Ik wil me ook al 3 dagen wegen vergeet het steedsquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:51 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vandaag vergeten te wegen, beetje jammer voor mijn excelbestandje.
Hoe komt het?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik wil me ook al 3 dagen wegen vergeet het steeds
Ik denk er gewoon niet aan. Weeg van het weekend wel als ik er aan denk,.. Ochtend is altijd wat rommelig hier, hond uitlaten enzo.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe komt het?
Ik voel me nog steeds niet lekker dus had al veel gedronken voordat ik in de badkamer kwam.
Ja kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik denk er gewoon niet aan. Weeg van het weekend wel als ik er aan denk,.. Ochtend is altijd wat rommelig hier, hond uitlaten enzo.
Agh nu eerst lekker uitzieken jijquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen.
Ik probeer het nu zoveel mogelijk niet te vergeten zodat ik de schommelingen ook in kaart kan brengen
Succes! En fijn om te horen dat het rijden lekker ging!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 06:46 schreef Tink89 het volgende:
Goedemorgen! Ik ga twee tentamens van elk 2,5 uur maken en daarna voor pampus op de bank liggen. Heel actief dagje dus, maar gisteren heb ik paard gereden en dat ging best lekker, ondanks m'n schouder, dus al met al hoor je mij niet klagen
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:51 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vandaag vergeten te wegen, beetje jammer voor mijn excelbestandje.
Ik doe mijn best.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Agh nu eerst lekker uitzieken jij
Daar heb ik het geduld dan weer niet voorquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik weeg me braaf elke ochtend inmiddels. Ik ga net zo lang door het huis lopen opruimen enzo tot ik moet poepen. Dan weegschaal, computer, ontbijten![]()
Nou ja, heel lang duurt het niet hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar heb ik het geduld dan weer niet voor
Hm ja dan moet jep dat in de gaten houden idd.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, ik juist wel TP.
Daar ben ik ook wel blij mee eigenlijk, dat is voor schildklierpatienten heel belangrijk omdat dat een teken kan zijn dat er weer wat aan de hand is. Toen ik 4 jaar geleden ziek werd kwam ik 20 kilo aan in 3 maanden en hoefde ik maar eens in de week naar de wc.
Oh is toch leuk johquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kom er net achter dat ik vanavond naar Najib Amhali moet. Heb helemaal geen zin.
Ja tuurlijk. Maar ik ben helemaal niet in een lollige bui. Maar dat komt vast nog wel.quote:
Ik moest hetzelfde denkenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:33 schreef Fripsel het volgende:
Ik hoef echt maar 2 keer per week maar de wc ofzo XD
Ik lees dit toevallig. Mag ik vragen welke je hebt? Ik zou er ook graag een aanschaffen. Heb al verschillende als app gehad op m`n telefoon, maar die doen het niet of half.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en ik heb sinds begin januari een stappenteller, ik ga voor de 10.000 per dag.
Ik heb verschillende geprobeerd, maar ze tellen niet (?), of juist veel te veel en dan stel ik 'm minder gevoelig in, dan tellen ze weer niet of half. Wil wel een beetje een accuraat product.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:42 schreef Sarabi het volgende:
Ik wilde ook een stappenteller op mijn mobiel installeren maar die werken dus niet zo goed?
Oja dat is sowieso niet handig inderdaad.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:45 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik heb verschillende geprobeerd, maar ze tellen niet (?), of juist veel te veel en dan stel ik 'm minder gevoelig in, dan tellen ze weer niet of half. Wil wel een beetje een accuraat product.
Plus dat je steeds je telefoon in je broekzak/hand moet doen én de batterij binnen no time leeg geslurpt is.
Ik heb geen iPhone meer helaasquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Op de iPhone draait zo'n gezondheidsapp ofzo. En doe telt ook de stappen geen idee hoe accuraat dat ding is
Maar om nog even terug te komen op je vraag.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:28 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik lees dit toevallig. Mag ik vragen welke je hebt? Ik zou er ook graag een aanschaffen. Heb al verschillende als app gehad op m`n telefoon, maar die doen het niet of half.
Ik ook. Veel te weinig.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja dat is sowieso niet handig inderdaad.
Vroeger had ik wel een stappenteller maar die heb ik al jaren niet meer gezien......
Nouja misschien ook maar beter want ik weet dat ik te weinig loop.
Ik vond de FitBit Flex armband, lijkt me wel wat. Misschien vraag ik 'm wel voor m`n verjaardag.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar om nog even terug te komen op je vraag.
Ik weet dat er meerdere in dit topic (een soort) Fitbit hebben
Blijf je hier gezellig meekletsen?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:56 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik ook. Veel te weinig.
Maar moet echt weer meer gaan bewegen. Vorig jaar van maart tot september 8 kilo afgevallen en de laatste maanden van 2014 er weer ruim 3 bij gegeten.![]()
Dus nu weer aan het afvallen.
Leuk en gezond cadeautjequote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:58 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik vond de FitBit Flex armband, lijkt me wel wat. Misschien vraag ik 'm wel voor m`n verjaardag.
Ik las zo nu en dan al stiekem mee, maar dat lijkt me wel leuk! Extra motivatie.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Blijf je hier gezellig meekletsen?
In mijn dagelijks leven loop ik te weinig, dus ik ga nu maar wandelingen inplannen.
Runkeeper gebruik ik ook, heb mezelf ook een doel gesteld dit jaar.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:09 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik las zo nu en dan al stiekem mee, maar dat lijkt me wel leuk! Extra motivatie.
Ik vind wandelen en fietsen wel heel erg leuk om te doen (met Runkeeper) maar het weer is zo flut steeds.
Leuk en gezond cadeautje it is!
Ik ben een mietjequote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Laat jullie door het weer niet tegenhouden.. Echt je bent zo weer droog...
Goed beginquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:14 schreef Negentiendertig het volgende:
Ja, hoi, ben ik weer, ná mijn eerste sportschoolervaring. Viel me reuze mee, het was er erg schoon, netjes georganiseerd, veel toestellen, en een divers publiek. Donderdag officiële intake incl. wegen en personal trainingsplan. Elke 4 weken een follow-up om te kijken of de doelen behaald worden![]()
Wat betreft stappentellers, ik vind de Fitbit zip erg fijn. Onopvallend vast te maken aan je kleding ook
300km wandelen dit jaar.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:17 schreef DonnaRush het volgende:
Wat is je gestelde doel Sarabi?
Ik zal ook eens naar de Fitbit Zip kijken, bedankt voor de tips!
Ben ook wel een beetje een mietje qua weer en ook vooral in het donker (woon buitenaf). Dus ik heb al heel wat uurtjes Just Dance gedaan op de Playstation, dat is leuk én goed!
Leukquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:23 schreef DonnaRush het volgende:
Oh, nou dat klinkt ook als heel veel hoor 300km! Wat goed! Succes!
Ik wil op 31-dec sowieso mee doen aan een loopwedstrijd hier in de buurt. Het is 4 mijl en je hoeft niet perse te hardlopen, mag ook gewoon wandelen. Maar ik wil niet als laatste eindigen natuurlijk, dus zal wel een beetje 'moeten' hardlopen van mezelf.
Het loopt heel erg door elkaar.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:27 schreef DonnaRush het volgende:
Oh, ik zie de verschillen tussen de 2 afvaltopics die bovenaan staan. Ik hoor hier niet. Mijn excuses!
Jullie zijn wel gezellig, dat wel haha. Sorry!
Nou.....quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:32 schreef Tink89 het volgende:
Geloof niet dat iemand me weg wil hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |