ja, het leed lijkt me erger want het is eigen schuld hele dikke bult en zo.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:15 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
En? Alsof dat de situatie wijzigt en het leed van de ouders anders maakt.
Bijzonder.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:25 schreef computergirl het volgende:
[..]
ja, het leed lijkt me erger want het is eigen schuld hele dikke bult en zo.
Als je kind dronken tegen een boom rijdt lijkt me dat ook moeilijker te verteren dan pech door ziekte.
en dat weet jij omdat je zelf kinderen hebt verloren in vergelijkbare situaties?quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:29 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Bijzonder.
Zo werkt het natuurlijk niet.
IJzersterk argument.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:21 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Maar zo werkt het natuurlijk niet.
Nee, maar er is mij geen enkel onderzoek bekend dat stelt dat de mate van rouw bij het onverwachts verliezen van dierbaren zou afhangen van de aard van het sterven.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:32 schreef computergirl het volgende:
[..]
en dat weet jij omdat je zelf kinderen hebt verloren in vergelijkbare situaties?
Waarvan?quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:35 schreef Lutalo het volgende:
Ik zou willen dat de advocaat voldoende overredingskracht had om de ouders ervan af te laten zien.
dat zeg ik dus ook he? Quote van mezelf omdat je moeilijk kan lezen:quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:38 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nee, maar er is mij geen enkel onderzoek bekend dat stelt dat de mate van rouw bij het onverwachts verliezen van dierbaren zou afhangen van de aard van het sterven.
Alsof het verlies van je kind opeens minder pijnlijk zou zijn als blijkt dat ze crimineel waren.![]()
Ik zou me kunnen voorstellen dat dat het juist extra pijnlijk kan maken, maar minder?
quote:ja, het leed lijkt me erger want het is eigen schuld hele dikke bult en zo.
Hiervan: Nabestaanden eisen vervolging juweliersvrouw Deurnequote:
Uh, ten eerste is dat dus al lang gebeurd en waarom zou hun advocaat hun daar van af willen laten zien?quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:43 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Hiervan: Nabestaanden eisen vervolging juweliersvrouw Deurne
Ze dienen daarom een klacht in bij het gerechtshof in Den Bosch, vertelde hun advocaat Peter Plasman vrijdag tegen de NOS.
Fijn dat je erkent dat je vorige bewering, waar je nochtans nogal stellig over was, geen hout snijdt.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:38 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik zou me kunnen voorstellen dat dat het juist extra pijnlijk kan maken, maar minder?
Ik snap het niet. Hoezo is het de schuld van de ouders?quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:42 schreef computergirl het volgende:
[..]
dat zeg ik dus ook he? Quote van mezelf omdat je moeilijk kan lezen:
[..]
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:45 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Fijn dat je erkent dat je vorige bewering, waar je nochtans nogal stellig over was, geen hout snijdt.
De schaamte zou er bij mij bijkomen dat ik mijn kind niet zo heb kunnen opvoeden, dat het op het rechte pad is gebleven, maar de keuze heeft genomen om juweliers te gaan overvallen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:38 schreef Byzantynixschii het volgende:
quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:45 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Hoezo is het de schuld van de ouders?
Omdat ik het niet zo'n sterke actie van de ouders vind.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:45 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Uh, ten eerste is dat dus al lang gebeurd en waarom zou hun advocaat hun daar van af willen laten zien?
quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:15 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
En? Alsof dat de situatie wijzigt en het leed van de ouders anders maakt.
Zoek de verschillen...quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:38 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Weinig kans. Denk eerder dat het overeenkomt met zijn schoenmaat.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:47 schreef computergirl het volgende:
[..]![]()
![]()
lees bericht #251 nog eens een keer. Als je IQ hoger is dan 75 ga je het echt wel ooit snappen
De ouders hebben de overvallers gedwongen tot de overval? Is dat wat je wilt zeggen? Anders kan ik het eigen schuld verhaal niet plaatsen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:47 schreef computergirl het volgende:
[..]![]()
![]()
lees bericht #251 nog eens een keer. Als je IQ hoger is dan 75 ga je het echt wel ooit snappen
Een advocaat is er om rechtsbijstand te verlenen, niet om de publieke opinie na te leven.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:47 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Omdat ik het niet zo'n sterke actie van de ouders vind.
dus je IQ is lager dan 75? kan je nog best netjes typen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:49 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
De ouders hebben de overvallers gedwongen tot de overval? Is dat wat je wilt zeggen? Anders kan ik het eigen schuld verhaal niet plaatsen.
Wat snap je nou niet gast?quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:47 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zoek de verschillen...
Je snapt dus ook het verschil tussen nuanceren en tegenspreken niet?quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:51 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Wat snap je nou niet gast?
Ik doe een stelling en nuanceer die vervolgens.
En dan kom jij lopen huilen dat mijn nuance mijn stelling nuanceert?![]()
Dat is toch ook de bedoeling of niet?
Nee, ik ben nu wel klaar met je. Als je het wilt uitleggen dan is het prima, maar ik blijf niet aan de gang.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:51 schreef computergirl het volgende:
[..]
dus je IQ is lager dan 75? kan je nog best netjes typen.
lees het nog eens een keer, vooral het voorbeeld eronder en probeer dan te bedenken wie schuld heeft en waarom dat volgens mij erger is voor de nabestaanden.
Echt, je kan het gaan snappen als je maar wil
Een advocaat hoeft niet klakkeloos te doen wat mensen vragen; de kans van slagen en welk effect het zou kunnen hebben op de publieke opinie, zal besproken zijn, lijkt me. Zou in elk geval wenselijk zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:50 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Een advocaat is er om rechtsbijstand te verlenen, niet om de publieke opinie na te leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |