Prima idd.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat ik op had was ongeveer 120 kcals. Prima als extraatje op zondag wat mij betreft.
Ziet er hip uitquote:Op maandag 12 januari 2015 11:22 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb net de pindakaaspot op m'n Nijntje-ontbijtbordje laten vallen en baal daar net iets harder van dan ik zou moeten. Fysio heeft me flink gepijnigd en ik wil eigenlijk dat m'n lijf gewoon weer doet wat ik wil, zodat ik geen dingen laat vallen, geen pijn heb en gewoon lekker kan paardrijden en ontspannen... Conclusie; ik zit even in 'ikvindmezelfzieligenweetnietzogoedwatikhiermeeaanmoet-modus'... Wel mooie nieuwe mode:
[ afbeelding ]
En in de eerste week is vier kilo natuurlijk niet heel vreemd. Wel supergoed hoor Danny, maar reken er vooral niet op dat het zo hard blijft gaan. Reële verwachtingen enzo...
Mijn lijstje:
O, pre-fysio: Chococruesli, hazelnootmelk.
2e O en T: 4 crackers met pindakaas.
L; 3 volkoren met beleg. Nog geen idee wat.
T: Pakje crackertjes met een beetje basilicumcreme *pesto zonder kaas dus*
D: Zuurkoolstamp van gisteren.
S: Zo lang paardrijden als m'n schouder niet erger wordt. Fysio vindt dat ik het moet blijven proberen, zien wel hoe lang het goed gaat.
Goed beginquote:Op maandag 12 januari 2015 12:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag:
Late O: Flinke smoothie van banaan, kiwi en boerenkool. Beetje havermout mee geblenderd.
L: 2 boterhammen met kipfilet en een kom groentesoep met wat vlees, zonder vermicelli.
T: Bakje volle turkse yoghurt met een lepeltje jam
D: Restje Chinees. (Tjap tjoi, wat mihoen en rundvlees)
T: Wat olijfjes
B(eweging): Proberen 6000 stappen te zetten vandaag. Heb sinds een week een stappenteller, en mijn doel is wat bewuster te worden van mijn bewegingspatroon. En ben er achter gekomen dat ik een stuk minder "stappen" zet op een dag dat dat ik eigenlijk had gedacht. Mijn doel ik om uit eigenlijk naar de 10000 stappen te gaan per dag.
Volgende de app is 5500 het gemiddelde en 10000 of meer het beste.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goed begin
Succes met de stappen zetten. 6000 klinkt al best veel, wat is een beetje het gemiddelde?
Valt tegen hè? Dat vond ik ook toen ik ermee begon. Ik loop soms van werk naar huis en dat is 3.3 kilometer maar is net iets meer dan 5.000 stappen. Dan ben ik net een half uur onderweg.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:39 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Volgende de app is 5500 het gemiddelde en 10000 of meer het beste.
Ik zit nu gemiddeld tussen de 4000 en 5000 stappen. Zonder extra wandeling,
Dus het is belangrijk dat ik elke dag een stuk ga wandelen.
Op een dag waar op ik niet werk en ik eigenlijk alleen maar klusjes in huis doe en de gewone dagelijkste dingen kom ik om amper 1000 stappen, en daar schrok ik wel van. Ik dacht echt dat je minder stappen zou zetten met je dagelijkse bezigheden.
Groot glas water drinken?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net geluncht met een verrukkelijke salade en nu heb ik alleenaar meer honger. Geen trek maar echt honger.
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:41 schreef BananaPancake het volgende:
Yaaaaay weer eens gesport en het was heeerlijk! Was ook lekker rustig in de sportschool en heb m'n trainingsmaatje helemaal enthousiast gekregen om met losse gewichten te trainen
Karnemelk en eten is wat gezakt gelukkig.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:45 schreef Qwea het volgende:
[..]Losse gewichten
Rustig in de sportschool
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:49 schreef BananaPancake het volgende:
[..]w000t!! Ik heb echt een endorfinekick volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |