Als ze daadwerkelijk de beschikking over kernwapens hebben? Zeker.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:18 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Iemand die verklaart dat we het Midden-Oosten moeten nuken, vind je dat ook genoeg? Dan kan je al een hoop Fokkers opsluiten.
Als iemand daadwerkelijk naar het midden oosten is gegaan met het doel om het midden oosten te nuken, terug komt en hier denkt weer normaal mee te doen mag je hem van mij opsluiten ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:18 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Iemand die verklaart dat we het Midden-Oosten moeten nuken, vind je dat ook genoeg? Dan kan je al een hoop Fokkers opsluiten.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:57 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Waarom is er nog geen algemeen topic waar we Mohammed tekenen?
Dat gaat wel even iets verder natuurlijk dan zeggen dat bepaalde mensen dood moeten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:20 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Als iemand daadwerkelijk naar het midden oosten is gegaan met het doel om het midden oosten te nuken, terug komt en hier denkt weer normaal mee te doen mag je hem van mij opsluiten ja.
Weet jij op welke argumentatie Kouachi-brothers zich baseren dat hun daad gewoon wordt voorgeschreven door de Islam? Als je dat weet snap je dat onder Moslimgeleerden/vooraanstaanden/imams zo'n debat echt heel erg nodig is. Daarmee haal je niet de gehele angel eruit maar je kan het wel deels doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:06 schreef Buitendam het volgende:
Dat is een hoop open deuren intrappen. Jan de Boer kan dat net zo goed uitleggen als Ahmed de vierde generatie Marokkaan. Alsof types als de Kouachi's meededen aan een debat. Die hebben decennia lang een beroerd leven gehad en hebben toen een switch gemaakt naar het krankzinnige. Kunnen wij gaan debatteren met moslims, maar die kunnen hier net zo veel zinnigs over zeggen als jij en ik.
Dan moet je bij de Volkskrant zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:21 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ik mis de varkenspenis in zijn mond.
Ah, je gaat dus enkel mensen opsluiten als ze over de wapens beschikken om hun dreigement uit te voeren? Wat is dan het probleem, bezit van een AK47 is nu al strafbaar.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Als ze daadwerkelijk de beschikking over kernwapens hebben? Zeker.
En als er inmiddels tientallen FOK!'ers naar het Midden-Oosten zijn afgereisd om daar de boel te nuken, dan vind ik inderdaad dat je mensen die roepen dat ook te willen gaan doen wel even mag ophalen ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:20 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Als iemand daadwerkelijk naar het midden oosten is gegaan met het doel om het midden oosten te nuken, terug komt en hier denkt weer normaal mee te doen mag je hem van mij opsluiten ja.
M.i. zijn deze mensen al wel een bewezen gevaar.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:15 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zolang mensen geen bewezen gevaar zijn kun je mensen vooralsnog niet opsluiten. En ja, soms betekent dat dat je nodeloos moet toezien hoe het eerst fout gaat voordat er ingegrepen kan worden. Wat jij nu voorstelt is om maar gewoon veel vrijheid overboord te gooien om een miniiem stukje veiligheid te winnen. Zo hebben terroristen bij voorbaat al gewonnnen.
Nee. Als de dreiging reëel is.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:23 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Ah, je gaat dus enkel mensen opsluiten als ze over de wapens beschikken om hun dreigement uit te voeren? Wat is dan het probleem, bezit van een AK47 is nu al strafbaar.
Ze moesten een vliegticket kopen naar Jemen om daar door een vooraanstaand AQfiguur getraind en gebrainwashed te worden. Kunnen wij hier met de Imams gaan praten, maar dan zit die pannekoek in Jemen nog altijd mensen te rekruteren (alhoewel ie nu dood is, maar hij zal vast z'n vervanging hebben gehad)quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:22 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Weet jij op welke argumentatie Kouachi-brothers zich baseren dat hun daad gewoon wordt voorgeschreven door de Islam? Als je dat weet snap je dat onder Moslimgeleerden/vooraanstaanden/imams zo'n debat echt heel erg nodig is. Daarmee haal je niet de gehele angel eruit maar je kan het wel deels doen.
Waar twee honden vechten met een been, gaat de derde er mee heen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:51 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, en verder? Als ze elkaar constant afmaken daar dan geven ze ons meer olie of zo?
Nee hoor. My god.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, dat noemen we geestelijke gezondheidszorg. Als ik naar de dokter ga en vertel dat ik stemmen in mijn hoofd heb die me opdragen om mensen af te slachten, dan eindig ik gewoon in een psychiatrische instelling.
Ja, sorry, maar ik snap 'm nog steeds niet. Als er vrede is in de Arabische wereld, dan wordt de olie goedkoper en is Amerika blij.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waar twee honden vechten met een been, gaat de derde er mee heen.
twitter:parool twitterde op zaterdag 10-01-2015 om 11:26:41Komende woensdag zijn er 500 Charlie Hebdo's te koop in Nederland http://t.co/LiisOR8zxO reageer retweet
Weinig vraag, veel aanbod is het simpele antwoord.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hoe komt dat eigenlijk, dat ie nu een stuk minder duur is?
Gedachten maken je nog niet per sé gevaarlijk. Dan zou iedereen gevaarlijk zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:24 schreef Montagui het volgende:
M.i. zijn deze mensen al wel een bewezen gevaar.
Nee, dan is er juist minder vrijheid omdat de criteria voor een opname in een psychiatrisch ziekenhuis behoorlijk zijn verruimd. En omdat we dat bij voorkeur ook nog een beetje objectief willen doen betekent dat ook dat je niet alleen deze kant van de medaille op kunt laten nemen, maar ook die van de andere kant.quote:En door het oppakken en behandelen van dergelijke gasten (de ex-jihad gangers) is er wel meer vrijheid en veiligheid. Óf zij blijven opgesloten óf ze vormen geen gevaar. Win win.
schaliegas in de VS o.a.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als je daar vrijwillig voor kiest ongetwijfeld. Maar om opgenomen te worden met een RM moet er wel iets meer aan de hand met je zijn dan alleen stemmen in je hoofd hebben.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, dat noemen we geestelijke gezondheidszorg. Als ik naar de dokter ga en vertel dat ik stemmen in mijn hoofd heb die me opdragen om mensen af te slachten, dan eindig ik gewoon in een psychiatrische instelling.
Nee. Nooit.quote:
De OPEC (of tenminste landen als Saudi Arabië en Qatar) willen de shale oil producers in de VS failliet krijgen. Shale oil produktie (horizontaal boren en fracking) is duurder dan conventionele olieproductie.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
je dagelijkse functioneren moet bijvoorbeeld ernstig beperkt zijn, maar goedquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je daar vrijwillig voor kiest ongetwijfeld. Maar om opgenomen te worden met een RM moet er wel iets meer aan de hand met je zijn dan alleen stemmen in je hoofd hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |