abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148604705
quote:
14s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:55 schreef Qwea het volgende:

[..]

:D lekker man :D Wat heb je voor work-out gedaan?
Nou we gingen voor het eerst en de sportschool is ook helemaal nieuw dus we hadden nog niet echt een schema, maar die gaan we maken!

Hebben eerst even opgewarmd op de loopband, toen gesquat, benchpress, deadlift, shoulder press, legpress, buikspieren door recht te liggen en dan je benen omhoog te doen zeg maar, lateral pull down machine en bicep curl.
Zooitje van alles dus, maar zoals gezegd hadden we nog geen schema nu.
Ik wil op kracht richten, dus alles 3x5. Nu nog niet zo zwaar want even werken aan de technieken.
Daarna 15 min cardio gedaan. (Misschien ga ik voortaan groepslessen als cardio doen, want heb echt een hekel aan fietsen/lopen/steppen op zo'n apparaat)
My salvation lies in your love..
pi_148608237
Hier gaat het ook lekker, van het weekend aten we Chinees bij mijn moeder en heb speciaal om een bakje groenten gevraagd en geen gebakken banaan genomen :9

Zaterdag naar de sportschool geweest, zondag begonnen met hardlopen en dat werkt nu al verslavend. Een vriendinnetje gaat zich dinsdag bij dezelfde sportschool inschrijven en we hebben al de deal gemaakt dat we alle groepslessen gaan uitproberen, leuke afwisseling van de krachttraining.

Datzelfde vriendinnetje opperde om in juni mee te doen met een loopje van 10 km, dus daar gaan we dan maar voor :')
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_148608247
Oh en ik heb sinds begin januari een stappenteller, ik ga voor de 10.000 per dag.
  maandag 12 januari 2015 @ 16:23:22 #179
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148608697
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 14:16 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Nou we gingen voor het eerst en de sportschool is ook helemaal nieuw dus we hadden nog niet echt een schema, maar die gaan we maken!
:D Aight! Nice.

quote:
Hebben eerst even opgewarmd op de loopband, toen gesquat, benchpress, deadlift, shoulder press, legpress, buikspieren door recht te liggen en dan je benen omhoog te doen zeg maar, lateral pull down machine en bicep curl.
Zooitje van alles dus, maar zoals gezegd hadden we nog geen schema nu.
Ik wil op kracht richten, dus alles 3x5. Nu nog niet zo zwaar want even werken aan de technieken.
Daarna 15 min cardio gedaan. (Misschien ga ik voortaan groepslessen als cardio doen, want heb echt een hekel aan fietsen/lopen/steppen op zo'n apparaat)
*O* Klinkt lekker! Heb je begeleiding of is het allemaal zelf doen? Ging je deadlift wat? Mijn deadlift vorm is zo verschrikkelijk kut _O- Vanmorgen met de PT maar eens op geoefend, donderdag weer.

Squatten is lekker he? O+ :D Lungen is ook lekker voor je benen :Y Wel tof dat je kracht gaat doen. Pas maar op, straks ga je nog aan de eiwit shakes :P
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_148608942
quote:
14s.gif Op maandag 12 januari 2015 16:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hier gaat het ook lekker, van het weekend aten we Chinees bij mijn moeder en heb speciaal om een bakje groenten gevraagd en geen gebakken banaan genomen :9

Zaterdag naar de sportschool geweest, zondag begonnen met hardlopen en dat werkt nu al verslavend. Een vriendinnetje gaat zich dinsdag bij dezelfde sportschool inschrijven en we hebben al de deal gemaakt dat we alle groepslessen gaan uitproberen, leuke afwisseling van de krachttraining.

Datzelfde vriendinnetje opperde om in juni mee te doen met een loopje van 10 km, dus daar gaan we dan maar voor :')
Goede plannen :)
Net zelf ook wat plannen zitten maken, wil ook weer zo graag gaan hardlopen maar ben er nog niet over uit.
In ieder geval eerst een paar maanden Jillian doen.
pi_148615213
Ik maak alvast een lijstje voor morgen. Moet morgen en overmorgen werken en wilde avonden van te voren zoveel mogelijk klaar zetten! Plannen, plannen, plannen!
Misschien hebben jullie nog adviezen!

O: Overnight oats, 250 gr Alproyoghurt aardbei/rabarber, 30 gram havermout, wat diepvriesfruit (bosvruchten)
T: Smoothie of een eierkoek ligt eraan of ik het vanavond red om een smoothie te maken!
L1: 3 boterhammen met kipfilet en wat boter.
L2: Kom zelfgemaakte chinese tomatensoep
T: Salade van tomaat, komkommer, paprika en wat mais.
D: Stoofpotje van prei, champignons en kip met wat zilvervliesrijst.
T: Ik eet laat, dus misschien nog een bakje turkse yoghurt met een lepeltje jam.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148616526
Mijn lijstje is echt compleet anders geworden dan verwacht:

O: cruesli met magere kwark
L: erwtensoep, cracker met kaas
T: cracker met kaas
D: pasta @ happy italy
  maandag 12 januari 2015 @ 20:15:30 #183
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_148617974
pompoensoep, spruiten, 3 dropjes.
Prrrrr
pi_148618132
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 20:15 schreef mrspoeZ het volgende:
pompoensoep, spruiten, 3 dropjes.
Dat is wat je vandaag hebt gegeten?
  maandag 12 januari 2015 @ 20:25:50 #185
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_148618371
Jep. Eén van mijn twee onderde500dagen van deze week.
Prrrrr
pi_148618529
Om welke reden heb je die dagen? Wat eet je de andere dagen?
  maandag 12 januari 2015 @ 20:39:13 #187
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_148618825
Dan eet ik gewoon. Ik vind het een eenvoudige manier van op mijn kcal letten, twee dagen beperkt en vijf dagen min of meer onbeperkt (al eet ik wel veel groente, maar dat deed ik al). Of je nu per dag je kcals beperkt en zo aan een tekort van 3000 komt of dat je het in twee dagen doet, een tekort is een tekort.
Prrrrr
pi_148624193
Lijstje voor vandaag!
O: Smoothie met spinazie, frambozen en bosbessen
L: Geroosterde boterham met 250 gram champignons en 50 gram spek, scheutje room
D: Garnaaltjes met cocktailsaus en donker pistoletje met kruidenkaas (ik zou eigenlijk garnalensoep eten, maar die was vies. :( )
T: Kapje met smeerkaas

Verder 1 liter thee, 2 glazen water en 30 minuten wandelen.

Morgen:
O: Smoothie van 80 gram spinazie, 50 gram frambozen, 50 gram bosbessen, stuk komkommer
L: 2 boterhammen met plak ham en gebakken ei
D: Kangoeroebiefstuk, pastinaakpuree, boontjes, champignons
T: Yoghurt/kwark/zoiets

Verder 1 liter thee, glazen water, 1 uur wandelen, 6 km fietsen en 1 bank naar de stort brengen.
Ik voel me lekker *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_148625065
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 19:15 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik maak alvast een lijstje voor morgen. Moet morgen en overmorgen werken en wilde avonden van te voren zoveel mogelijk klaar zetten! Plannen, plannen, plannen!
Misschien hebben jullie nog adviezen!

O: Overnight oats, 250 gr Alproyoghurt aardbei/rabarber, 30 gram havermout, wat diepvriesfruit (bosvruchten)
T: Smoothie of een eierkoek ligt eraan of ik het vanavond red om een smoothie te maken!
L1: 3 boterhammen met kipfilet en wat boter.
L2: Kom zelfgemaakte chinese tomatensoep
T: Salade van tomaat, komkommer, paprika en wat mais.
D: Stoofpotje van prei, champignons en kip met wat zilvervliesrijst.
T: Ik eet laat, dus misschien nog een bakje turkse yoghurt met een lepeltje jam.
Waarom twee keer een L? Door je late D?
pi_148625158
Het begin is er..

Overnight oats gemaakt : Check
Salade klaar gemaakt: Check
Smoothie gemaakt: Check
Brood gesmeerd: Check
Soep gemaakt: Check

Alles staat in de koelkast. Morgen het avond eten uit de vriezer halen, en er kan niets mis gaan!
pi_148625258
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 22:43 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Waarom twee keer een L? Door je late D?
Nee ik werk op een kinderdagverblijf. En ik word verplicht om met de kinderen om half 12 mee te eten, dus dan eet ik mijn brood. Daarna heb ik rond 13.15 pauze en nee ik een kom soep (Soep zonder vlees en vermicelli, gewoon "bouillon" met veel tauge en prei). Vandaag de splitsing. Mijn T erna eet ik dan rond 4 uur als het qua tijd lukt. En mijn avond eten eet ik was tegen 7en.
pi_148625760
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 22:45 schreef J0ycie88 het volgende:
Het begin is er..

Overnight oats gemaakt : Check
Salade klaar gemaakt: Check
Smoothie gemaakt: Check
Brood gesmeerd: Check
Soep gemaakt: Check

Alles staat in de koelkast. Morgen het avond eten uit de vriezer halen, en er kan niets mis gaan!
Good busy!
Spoilers!
  Licht Ontvlambaar maandag 12 januari 2015 @ 23:28:35 #193
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_148627068
Pffff, koppijn... Toch nog niet genoeg gedronken vandaag blijkbaar. Wel een halve kilo lichter dan vanmorgen, maar dat is valsspelen want bloed gedoneerd :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_148631430
quote:
14s.gif Op maandag 12 januari 2015 16:23 schreef Qwea het volgende:

[..]

:D Aight! Nice.

[..]

*O* Klinkt lekker! Heb je begeleiding of is het allemaal zelf doen? Ging je deadlift wat? Mijn deadlift vorm is zo verschrikkelijk kut _O- Vanmorgen met de PT maar eens op geoefend, donderdag weer.

Squatten is lekker he? O+ :D Lungen is ook lekker voor je benen :Y Wel tof dat je kracht gaat doen. Pas maar op, straks ga je nog aan de eiwit shakes :P
Ha heb nog whey staan, maar wil proberen nu eerst even mijn gewone eetpatroon te volgen want in het verleden viel ik met krachttraining nooit af en dat lag waarschijnlijk aan mijn voeding.

We doen het gewoon zelf, maar kregen vandaag wel wat hulp. Deadlift ging inderdaad nog niet zo goed, was ook totaal vergeten hoe het eigenlijk precies moest terwijl ik daar bij de rest van de oefeningen minder last van had. Moet vooral erop letten dat ik mijn rul hol houd, zelfde geldt voor de squats.
pi_148631431
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 23:28 schreef Sjeen het volgende:
Pffff, koppijn... Toch nog niet genoeg gedronken vandaag blijkbaar. Wel een halve kilo lichter dan vanmorgen, maar dat is valsspelen want bloed gedoneerd :P
Haha! Hoe lang duurt het eigenlijk voordat dat weer is aangevuld? :)
  dinsdag 13 januari 2015 @ 06:46:10 #196
319308 Tink89
To live is to dance
pi_148631562
Goedemorgen! Ik ga twee tentamens van elk 2,5 uur maken en daarna voor pampus op de bank liggen. Heel actief dagje dus, maar gisteren heb ik paard gereden en dat ging best lekker, ondanks m'n schouder, dus al met al hoor je mij niet klagen :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 13 januari 2015 @ 08:17:42 #197
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148632054
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 05:04 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ha heb nog whey staan, maar wil proberen nu eerst even mijn gewone eetpatroon te volgen want in het verleden viel ik met krachttraining nooit af en dat lag waarschijnlijk aan mijn voeding.
Sowieso is met krachttraining de weegschaal geen goede graadmeter. Ik hang weer tegen de 80kg aan maar heb nog steeds broekmt 27 die eigenlijk 26 moet zijn want te groot. Dus de weegschaal zegt niks. Die meet namelijk niet je spier of vetmassa :)

quote:
We doen het gewoon zelf, maar kregen vandaag wel wat hulp. Deadlift ging inderdaad nog niet zo goed, was ook totaal vergeten hoe het eigenlijk precies moest terwijl ik daar bij de rest van de oefeningen minder last van had. Moet vooral erop letten dat ik mijn rul hol houd, zelfde geldt voor de squats.
Ja, je moet echt keigoed op je rug letten anders verneuk je hem compleet. Ik vergeet dat steeds. Dus we hebben nu ingevoerd dat elke keer als ik het vergeet ik een mep krijg :P Denk dat ik het 1x nog vergeet :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_148632445
Ontbijt eens geswitcht naar brinta. Af en toe nog wel cornflakes want die moet ook op
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148633091
Lijstje:

O smoothie met kwark en havermout
T eierkoek
L 2 bruin, salade van sla, gegilde aubergine, paparika, avicado, yoghurtdressing, restje kipfilet
T ws granenreep wegens wachten bij huisarts
T2 2 crackers met hummus of griekse yoghurt met noten
A stoofpotje van witte bonen en zoete aardappel met eem drumstick
Spoilers!
pi_148633367
Goedemorgen :W
Vandaag vergeten te wegen, beetje jammer voor mijn excelbestandje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')