Ja maar ik heb ook flinke armen, benen en kont.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:48 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
vet vooral geconcentreerd op romp/buik = appel
En laten als ik groot ben kinderen willen. Of mn rechterwang ontharen met een blind oog.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Heb ik ook idd. Plus dat het sowieso lastiger is om af te vallen of daarna op gewicht te blijven.
Welkom bij de clubquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:36 schreef JaneDoe het volgende:
ok en nu ga ik uit de lurkmodus hier: eind 2014 pcos vastgesteld
en ik al die jaren me maar afvragen waarom ik zo moeilijk afval
Oh hai.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik blijf een achterwerk houden met de omvang van een flinke vrachtwagen hoeveel ik ook afval
Jij bent inderdaad een zandloper ja.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:58 schreef Tink89 het volgende:
Lucky, jij bent gewoon goed verdeeld. Punt.
K vind mezelf best een zandloper. Heupen en borsten, maar toch taille. Wel zwaarder van boven dan op m'n kont en benen.
M'n tentamens gingen wel oke, nu vijf weken op de uitslag wachten. Grr. M'n schouder is het er niet me eens iig.
Ik ben gisteren geweestquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kom er net achter dat ik vanavond naar Najib Amhali moet. Heb helemaal geen zin.
Niet mis meequote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik blijf een achterwerk houden met de omvang van een flinke vrachtwagen hoeveel ik ook afval
Heb er inmiddels zin in gekregenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben gisteren geweesthij was leuk!
Hij is wel dik geworden
Ik heb dat ook gehad en bij mij lag het aan mn makeup removerquote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nog een half uurtje en dan kan ik eindelijk, eindelijk naar de huisarts voor de oogschurft waar ik al 2 maanden mee rond loop. Het is inmiddels wel tijd voor een zalfje. Het zal wel eczeem ofzo zijn. Het jeukt in ieder geval flink op mijn oogleden.
Ik was in het begin een beetje bang dat het afgezaagde-been-there-done-that-grapjes zouden worden, maar dat was het uiteindelijk niet zoquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heb er inmiddels zin in gekregen
ik ook, maar t meest zichtbaar op mn buikquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ook flinke armen, benen en kont.
Ik heb een zalfje gekregen. Ik hoop dat het helpt want het begint nou toch wel heel irritant te worden.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gehad en bij mij lag het aan mn makeup removerik krijg het nu weer als ik de verkeerde gebruik.
Ik heb dat de laatste jaren vaak met cabaretiers. Dat het allemaal zo voorspelbaar wordt. Maar ik had al gehoord dat dat bij Najib reuze meevalt.quote:![]()
Op dinsdag 13 januari 2015 16:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik was in het begin een beetje bang dat het afgezaagde-been-there-done-that-grapjes zouden worden, maar dat was het uiteindelijk niet zo
omg, een 'feest' der herkenning...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En laten als ik groot ben kinderen willen. Of mn rechterwang ontharen met een blind oog.ach....
ja, nou ja wel afwijkingen te zien maar gelukkig niet absurdquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Welkom bij de clubwaren jouw hormoonwaarden redelijk normaal?
Ook gedaan. Nu weer voor aan het sparen. Kleine waarschuwing: bij pcos komt het haar vaak gewoon gezellig weer terug na een aantal jaren.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:50 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
omg, een 'feest' der herkenning...
ben momenteel wel bezig met laserepileren
klopt, daar hebben ze me ook voor gewaarschuwd, maar met een paar jaar niet hoeven scheren en handmatig epileren ben ik al blij!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:53 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ook gedaan. Nu weer voor aan het sparen. Kleine waarschuwing: bij pcos komt het haar vaak gewoon gezellig weer terug na een aantal jaren.
Oh eens hoor! Na 2 of 3 behandelingen ga je al echt veel verschil merken, dat is zo fijn!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:56 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
klopt, daar hebben ze me ook voor gewaarschuwd, maar met een paar jaar niet hoeven scheren en handmatig epileren ben ik al blij!
volgende week de tweede behandeling
Handig... not.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er staat gewoon expliciet in de bijsluiter van de hydrocortisol dat het niet gebruikt mag worden op de oogleden! Kan ik morgen de huisarts weer bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |