Ik vind die Gordon Duff ook half-truthy.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:29 schreef Izzy73 het volgende:
Voor de speurders:
Dit is een foto van de shooting:
[ afbeelding ]
Wanneer je op google maps kijkt zie je nergens in de buurt van het kantoor een scene zoals dit.
Zoals eerder vermeld Gordon Huff van Veterans today claimt dat de shooting niet op de locatie
van Charlie Hebdo heeft plaatsgevonden.
Kijk en oordeel zelf:
https://www.google.nl/maps/@48.859199,2.3702792,49m
https://www.google.nl/map(...)BHDgywCO9yyzfBeQ!2e0
Oh ja? Hoe kom je aan die info dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze hadden toch ook al een stukje gereden hier?
Jaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:43 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Oh ja? Hoe kom je aan die info dan?
Ze hebben een stukje gereden en stappen dan uit om een agent neer te knallen?
Half truth is better than no truthquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik vind die Gordon Duff ook half-truthy.
Voor mij was 't heel raar vanaf 't begin (de schietpartij) Hoe weten we precies dat de 'daders' heeft echt bestaat.....fotos.filmpjes,vrienden.kennissen...allemaal op TV....dus ja,er zijn teveel (imo fake) details.
Wat is voor jou eigenlijk bewijs?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik vind die Gordon Duff ook half-truthy.
Voor mij was 't heel raar vanaf 't begin (de schietpartij) Hoe weten we precies dat de 'daders' heeft echt bestaat.....fotos.filmpjes,vrienden.kennissen...allemaal op TV....dus ja,er zijn teveel (imo fake) details.
Op de foto van de shooting zie je een stoep en daarnaast nog een rand met bankjes en bomen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:43 schreef mootie het volgende:
Boulevard Richard Lenoir lijkt me een gegadigde.
Ik zie veel te weinig detail op de satellietbeelden om er iets zinnigs over te zeggen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:52 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Op de foto van de shooting zie je een stoep en daarnaast nog een rand met bankjes en bomen.
Die zie ik ook niet op Richard Lenoir.
Maar goed eerst uitzoeken dan waar dat precies heeft plaatsgevonden.
Yep, zelfde layout, zelfde hekwerk. Dat is hem!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:43 schreef mootie het volgende:
Boulevard Richard Lenoir lijkt me een gegadigde.
Ja dat weet ik waar ik woon staat op google maps nog een afbeelding van mijn woning met mijnquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:54 schreef Fogel het volgende:
Houden jullie er wel rekening mee dat de fotos van Google niet altijd recent zijn? Er kan veel veranderen in de loop van een jaar, of meerdere jaren zelfs.
Kijk eerst eens wat er allemaal niet klopt met de huidige stand van zaken in je eigen omgeving en baseer daar dan (deels) je oordeel over hoe "echt" de scene kan zijn in Parijs qua staatbeeld.
De straat waar ik zelf woon staat bijvoorbeeld niet eens op google omdat die destijds nog niet bestond, maar er ligt toch echt al een jaar of 5 asfalt hier ipv een bos.
Uh.. wat dacht je van hier?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:29 schreef Izzy73 het volgende:
Voor de speurders:
[ afbeelding ]
Wanneer je op google maps kijkt zie je nergens in de buurt van het kantoor een scene zoals dit.
Zoals eerder vermeld Gordon Huff van Veterans today claimt dat de shooting niet op de locatie
Kijk en oordeel zelf:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat heeft die ene agent voor een wapen sproeit in no-time 4 a 5 kogels, goeiedag...
Ziet er uit als een pistool, vol automatisch?Voll automatische glock, zonder dit mega magazijn van FPSrussia!
Zo te zien heeft de verdachte (Leeroy) ook nog iets in zijn handen.Er staat nog een vraag voor u open!!
Ze reden weg,vanuit de andere kant kwam de politiewagen aan. die reed achteruit en paar straten verderop werd hij neergeschoten. Allemaal allang bekend en op kaartjes aangegeve.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:43 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Oh ja? Hoe kom je aan die info dan?
Ze hebben een stukje gereden en stappen dan uit om een agent neer te knallen?
Ja top, dat lijkt er inderdaad op. Thanks, weer iets debunkedquote:
Debunked? Juist bevestigd, toch?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:03 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ja top, dat lijkt er inderdaad op. Thanks, weer iets debunked
Haha ja zo kan je het ook zien.quote:
Ah so!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:06 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Haha ja zo kan je het ook zien.
Er werd geclaimed dat de shooting niet in Parijs heeft plaatsgevonden. Dus dat is debunked.
Dat we dat nog mogen meemaken zeg.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:07 schreef agter het volgende:
[..]
Ah so!
Nou, het bevestigt ieg de MSM op dit punt.
Ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:08 schreef agter het volgende:
Ahmed is die agent en dit is zijn foto?
http://www.gettyimages.co(...)news-photo/461219988
Jaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:08 schreef agter het volgende:
jaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:08 schreef agter het volgende:
jaquote:
jaquote:
En zo moeilijk was het niet. De eerste de beste straat met groen. Kostte me toch bijna 15 seconden om te vinden.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:56 schreef agter het volgende:
[..]
Yep, zelfde layout, zelfde hekwerk. Dat is hem!
Dat die streep verdwijnt?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:13 schreef BoefB2 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.liveleak.com/view?i=bc6_1420632668
Ja, ik zat te zoeken in de straat van het kantoor. Wist niet dat ze al weg gereden waren.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:13 schreef mootie het volgende:
[..]
En zo moeilijk was het niet. De eerste de beste straat met groen. Kostte me toch bijna 15 seconden om te vinden.
Vloeistof van een accu of koeling of iets dergelijks waarschijnlijk? Doet niet ter zake in ieder geval.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:13 schreef BoefB2 het volgende:
[ afbeelding ]
Fox News.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:33 schreef Tingo het volgende:
http://www.foxnews.com/wo(...)trained-say-experts/
US TV is fckin weird.
Dit hele verhaal is onzin. Dat zie je met de schiet partij.imo.Guns zoals AK47's doen veel meer schade.
Er zijn er vanuit NL 160 vertrokken naar Syrië. We kunnen er dus wel een paar terug verwachten, idd. Met dezelfde training en motivatie als deze terroristen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat ik niet snap is dat met dit soort BNW altijd de overtreffende trap wordt opgezocht. Alsof het niet in Parijs heeft plaatsgevonden, allemachtig. Kijk liever naar optreden van politie een politici. Waarom wordt zo'n terrorist met bekende banden niet strakker gevolgd?
Datzelfde geldt voor terugkerende Syrië-gangers. Waarom wordt er niet meer gedaan? Dit is vragen om problemen.
Precies, laten we wel wezen, de gasten die in Syrië hebben gevochten zijn radicaal genoeg om ook hier aanslagen te plegen. Het is eigenlijk een gotspe dat je die nog toelaat. En dan mag je je zelfs gaan afvragen waarom. Ik ben zelf anti-islam maar als je zulke mensen weer toelaat vraag je om een aanslag waardoor het sentiment alleen maar groter wordt. Is dat de bedoeling dan? Dit soort mensen de toegang tot ons land ontzeggen is een goede zaak voor zowel mensen die ageren tegen de politieke islam alsook voor de moslims die zeggen dat ze gematigde moslims zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:02 schreef agter het volgende:
[..]
Er zijn er vanuit NL 160 vertrokken naar Syrië. We kunnen er dus wel een paar terug verwachten, idd. Met dezelfde training en motivatie als deze terroristen.
geen idee waar de shooting was, maar het lijkt erop dat de politie agent hier was (zie dat anderen er ook al mee kwamenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:29 schreef Izzy73 het volgende:
Voor de speurders:
[ afbeelding ]
Kijk en oordeel zelf:
Vloeistof inderdaad, Maar die plaatjes zullen we nog vaak gaan zien want het is allemaal fake natuurlijk, lekker hoaxen over de rug van dode mensen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:32 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
Vloeistof van een accu of koeling of iets dergelijks waarschijnlijk? Doet niet ter zake in ieder geval.
dit is erg vreemd inderdaad! het zal amerika wel weer zijn!!!!quote:
OMG!!!!!!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:13 schreef BoefB2 het volgende:
[ afbeelding ]
... de wereld overstroomt van de aanwijzingen daarvoor, me dunkt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:19 schreef anonymoussie het volgende:
Ik had vanmorgen een discussie met mijn broer. Volgens hem zijn degenen die voor terreur- propaganda vallen vaak niet goed geschoold en zouden ze uit een slecht milieu komen. Hier in Europa, maar ook daar in het Midden- Oosten.
Wat vinden jullie hiervan?
Zijn hier aanwijzingen voor?
Zoals?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:27 schreef ems. het volgende:
[..]
... de wereld overstroomt van de aanwijzingen daarvoor, me dunkt.
Wat een heerlijk, nietszeggend antwoord.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:27 schreef ems. het volgende:
[..]
... de wereld overstroomt van de aanwijzingen daarvoor, me dunkt.
Één persoon volgen kost ruim 20 fte's, daarom.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat ik niet snap is dat met dit soort BNW altijd de overtreffende trap wordt opgezocht. Alsof het niet in Parijs heeft plaatsgevonden, allemachtig. Kijk liever naar optreden van politie een politici. Waarom wordt zo'n terrorist met bekende banden niet strakker gevolgd?
Datzelfde geldt voor terugkerende Syrië-gangers. Waarom wordt er niet meer gedaan? Dit is vragen om problemen.
Daar begrijp ik ook helemaal niks van.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 05:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies, laten we wel wezen, de gasten die in Syrië hebben gevochten zijn radicaal genoeg om ook hier aanslagen te plegen. Het is eigenlijk een gotspe dat je die nog toelaat. En dan mag je je zelfs gaan afvragen waarom. Ik ben zelf anti-islam maar als je zulke mensen weer toelaat vraag je om een aanslag waardoor het sentiment alleen maar groter wordt. Is dat de bedoeling dan? Dit soort mensen de toegang tot ons land ontzeggen is een goede zaak voor zowel mensen die ageren tegen de politieke islam alsook voor de moslims die zeggen dat ze gematigde moslims zijn.
Maar goed, we zien 't wel bij de eerste echte aanslag in Nederland.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar begrijp ik ook helemaal niks van.
quote:Terugkerende Syriëgangers krijgen huis en opleiding
http://www.hpdetijd.nl/20(...)n-huis-en-opleiding/
Kan ik me ook heel goed voorstellen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:46 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Men praat er al tijden over:
http://www.eenvandaag.nl/(...)eer_vervolgd_worden_
Maar wel kritiek op turkije hebben:
http://dutchturks.nl/?p=1576
Kan me voorstellen dat mensen hier kwaad om worden:
[..]
BNW:quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan ik me ook heel goed voorstellen.
En ja, het blijft hier bij pappen en nathouden. Ze laten ze gewoon weer terugkeren. Lekker gevaarlijk voor de bevolking. Die gasten komen verknipt terug dus zijn tot van alles in staat.
Was gisteren ook op de franse zenders te volgen Frankrijk heeft erg veel syrie gangers meer dan een ander land in de EU om ze allemaal te gaan volgen heb je heel veel mensen nodig.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:13 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Één persoon volgen kost ruim 20 fte's, daarom.
En daarmee heb je de mensen die op internet radicaliseren nog niet mee op de kijker.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Was gisteren ook op de franse zenders te volgen Frankrijk heeft erg veel syrie gangers meer dan een ander land in de EU om ze allemaal te gaan volgen heb je heel veel mensen nodig.
inderdaad, dat niet alleen je weet maar nooit wat iemand in staat is, lone wolf of een complete groep..quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En daarmee heb je de mensen die op internet radicaliseren nog niet mee op de kijker.
Wel grappig dat sommige mensen hier toch voor de terugkeer van een soort Stasi pleiten.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:33 schreef MidnightB00m het volgende:.
- Wat hebben wij gedaan in Irak, Afganistan en Syrie dat de daders van de aanslag dat gebruiken om een vergelijking te trekken en hun eigen gedrag daarmee goed te praten (interview met de gijzelnemer)?
quote:Rather than saving lives–as Cheney and Bush hiss through clenched teeth–torture has and will cost countless U.S lives, at home and abroad, as a self-righteously violent blowback, fueled by tortured minds, spreads in all directions from U.S. dungeons, from CIA drone strike zones, from depleted uranium target areas, and from other U.S. military occupations.
http://www.counterpunch.o(...)ill-no-prosecutions/
Potverdrie, ik hoop dat ik mijn baan behoud nu ik op dat linkje heb gedruktquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:55 schreef Resonancer het volgende:
[..]![]()
https://www.google.nl/sea(...)gbgD&ved=0CAgQ_AUoAQ
En dan houdt men het grootste gedeelte nog geheim
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja en dan ook weer het zogenaamde doel. Frankrijk straffen voor hun steun aan de palestijnen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:19 schreef Lavenderr het volgende:
Maar natuurlijk. De Joden hebben het gedaan.
Dat er gisteren 4 doden zijn gevallen bij een Joodse supermarkt hebben ze zeker ook zelf gedaan?
Echt om te kotsen dit.
Jij durft te beweren dat deze reporter ook in het complot zit?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:41 schreef Photomorti het volgende:
En dan opeens op wonderbaarlijke wijze ligt er opeens bloed op de stoep waar de "doodschoten franse agent" heeft gelegen wel merkwaardig dat het bloed zichzelf op merkwaardige wijze een meter heeft verplaatst richting de paal van het reclamebord.
Let ook even op het prachtige foutje van de reporter "U can see the blood on the ground which has been put there"
Dat krijg je als je geforceerd probeert de waarheid te verdraaien maar wel denkt aan hetgene wat echt is gebeurd.
Nu de rothschilds op één of andere manier gelinkt zijn moet het wel een complot zijn !!! Hoewel dit bericht gebracht wordt door de MSM!!! Dus eigenlijk is het niet te vertrouwen, toch?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:47 schreef Izzy73 het volgende:
Quote schrijft dat het satirische dagblad Charlie Hebdo in handen is van Rothschild.
http://www.quotenet.nl/Ni(...)eten-uitgeven-142940
Dat maak jij ervan, ik meld het alleen maar.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:49 schreef Awsom het volgende:
[..]
Nu de rothschilds op één of andere manier gelinkt zijn moet het wel een complot zijn !!! Hoewel dit bericht gebracht wordt door de MSM!!! Dus eigenlijk is het niet te vertrouwen, toch?
Dus?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:47 schreef Izzy73 het volgende:
Quote schrijft dat het satirische dagblad Charlie Hebdo in handen is van Rothschild.
http://www.quotenet.nl/Ni(...)eten-uitgeven-142940
Dat maakt het nóg onwaarschijnlijker dat de Mossad er achter zit. Zouden mensen die dit soort dingen schrijven dat niet beseffen?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:49 schreef Awsom het volgende:
[..]
Nu de rothschilds op één of andere manier gelinkt zijn moet het wel een complot zijn !!! Hoewel dit bericht gebracht wordt door de MSM!!! Dus eigenlijk is het niet te vertrouwen, toch?
Hoe kan het dat dit soort lui die al jaren in het vizier zijn van veiligheidsdiensten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:53 schreef Awsom het volgende:
Wat ik me altijd afvraag als ik de diverse complottheorieën hier lees en in het bijzonder zogenaamde false flag operaties:
Hoe kan het dat de tientallen - zo niet honderden - acteurs/gewonden/terroristen/organisatie nooit naar buiten komen met het verhaal dat het allemaal nep is?
Een vraag met een vraag beantwoorden.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:56 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Hoe kan het dat dit soort lui die al jaren in het vizier zijn van veiligheidsdiensten.
Toch een aanslag kunnen plegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand waarmee die agenten schieten.
Ze zijn volledig bewapend met zwaar geschut.
Maar op het moment van bestorming staan ze met kleine pistolen te schieten.
Ook wanneer de gijzelaar naar buiten springt blijven ze schieten.
De agenten staan recht tegenover elkaar terwijl ze schieten.
Lijkt me niet echt veilig om richting elkaar te schieten.
Logische verklaring iemand.?If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:30 schreef Izzy73 het volgende:
Ze staan niet recht tegenover elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand waarmee die agenten schieten.
Logische verklaring iemand.?
Tja een bestorming met zware wapens. Kogels vliegen om je oren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand waarmee die agenten schieten.
Niet echt handig als er nog gegijzelden binnen zijn.
Kun je net zo goed een tank gebruiken.
Ich hock in meinem Bonker
yepquote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:46 schreef Awsom het volgende:
[..]
Jij durft te beweren dat deze reporter ook in het complot zit?
Eh nee, zoals al eerder gemeld is!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:56 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Hoe kan het dat dit soort lui die al jaren in het vizier zijn van veiligheidsdiensten.
Leeroy word al geraakt en komt niet eens tot voorbij de deurpost, hij knalt zelfs tegen de deurpost aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand waarmee die agenten schieten.
Anders zag je het ook wel duidelijk op het andere filmpje.
Hij valt over de drempel en krijgt nog een genade schot maar dan word al naar beneden gemikt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Dat laatste hadden ze meteen moeten doen. Inmiddels zijn er al een heel stel potentieel gevaarlijke gasten teruggekeerd uit Syrië.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Eh nee, zoals al eerder gemeld is!
Valt niet te doen, zijn er te veel, denk dat er straks wel een nietwe wet komt ivm jihadisten dat ze niet meer welkom zijn of zo..
Geef eens antwoord op mijn vraag ..quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:56 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Beantwoord jij onderstaande vraag ook eens dan:quote:
Als het volgens jou nepbloed is, zou de agent dus niet dood zijn. Zit de familie van deze agent ook in het complot?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:53 schreef Awsom het volgende:
Wat ik me altijd afvraag als ik de diverse complottheorieën hier lees en in het bijzonder zogenaamde false flag operaties:
Hoe kan het dat de tientallen - zo niet honderden - acteurs/gewonden/terroristen/organisatie nooit naar buiten komen met het verhaal dat het allemaal nep is?
Stel het is een hoax met acteurs. Dan denk je toch niet dat die acteurs naar een krant gaan omquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:34 schreef Awsom het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op mijn vraag ..
[..]
Beantwoord jij onderstaande vraag ook eens dan:
[..]
Als het volgens jou nepbloed is, zou de agent dus niet dood zijn. Zit de familie van deze agent ook in het complot?
Dan verwacht je toch dat die hele etalageruit aan diggelen ligt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Leeroy word al geraakt en komt niet eens tot voorbij de deurpost, hij knalt zelfs tegen de deurpost aan.
Anders zag je het ook wel duidelijk op het andere filmpje.
Hij valt over de drempel en krijgt nog een genade schot maar dan word al naar beneden gemikt.
Het aantal acteurs wat bij sommige 'false flags' mee zou doen (9/11, Boston, etc.) is volgens sommigen zo groot dat het mij niet vreemd lijkt dat er iemand gewetensbezwaren krijgt en naar de media stapt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:36 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Stel het is een hoax met acteurs. Dan denk je toch niet dat die acteurs naar een krant gaan om
te vertellen dat ze er aan mee gewerkt hebben? Tenzij je suïcidaal bent uiteraard.
Heb je enig idee hoeveel mensen er al dood zijn gegaan?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:37 schreef Awsom het volgende:
[..]
Het aantal acteurs wat bij sommige 'false flags' mee zou doen (9/11, Boston, etc.) is volgens sommigen zo groot dat het mij niet vreemd lijkt dat er iemand gewetensbezwaren krijgt en naar de media stapt.
quote:En dan nog het merkwaardige verhaal dat vandaag naar buiten kwam dat een agent die onderzoek deed naar deze aanslag zelfmoord heeft gepleegd met zijn eigen dienstwapen.
Zelfmoord?? Of een in scene gezette moord om dit geheim in stand te houden.
Ik heb geen bron gezien bij dit verhaal.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:48 schreef Izzy73 het volgende:
Quote van een post op vorige pagina van @Photomorti
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=ca3_1420860883quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb geen bron gezien bij dit verhaal.
According to the police Unionquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:56 schreef Nibb-it het volgende:
'Selon le syndicat de la police le commissaire était dépressif et en situation de burn out.'
Maar ik zou er vooral meer achter zoeken, hoor.
Omdat zelfmoord vaak uit een plotselinge vlaag van verstandsverbijstering voortkomt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:58 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
According to the police Union![]()
Als je zo suïcidaal bent waarom dan nog aan een onderzoek beginnen?
Nee, geen idee. Vertel.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:41 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoeveel mensen er al dood zijn gegaan?
Bijna bij elke grote gebeurtenis, waarbij mensen zich afvragen of het misschien opgezet is
of gefaked, verdwijnen er naderhand tientallen kerngetuigen en mensen die hoge functies
hadden binnen de organisatie. Dit is een terugkerend patroon.
Suicidaal zijn betekent niet meteen dat je op een stoeltje in een hoekje zit en niks meer uitvoert.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:58 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
According to the police Union![]()
Als je zo suïcidaal bent waarom dan nog aan een onderzoek beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |