Aan de andere kant hielden veel andere Fransen le pen juist omhoog tijdens herdenkingen.quote:
Een opsomming met de gebeurtenissen zou wel handig zijnquote:
Nah, past ook niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:31 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Alle partijen uitnodigen behalve de FN. En nogmaals: ik ben geen fan van FN hoor maar ik zou het anders hebben gedaan.
Hij behoort iedere franse politicus uit te nodigen. Dit ois niet de tijd voor politiekquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:30 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar aan de andere kant kun je ook weer niet verwachten dat ie gaat stilzitten.
Nee. Dan zouden ze rastafari en hindoestaans zijn.quote:
Je hart is gevuld met haat. Zelfs nu verbroedering geboden is.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Iedereen zou dat moeten doen
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je hart is gevuld met haat. Zelfs nu verbroedering geboden is.
Dat sowieso. Meneer hangt wel heel erg 'de grote staatsman' uit nu.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:32 schreef crv het volgende:
[..]
Hij behoort iedere franse politicus uit te nodigen. Dit ois niet de tijd voor politiek
van beide kanten niet.
Maar Hollande is de laatste 2 jaar tot absoluut nulpunt gedaald in grote delen van fr dus die probeert nu ook van alles
Waarom? Je kunt ook gewoon die haat beantwoorden.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je hart is gevuld met haat. Zelfs nu verbroedering geboden is.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:34 schreef Downwards het volgende:
Haten op Le Pen.![]()
Een vrouw met visie én uitstraling.
En totaal ongeloofwaardig. Die toespraak van hem sloeg helemaal nergens op, eerder haaks op zijn eerdere uitspraken en beleid.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat sowieso. Meneer hangt wel heel erg 'de grote staatsman' uit nu.
twitter:stefandevries twitterde op zaterdag 10-01-2015 om 22:32:42Gare du Nord: kinderen die met vuurwerk speelden. Iedere fietsband die klapt is nu een aanslag... #psychose reageer retweet
Zat er dik in.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:37 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:stefandevries twitterde op zaterdag 10-01-2015 om 22:32:42Gare du Nord: kinderen die met vuurwerk speelden. Iedere fietsband die klapt is nu een aanslag... #psychose reageer retweet
DUHHHHHquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:37 schreef Houtenbeen het volgende:
Niet als je wil doen alsof het land eensgezind is.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zal juist de verkeerde reacties uitlokken.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Met niet alleen die betoging in Parijs maar ook meerdere in andere steden lijkt het me eerder een gelegenheid om aanslagen op andere doelwitten te plegen. Eventueel op de treinen naar de hoofdstad die de betogers zullen vervoeren.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nachtmerrie voor de veiligheidsdiensten.
Turkije en Rusland wel welkom...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
ze hadden met gemak meer mensen kunnen doden. het waren zeer specifieke targets die gedood zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:38 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Met niet alleen die betoging in Parijs maar ook meerdere in andere steden lijkt het me eerder een gelegenheid om aanslagen op andere doelwitten te plegen. Eventueel op de treinen naar de hoofdstad die de betogers zullen vervoeren.
Een andere mogelijkheid is het gebruik van mortieren, dan kan je de betoging raken zonder dat je de zwaar beveiligde corridor moet betreden.
Vraag me af, zou Al Qaida zo goed kunnen plannen dat ze de betogingen voorzagen? Door paniek te veroorzaken kan je het aantal slachtoffers verhogen, mensen die vertrappelt worden...
ook niet mijn partij maar zeker zij is erg populair aan het worden..... en niet voor nietsquote:
precies meten met 2 maten waar je demonstreert voor de vrijheid van meningsuiting.......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |