemers van het Franse satireblad doodgeschoten, tijdens een terroristische aanslag op de hoofdredactie van Charlie Hebdo.
Steun
Radio France, France Televisions (beiden onderdeel van de Franse publieke omroep) en de krant Le Monde hebben een gezamenlijke verklaring naar buiten gebracht, waarin de media aangeven het blad persoonlijke en materiλle steun te verlenen.
Er werd in de verklaring niet in detail uitgelegd welke goederen er klaar zouden staan.
Het satirische weekblad Charlie Hebdo is oorspronkelijk opgericht in 1969. Het linkse blad ageert met behulp van spotprenten, humor, tirades, essays en nieuwsverhalen tegen extreemrechts, religies en de traditionele politiek
SPOILER: restanten van terroristOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestorming supermarkt
Π¨ΡΡΡΠΌ ΡΡΠ°Π½ΡΡΠ·ΡΠΊΠΎΠΉ ΠΏΠΎΠ»ΠΈΡΠΈΠ΅ΠΉ ΡΡΠΏΠ΅ΡΠΌΠ°ΡΠΊΠ΅ΡΠ° Π·Π°Ρ Π²Π°ΡΠ΅Π½Π½ΠΎΠ³ΠΎ ΡΠ΅ΡΡΠΎΡΠΈΡΡΠ°ΠΌΠΈ Π² ΠΠ°ΡΠΈΠΆΠ΅ (Charlie Hebdo)
Bestorming Dammartin
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:25 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
De route en het afgezette gebied.
[ afbeelding ]
Daarom moet ook iedereen ten allen tijde een kogelvrijvest dragen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:24 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Niemand wil een beschermer hebben die een machinegeweer op iedere langslopende persoon richt helaas.
niet helemaal helaas, lePen is niet uitgenodigd/zelfs geweigerd geloof ik.quote:
Een doorsnee kogelvrij vest houdt een machinegeweer niet tegen hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:27 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Daarom moet ook iedereen ten allen tijde een kogelvrijvest dragen.
aaaaa. ik ben superboos.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:27 schreef BloedendeVagina het volgende:
Zet God op de pot,
stop de profeet maar in je reet,
en dans voor het vrije woord.
En als je dan wordt doodgeschoten,
heb je van dit lied genoten.
De een die wordt verdreven,
de ander wordt vermoord,
hiep hiep hoera het vrije woord.
Christenhonden, geiteneukers,
iedereen doet mee.
Jezus en Mohammed op een openbare plee.
Nee ik mag niet kwetsen mijn excuses en ik zal,
voor straf me laten pijpen door de meiden van Halal.
Het vrije woord gaat nooit verloren,
al vliegen de kogels om je oren.
Maar als zo'n baard me dood wil schieten,
hoop ik dat ie mist,
want ik ben een bon vivant,
ik ben geen zelfmoordterrorist.
Je bent moeilijker te raken,
als je bereid bent af te slanken.
In die zin had Van Gogh het allemaal aan zichzelf te danken.
Zet God op de pot,
de ander wordt vermoord,
Hiep hiep hoera het vrije woord.
Zo, dat wou ik nog even kwijtMorgen om 9.00u lig ik gelukkig nog in mn nest, maar als iemand mn adres wil hebben om me dood te schieten of op te blazen namens de islam: mn PM/DM staat open
Kleine maar: onder me wonen wel moslims. Boven me ook. Hou daar rekening mee!
Grootste gedeelte van de tekst is niet heel relevant meer nee, plaatjes en filmpjes kunnen wel blijvenquote:
GVD, kunnen die gasten geen klokkijkenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:28 schreef DeParo het volgende:
Schoten zouden al bevestigd zijn als rotjes op Gare Du Nord.
Dit inderdaad. Die Le Pen mag dan wel een verschrikkelijke vent zijn, wat Hollande nu doet is gewoon kansloos en net zo goed politiek bedrijven over de ruggen van overledenen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:27 schreef crv het volgende:
[..]
niet helemaal helaas, lePen is niet uitgenodigd/zelfs geweigerd geloof ik.
Hollande misbruikt nu ook dit voorval, om zijn impopulariteit weer wat terug te schroeven
dat vindt ik net zo fout als die lepen's zijn
Locatie: Bijlmer flatquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:27 schreef BloedendeVagina het volgende:
Zet God op de pot,
de ander wordt vermoord,
Christenhonden, geiteneukers,
iedereen doet mee.
Jezus en Mohammed op een openbare plee.
Nee ik mag niet kwetsen mijn excuses en ik zal,
voor straf me laten pijpen door de meiden van Halal.
Het vrije woord gaat nooit verloren,
al vliegen de kogels om je oren.
Maar als zo'n baard me dood wil schieten,
hoop ik dat ie mist,
want ik ben een bon vivant,
ik ben geen zelfmoordterrorist.
Je bent moeilijker te raken,
als je bereid bent af te slanken.
In die zin had Van Gogh het allemaal aan zichzelf te danken.
Zet God op de pot,
de ander wordt vermoord,
Zo, dat wou ik nog even kwijtMorgen om 9.00u lig ik gelukkig nog in mn nest, maar als iemand mn adres wil hebben om me dood te schieten of op te blazen namens de islam: mn PM/DM staat open
Kleine maar: onder me wonen wel moslims. Boven me ook. Hou daar rekening mee!
Wat doet hij dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:29 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Die Le Pen mag dan wel een verschrikkelijke vent zijn, wat Hollande nu doet is gewoon kansloos en net zo goed politiek bedrijven over de ruggen van overledenen.
Liever heb ik dat je de meiden van Halal even langsstuurt.. Best wel benieuwd of ze een beetje lekker kunnen pijpen en of er niet enorm geile donders onder die vaatdoeken schuilenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:28 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
aaaaa. ik ben superboos.
tevreden?
Je hebt gelijk. Maar aan de andere kant kun je ook weer niet verwachten dat ie gaat stilzitten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:29 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Die Le Pen mag dan wel een verschrikkelijke vent zijn, wat Hollande nu doet is gewoon kansloos en net zo goed politiek bedrijven over de ruggen van overledenen.
le Pen weigerenquote:
Zo?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Grootste gedeelte van de tekst is niet heel relevant meer nee, plaatjes en filmpjes kunnen wel blijven
ik ben nu nog superbozer.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:30 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Liever heb ik dat je de meiden van Halal even langsstuurt.. Best wel benieuwd of ze een beetje lekker kunnen pijpen en of er niet enorm geile donders onder die vaatdoeken schuilen
Alle partijen uitnodigen behalve de FN. En nogmaals: ik ben geen fan van FN hoor maar ik zou het anders hebben gedaan.quote:
Iedereen zou dat moeten doenquote:
Aan de andere kant hielden veel andere Fransen le pen juist omhoog tijdens herdenkingen.quote:
Een opsomming met de gebeurtenissen zou wel handig zijnquote:
Nah, past ook niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:31 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Alle partijen uitnodigen behalve de FN. En nogmaals: ik ben geen fan van FN hoor maar ik zou het anders hebben gedaan.
Hij behoort iedere franse politicus uit te nodigen. Dit ois niet de tijd voor politiekquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:30 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar aan de andere kant kun je ook weer niet verwachten dat ie gaat stilzitten.
Nee. Dan zouden ze rastafari en hindoestaans zijn.quote:
Je hart is gevuld met haat. Zelfs nu verbroedering geboden is.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Iedereen zou dat moeten doen
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je hart is gevuld met haat. Zelfs nu verbroedering geboden is.
Dat sowieso. Meneer hangt wel heel erg 'de grote staatsman' uit nu.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:32 schreef crv het volgende:
[..]
Hij behoort iedere franse politicus uit te nodigen. Dit ois niet de tijd voor politiek
van beide kanten niet.
Maar Hollande is de laatste 2 jaar tot absoluut nulpunt gedaald in grote delen van fr dus die probeert nu ook van alles
Waarom? Je kunt ook gewoon die haat beantwoorden.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je hart is gevuld met haat. Zelfs nu verbroedering geboden is.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:34 schreef Downwards het volgende:
Haten op Le Pen.![]()
Een vrouw met visie ιn uitstraling.
En totaal ongeloofwaardig. Die toespraak van hem sloeg helemaal nergens op, eerder haaks op zijn eerdere uitspraken en beleid.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat sowieso. Meneer hangt wel heel erg 'de grote staatsman' uit nu.
twitter:stefandevries twitterde op zaterdag 10-01-2015 om 22:32:42Gare du Nord: kinderen die met vuurwerk speelden. Iedere fietsband die klapt is nu een aanslag... #psychose reageer retweet
Zat er dik in.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:37 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:stefandevries twitterde op zaterdag 10-01-2015 om 22:32:42Gare du Nord: kinderen die met vuurwerk speelden. Iedere fietsband die klapt is nu een aanslag... #psychose reageer retweet
DUHHHHHquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:37 schreef Houtenbeen het volgende:
Niet als je wil doen alsof het land eensgezind is.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zal juist de verkeerde reacties uitlokken.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Met niet alleen die betoging in Parijs maar ook meerdere in andere steden lijkt het me eerder een gelegenheid om aanslagen op andere doelwitten te plegen. Eventueel op de treinen naar de hoofdstad die de betogers zullen vervoeren.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nachtmerrie voor de veiligheidsdiensten.
Turkije en Rusland wel welkom...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
ze hadden met gemak meer mensen kunnen doden. het waren zeer specifieke targets die gedood zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:38 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Met niet alleen die betoging in Parijs maar ook meerdere in andere steden lijkt het me eerder een gelegenheid om aanslagen op andere doelwitten te plegen. Eventueel op de treinen naar de hoofdstad die de betogers zullen vervoeren.
Een andere mogelijkheid is het gebruik van mortieren, dan kan je de betoging raken zonder dat je de zwaar beveiligde corridor moet betreden.
Vraag me af, zou Al Qaida zo goed kunnen plannen dat ze de betogingen voorzagen? Door paniek te veroorzaken kan je het aantal slachtoffers verhogen, mensen die vertrappelt worden...
ook niet mijn partij maar zeker zij is erg populair aan het worden..... en niet voor nietsquote:
precies meten met 2 maten waar je demonstreert voor de vrijheid van meningsuiting.......quote:
In Madrid en Londen daarentegen...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:39 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ze hadden met gemak meer mensen kunnen doden. het waren zeer specifieke targets die gedood zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |