Leuk dat je die aanname doet maar dat is dus niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als dat betekend dat je geen pijnklachten hebt, idd ja. Fijn dat je dat zelf ook inziet.
Vervelend, beterschap!quote:Op zondag 11 januari 2015 19:15 schreef Sarabi het volgende:
Bleh voel me al de hele dag niet lekker![]()
Na een week gezond doen, is dat geen leuk cadeautje.
Ookal zal het eerder aan de klassen met zieke kinderen van afgelopen week gelegen hebben ben ik bang....
Wat jij wil.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:35 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Leuk dat je die aanname doet maar dat is dus niet.
My thoughts.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:27 schreef Lonaa het volgende:
Stuffing is behoorlijk calorierijk, toch?
Ik zit een weekmenu in elkaar te draaien en ik wil er meer groente in proppen maar ik wil wel iets lekkers eten en nu weet ik het nietquote:Op zondag 11 januari 2015 21:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
My thoughts.
First world problems hier : ik heb honger maar lig al in bedben te lui om eruit te gaan. En ik verwacht niet dat
aan roomservice doet
Is het ook niet eens een idee om een dieetreeks-recepten-inspiratie-topic te starten? Ik zie hier best veel goede gerechten voorbijkomen, gezond en laag in calorieën... Misschien leuk om eens te bundelen, met een index in de OP ook...quote:Op zondag 11 januari 2015 21:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zit een weekmenu in elkaar te draaien en ik wil er meer groente in proppen maar ik wil wel iets lekkers eten en nu weet ik het niet
Hollandse wokgroente van AH met pasta of rijstquote:Op zondag 11 januari 2015 21:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zit een weekmenu in elkaar te draaien en ik wil er meer groente in proppen maar ik wil wel iets lekkers eten en nu weet ik het niet
Ik eet al weken boontjes en broccoli.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hollandse wokgroente van AH met pasta of rijst
Broccoli
Worteltjes
Sperziebonen / sambal boontjes
Ik heb roomservice gehosseld
Zout is a bitchquote:Op zondag 11 januari 2015 21:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik had een zak chips vandaag.
Verder de hele week wel netjes gegeten en toch 2 kg zwaarder.
Bieten?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik eet al weken boontjes en broccoli.
Jaquote:Op zondag 11 januari 2015 21:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bieten?
Lasagne met 600g groente?
Groente soep met 600g groente
Spitskool?
Bloemkool?
Hutspot?
Zuurkoolschotel?
Oohquote:
Een hele zak?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik had een zak chips vandaag.
Verder de hele week wel netjes gegeten en toch 2 kg zwaarder.
Neuh. Ik baalde er een beetje van, maar ik ben niet ineens helemaal gedemotiveerd ofzo.quote:
Niet van balen. Ik was gisteren 75 vandaag 79quote:Op zondag 11 januari 2015 21:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Neuh. Ik baalde er een beetje van, maar ik ben niet ineens helemaal gedemotiveerd ofzo.![]()
Is oke.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet van balen. Ik was gisteren 75 vandaag 79morgen ben ik weer 75/74. Schommelt nou eenmaal.
Wat ik op had was ongeveer 120 kcals. Prima als extraatje op zondag wat mij betreft.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:27 schreef Lonaa het volgende:
Stuffing is behoorlijk calorierijk, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |