SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het kort
1 - woensdag 7 jan 2015 @ ~11:50 - Bij een aanslag op de redactie van het satirische weekblad Charlie Hebdo in Parijs zijn 12 doden gevallen, van wie 1 agent buiten
2 - vrijdag 9 jan 2015 @ ??:?? - Bij een gijzeling in een joodse supermarkt in het oosten van Parijs zijn 4 doden gevallen
3 - 9 jan @ ??:?? - De verdachte broers van de 1e aanslag en de twee vermoedelijke gijzelnemers in de supermarkt zijn vrijdagavond 9 januari 2015 gedood
4 - 9 jan @ ??:?? - Moord op politieman Ahmet Merabet (leeftijd?) op de Boulevard Richard Lenoir
Laatste nieuws (MSM/NWS):
Topicreeks: Aanslag op satirisch tijdschrift Parijs.
Bestorming van de supermarkt. Misschien schokkend.
Kaartjes:
NRC - 9 jan 2015 - 'AL-QAEDA JEMEN ZIT ACHTER AANSLAGEN'
De Jemenitische afdeling van Al-Qaeda zou achter de aanslag op Charlie Hebdo zitten. Dat zegt een lid van de terreurtak tegen persbureau AP. Volgens hem is de aanslag vanuit Jemen gecoördineerd om de profeet Mohammed te wreken. Het doelwit was nauwkeurig gekozen en de aanslag was in lijn met eerdere waarschuwingen van wijlen Osama bin Laden aan het Westen, zegt het lid, dat anoniem wil blijvenLaatste nieuws (BNW):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://t.co/QEjjEGGIHNtwitter:EjmAlrai twitterde op woensdag 07-01-2015 om 20:58:58#BreakingNews:V @jpney :"We got you" ID #CharlieHebdo terrorists;Said KOUACHI,Sheirf Kouachi &Hamid Mourad #France http://t.co/Sx4D1Btykw reageer retweet
twitter:CP_4_Heerlen twitterde op woensdag 07-01-2015 om 22:46:37Terroristen #CharlieHebdo geïdentificeerd. Hunt them down #PoliceNationale et Legion Etranger! #France #Paris http://t.co/sIyIV0IYbg reageer retweet
https://www.metabunk.org/(...)ore-or-address.5476/
Alex denkt dat het echt is. Of niet?
Dit is een foto van de shooting:
Wanneer je op google maps kijkt zie je nergens in de buurt van het kantoor een scene zoals dit.
Zoals eerder vermeld Gordon Huff van Veterans today claimt dat de shooting niet op de locatie
van Charlie Hebdo heeft plaatsgevonden.
Kijk en oordeel zelf:
https://www.google.nl/maps/@48.859199,2.3702792,49m
https://www.google.nl/map(...)BHDgywCO9yyzfBeQ!2e0
Boulevard Richard Lenoir - https://www.google.nl/map(...)wfJSbu2D2s8armAA!2e0
Opvallende punten die een BNW-kant doen vermoeden:
http://www.liveleak.com/view?i=bc6_1420632668
• geen (of weinig) bloed -SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• ID-kaart van verdachte(n) in de auto "vergeten" - bronnen?
• de Algerijns-Franse broers, ex-Syriegangers, zeiden niet uit naam van IS maar van Al Qaeda, Jemen te handelen - bronnen?
• waarom was het zo rustig terwijl het spits was? - bronnen?
• hoe wisten ze dat de redactievergadering plaats zou vinden? - bronnen?
• ... - bronnen?
• ... - bronnen?
[ Bericht 4% gewijzigd door El_Matador op 10-01-2015 20:48:17 ]The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
We zijn imo allang op het punt beland dat een false flag overbodig wordt, voldoende beschadigde geesten in de wereld. Ik vrees het ergste eerlijk gezegd. De media gaat helemaal los, kan net de trigger zijn voor bepaalde twijfelaars. Gister noemde iemand de moordpartij "de 9-11 van de pers " Welke partijen kunnen nog meer een 9-11 verwachten? De Sportbranche? In Australië is de asiancup bezigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:53 schreef El_Matador het volgende: Of de daders nu aangestuurd werden door hun eigen zieke religie, door geflipte imams of toch door de CIA, we zijn gelukkig van ze verlost. Hopelijk is het hiermee voorbij of verwachten jullie nieuwe acties (na) dit weekend?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.![]()
Moskeeën, die zullen wellicht ook hun 9-11 krijgen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:09 schreef Resonancer het volgende:
[..]
We zijn imo allang op het punt beland dat een false flag overbodig wordt, voldoende beschadigde geesten in de wereld. Ik vrees het ergste eerlijk gezegd. De media gaat helemaal los, kan net de trigger zijn voor bepaalde twijfelaars. Gister noemde iemand de moordpartij "de 9-11 van de pers " Welke partijen kunnen nog meer een 9-11 verwachten? De Sportbranche? In Australië is de asiancup bezigMake my day!![]()
Ja die. Het is onduidelijk wat haar (Hayat Boumeddiene) rol is. De media spreken elkaar tegen.quote:![]()
Als dit nog maar het begin is zoals gezegd wordt dan vermoed ik dat binnenkort er ook zoiets in de VS gaat gebeuren. Dan zijn de rapen helemaal gaar.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.![]()
IS eist aanslag op Charlie Hebdo op en kondigt voor zaterdag nieuwe aanslagen aan.
Morgen zijn Engeland en de VS aan de beurt.
http://www.gva.be/cnt/dmf(...)nieuwe-aanslagen-aanIf you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.![]()
Waarom Engeland? Dat heeft zich toch al volledig onderworpen aan de islam?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:16 schreef Izzy73 het volgende:
IS eist aanslag op Charlie Hebdo op en kondigt voor zaterdag nieuwe aanslagen aan.
Morgen zijn Engeland en de VS aan de beurt.
http://www.gva.be/cnt/dmf(...)nieuwe-aanslagen-aanThe End Times are wild![]()
Geen idee ik ben geen IS strijderquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom Engeland? Dat heeft zich toch al volledig onderworpen aan de islam?
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
Dit is dus het begin van een hele serie aanslagen . Eerst door verschillende steden in Europa en als laatst in de VS
Wat ervoor zal zorgen dat het westen eensgezind Syrië zal bombarderen
En dan zijn de rapen gaarA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Ik vrees het met je. Dat het nu en de komende tijd helemaal los gaat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:09 schreef Resonancer het volgende:
[..]
We zijn imo allang op het punt beland dat een false flag overbodig wordt, voldoende beschadigde geesten in de wereld. Ik vrees het ergste eerlijk gezegd. De media gaat helemaal los, kan net de trigger zijn voor bepaalde twijfelaars. Gister noemde iemand de moordpartij "de 9-11 van de pers " Welke partijen kunnen nog meer een 9-11 verwachten? De Sportbranche? In Australië is de asiancup bezigAls je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:12 schreef agter het volgende:
[..]
Moskeeën, die zullen wellicht ook hun 9-11 krijgen.![]()
Waarbij er onder bezoekers van een moskee zoveel mogelijk doden veroorzaakt zullen worden? Lijkt mij heel erg sterk.Je suis Charlie Sheen![]()
Ik heb alles gemist. Moest ff weg, kom weer terug en zie dat die chick opeens wanted is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja die. Het is onduidelijk wat haar (Hayat Boumeddiene) rol is. De media spreken elkaar tegen.![]()
![]()
Waar staat dat Engeland aan de beurt is en hoe kom je op morgen?quote:A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel![]()
Ik wil toch dit nog een keer onder de aandacht brengen.
Ik weet niet of het waar is maar er zijn verschillende websites die beweren dat
er bewijzen zouden zijn dat IS nep is en geholpen wordt door de VS.
De VS zou het zelfs toegegeven hebben.
Mocht dit waar zijn kan het goed zijn dat deze hele chaos een afleidingsmanoeuvre is.
Ik claim niet dat het zo is maar het is zeker de moeite waard om eens over na te denken.
http://www.liveleak.com/view?i=bf2_1420818165If you are ready to wake up, you are going to wake up.
Definieer nep eens ajb.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:25 schreef Izzy73 het volgende:
Ik wil toch dit nog een keer onder de aandacht brengen.
Ik weet niet of het waar is maar er zijn verschillende websites die beweren dat
er bewijzen zouden zijn dat IS nep is en geholpen wordt door de VS.
De VS zou het zelfs toegegeven hebben.
Mocht dit waar zijn kan het goed zijn dat deze hele chaos een afleidingsmanoeuvre is.
Ik claim niet dat het zo is maar het is zeker de moeite waard om eens over na te denken.
http://www.liveleak.com/view?i=bf2_1420818165Je suis Charlie Sheen![]()
Dat staat in dat bericht, heb ik niet verzonnen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:24 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Waar staat dat Engeland aan de beurt is en hoe kom je op morgen?
Terreurorganisatie IS claimt de verantwoordelijkheid van de aanslag op de redactie van Charlie Hebdo.
Volgens IS is de aanslag van woensdag slechts het begin van een veel grotere terreurcampagne met aanslagen in Europa en VS.
'We zijn de operatie begonnen in Frankrijk, waarvoor wij de verantwoordelijken zijn', zei ISIS-prediker
Abu Saad al-Ansari volgens getuigen tijdens het vrijdaggebed in het Noord-Iraakse Mosoel.
'Morgen zijn Groot-Brittannië, de Verenigde Staten en andere landen aan de beurt.'
IS heeft het op alle landen gemunt die deelnemen aan de internationale coalitie tegen de terreurorganisatieIf you are ready to wake up, you are going to wake up.
Lees het artikel maar, anders worden mijn woorden weer verdraaid.quote:If you are ready to wake up, you are going to wake up.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:28 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Lees het artikel maar, anders worden mijn woorden weer verdraaid.Juist ja.quote:Just as the US Empire created al Qaeda and Osama bin Laden back in the 80’s to finish off the Russians in Afghanistan, then backed al Qaeda’s ethnic cleansing of Serbs in Kosovo and Bosnia, paving the way for bin Laden to play the heavy in collusion by Saudi-Israeli assistance to pull off the coup d’etat of the century on 9/11,
Je suis Charlie Sheen![]()
Hopelijk gaat de IS nu op de vuist met al qaida over wie er met de eer op mag strijken van deze daad, ruimt het ongedierte zichzelf op.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:27 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat staat in dat bericht, heb ik niet verzonnen.
Terreurorganisatie IS claimt de verantwoordelijkheid van de aanslag op de redactie van Charlie Hebdo.
Volgens IS is de aanslag van woensdag slechts het begin van een veel grotere terreurcampagne met aanslagen in Europa en VS.
'We zijn de operatie begonnen in Frankrijk, waarvoor wij de verantwoordelijken zijn', zei ISIS-prediker
Abu Saad al-Ansari volgens getuigen tijdens het vrijdaggebed in het Noord-Iraakse Mosoel.
'Morgen zijn Groot-Brittannië, de Verenigde Staten en andere landen aan de beurt.'
IS heeft het op alle landen gemunt die deelnemen aan de internationale coalitie tegen de terreurorganisatieEr staat nog een vraag voor u open!!![]()
Gelukkig zijn er mensen die wel weten hoe de wereld in elkaar zitquote:
http://www.foxnews.com/wo(...)trained-say-experts/
US TV is fckin weird.
Dit hele verhaal is onzin. Dat zie je met de schiet partij.imo.Guns zoals AK47's doen veel meer schade.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo![]()
OP en TT zijn geupdate, maar ik ben niet de juiste persoon voor de feiten in de zaak, ik heb er heel sporadisch wat van meegekregen.
Hulp voor OP-verbetering is dus gewenst. De grootste terroristische aanslag in Europa sinds 11-03-2004, een zwarte dag voor het mooie Madrid en de moord op Theo van Gogh op 02-11 van datzelfde jaar.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Nee dat gaat weer te ver hé.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:34 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ja die is hol, met kwaadaardige hagedismensen die erin wonen.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
Utøya 22/7/2011 was nou ook niet echt een witte dag.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:35 schreef El_Matador het volgende:
OP en TT zijn geupdate, maar ik ben niet de juiste persoon voor de feiten in de zaak, ik heb er heel sporadisch wat van meegekregen.
Hulp voor OP-verbetering is dus gewenst. De grootste terroristische aanslag in Europa sinds 11-03-2004, een zwarte dag voor het mooie Madrid en de moord op Theo van Gogh op 02-11 van datzelfde jaar.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Deze al gezien?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:33 schreef Tingo het volgende:
http://www.foxnews.com/wo(...)trained-say-experts/
US TV is fckin weird.
Dit hele verhaal is onzin. Dat zie je met de schiet partij.imo.Guns zoals AK47's doen veel meer schade.
True, in de helderheidquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Utøya 22/7/2011 was nou ook niet echt een witte dag.was ik die vergeten.
Maar voor BNW lijkt me die zaak vrij weinig interessant, tenminste, die lijkt wel degelijk echt te zijn...
Of Breivik is gestoord (en helemaal niet intelligent zoals velen hem met zijn internetbraaksel hebben genoemd) of hij is met MK-Ultra tot deze waanzin gedreven...?The only limit is your own imagination
Ik heb de schade van de bom met eigen ogen gezien, dus dat er wat kapot is gegaan in Oslo daar twijfel ik niet aan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
True, in de helderheidwas ik die vergeten.
Maar voor BNW lijkt me die zaak vrij weinig interessant, tenminste, die lijkt wel degelijk echt te zijn...
Of Breivik is gestoord (en helemaal niet intelligent zoals velen hem met zijn internetbraaksel hebben genoemd) of hij is met MK-Ultra tot deze waanzin gedreven...?
Maar het is wel degelijk een terroristische aanslag van vrij groot caliber, echt of niet.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ANONYMOUS VERKLAART TERRORISTEN DE OORLOG
Anonymous heeft via zijn Belgische account een video online gezet met een boodschap voor "al-Qaeda, Islamitische Staat en andere terroristen”. In de video wordt de oorlog verklaard aan de terroristen en aangekondigd om alle accounts op sociale media die gelinkt zijn aan terreur, op te sporen en af te sluiten.
mijn frans is helaas niet meer wat het geweest is..!Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Onzin Martin mag gewoon aangehaald worden, dat je het er niet mee eens bent met zijn tekst is wat anders!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:07 schreef El_Matador het volgende:
Probeer Martin Vrijland buiten het topic te houden, er zijn (veel) betere waarheidsvinders op YouTube en de rest van het internet actief
Dit is BNW he, geen NWS !![]()
ook De speld
Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Het staat er letterlijk in ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:27 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat staat in dat bericht, heb ik niet verzonnen.
IS heeft het op alle landen gemunt die deelnemen aan de internationale coalitie tegen de terreurorganisatieA society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel![]()
Op deze site staan 2 foto's van de aanslag binnen in het kantoor.
Zal ze niet hier plaatsen. Er is overigens alleen wat bloed te zien.
http://stopthebanksters.e(...)-na-de-aanslag-foto/If you are ready to wake up, you are going to wake up.
Well basically,as the story goes 2 islamic extremists who were very upset about a silly French 'satirical comic' (although it doesn't appear the least bit satirical or comical, to me) These highly professional killers first went to the wrong address so they had ask two different people how to get there....although its also been reported that they must have had inside information because the staff meeting which was (allegedly )taking place, cccurs very rarely.The receptionist let them in and they were kind enough not to shoot her.They shot all 11 staff upstairs then ran away and shot a policeman through the head with an AK47 at point blank range(oddly enough there was not a drop of blood to be seen) jumped into a brand new car and escaped down the narrow street where there was a police car comng in the opposite direction.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:35 schreef El_Matador het volgende:
Hulp voor OP-verbetering is dus gewenst. De grootste terroristische aanslag in Europa sinds 11-03-2004, een zwarte dag voor het mooie Madrid en de moord op Theo van Gogh op 02-11 van datzelfde jaar.
The 'left-wing' comic Charlie Hebdo,was supposedly 'well-loved' in France,I can't understand why.The cartoons that I have seen are out-of-date,stupid and offensive.
It wouldn't surprise me at all if they had their own political agenda which they wouldn't have mnded pushing.
After that I kind of lost interest.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 09-01-2015 22:06:55 ]In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo![]()
Uhm bron?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:01 schreef Tingo het volgende:
[..]
Well basically,as the story goes 2 islamic extremists who were very upset about a silly French 'satirical comic' (although it doesn't appear the least bit satirical or comical, to me) These highly professional killers first went to the wrong address so they had ask two different people how to get there....although its also been reported that they must have had inside information because the staff meeting which was (allegdely)y taking place, cccurs very rarely.The receptionist let them in and they were kind enough not to shoot her.They shot all 11 staff upstairs then ran away and shot a policeman through the head with an AK47 at point blank range(oddly enough there was not a drop of blood to be seen) jumped into a brand new car and escaped down the narrow street where there was a police car comng in the opposite direction.
The 'left-wing' comic Charlie Hebdo,was supposedly 'well-loved' in France,I can't understand why.The cartoons that I have seen are out-of-date,stupid and offensive.
It wouldn't surprise me at all if they had their own political agenda which they wouldn't have mnded pushing.
After that I kind of lost interest.![]()
Schattig hoe de jaloezie op andermans geliefdheid dan wel succes altijd zo duidelijk tussen de Tingo-regeltjes te lezen valt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Wat is dezequote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:01 schreef Tingo het volgende:
[..]
Well basically,as the story goes 2 islamic extremists who were very upset about a silly French 'satirical comic' (although it doesn't appear the least bit satirical or comical, to me) These highly professional killers first went to the wrong address so they had ask two different people how to get there....although its also been reported that they must have had inside information because the staff meeting which was (allegedly )taking place, cccurs very rarely.The receptionist let them in and they were kind enough not to shoot her.They shot all 11 staff upstairs then ran away and shot a policeman through the head with an AK47 at point blank range(oddly enough there was not a drop of blood to be seen) jumped into a brand new car and escaped down the narrow street where there was a police car comng in the opposite direction.
After that I kind of lost interest.![]()
![]()
Waarom?quote:In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Omdat het anders plagiaat is of van jezelf moet komen.quote:I'm surrounded by morons!
So? Google it .quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Omdat het anders plagiaat is of van jezelf moet komen.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Aan de stijl te zien, gok ik dat dit Tingo's eigen visie is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:08 schreef Fogel het volgende:
Omdat het anders plagiaat is of van jezelf moet komen.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Dit stukje proza is volgens mij ontsproten aan het brein van Tingo.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Omdat het anders plagiaat is of van jezelf moet komen.![]()
Nee, dat is niet mijn taak.quote:
Als het je eigen werk is, geen probleem, maar zeg dat dan gewoon, zo lastig is dat niet.
En zo niet, dan is een bronvermelding bij zo'n lap text wat mij betreft toch echt een eis.I'm surrounded by morons!
Toch weer opvallend deze video is alweer verdwenen van Youtubequote:
Beide mee eens.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Onzin Martin mag gewoon aangehaald worden, dat je het er niet mee eens bent met zijn tekst is wat anders!
Dit is BNW he, geen R&P/TRU
Lees nog even wat er staat:
Probeer Martin Vrijland buiten het topic te houden.
De Daily Mail hoort ook zoveel mogelijk buiten NWS gehouden te worden, zeker in serieuze zaken...The only limit is your own imagination
Wat is onbeschoft? Ik schrijf wat en dan moet ik bron komen van me eigen woorden.quote:
ffs.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Als ik iemand z'n tekst gebruiken doe ik altijd 'n bron.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, dat is niet mijn taak.
Als het je eigen werk is, geen probleem, maar zeg dat dan gewoon, zo lastig is dat niet.
En zo niet, dan is een bronvermelding bij zo'n lap text wat mij betreft toch echt een eis.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Ik meen dat het gewoon 1 van de 2 was .. bekijk de vele video's van de eerste aanslag nog even, je ziet maar 2 man instappen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:09 schreef anonymoussie het volgende:
Is er trouwens al iets bekend over de bestuurder?Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Zeg dat dan gewoon eerder, ik had het niet door.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wat is onbeschoft? Ik schrijf wat en dan moet ik bron komen van me eigen woorden.
ffs.![]()
Ik las het als je eigen woorden, geen kopie van iemand anders. Toch lijkt Engels ook niet je moedertaal?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wat is onbeschoft? Ik schrijf wat en dan moet ik bron komen van me eigen woorden.
ffs.The only limit is your own imagination
"they" (en daarop volgende woorden) werd genegeerd, want we beperken zoekbewerkingen tot 32 termenquote:
Ich hock in meinem Bonker![]()
Ye cheeky bastard.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik las het als je eigen woorden, geen kopie van iemand anders. Toch lijkt Engels ook niet je moedertaal?
No- I just wrote it very quickly and am irritated by fake stories. .
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Don't be irritated by them, it's another world. Be rather intrigued...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:19 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ye cheeky bastard.
No- I just wrote it very quickly and am irritated by fake stories. .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2015 22:30:38 ]![]()
'AL-QAEDA JEMEN ZIT ACHTER AANSLAGEN'
De Jemenitische afdeling van Al-Qaeda zou achter de aanslag op Charlie Hebdo zitten. Dat zegt een lid van de terreurtak tegen persbureau AP. Volgens hem is de aanslag vanuit Jemen gecoördineerd om de profeet Mohammed te wreken. Het doelwit was nauwkeurig gekozen en de aanslag was in lijn met eerdere waarschuwingen van wijlen Osama bin Laden aan het Westen, zegt het lid, dat anoniem wil blijven
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)raind-door-al-qaeda/Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Korte samenvatting please, ik ga niet ook al die filmpjes kijken en ik denk anderen ook niet. Als ie goed is kan ie in de OP.quote:The only limit is your own imagination
Die hebben ze al gehad.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:12 schreef agter het volgende:
[..]
Moskeeën, die zullen wellicht ook hun 9-11 krijgen.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/2006_al-Askari_Mosque_bombing
Op de lange termijn {misschien wel snel?) hier ook.
Van Breivik naar Breivzij.We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.![]()
Coherent met de uitspraak gedaan tegen de deuropenster, hoe heette zij?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:30 schreef theguyver het volgende:
'AL-QAEDA JEMEN ZIT ACHTER AANSLAGEN'
De Jemenitische afdeling van Al-Qaeda zou achter de aanslag op Charlie Hebdo zitten. Dat zegt een lid van de terreurtak tegen persbureau AP. Volgens hem is de aanslag vanuit Jemen gecoördineerd om de profeet Mohammed te wreken. Het doelwit was nauwkeurig gekozen en de aanslag was in lijn met eerdere waarschuwingen van wijlen Osama bin Laden aan het Westen, zegt het lid, dat anoniem wil blijven
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)raind-door-al-qaeda/
De MSM-versie.
Wat zegt de BNW-versies?The only limit is your own imagination
De bestorming van de supermarkt. Goed te zien en nog niet eerder vertoond.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Korte samenvatting please, ik ga niet ook al die filmpjes kijken en ik denk anderen ook niet. Als ie goed is kan ie in de OP.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2015 22:33:22 ]![]()
Zowel de IS als AL-QAEDA claimen de aanslagen op .. dat is wel vrij appart!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Coherent met de uitspraak gedaan tegen de deuropenster, hoe heette zij?
De MSM-versie.
Wat zegt de BNW-versies?
BNW zegt Israel..
Ik zeg Peru, gewoon omdat het kan!Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Wie is BNW?quote:The only limit is your own imagination
.....claimen de aanslagenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zowel de IS als AL-QAEDA claimen de aanslagen op .. dat is wel vrij appart!
BNW zegt Israel..
Ik zeg Peru, gewoon omdat het kan!
of
....eisen de aanslagen op.![]()
lees de vorige topics maar staat genoeg over in.quote:quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
.....claimen de aanslagen
of
....eisen de aanslagen op.oeps..
En hoe bepaalt dat "de mening van BNW" precies? Alleen jij en ik hebben al heel andere ideeen, kun je nagaan hoeveel dat met anderen is...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
lees de vorige topics maar staat genoeg over in.
[..]oeps..
BNW zoekt. Individueel en met elkaar.The only limit is your own imagination
Gelukkig hadden ze genoeg politie agenten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Bestorming van de supermarkt. Misschien schokkend.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Heb ergens gelezen dat Gordon Duff van veterans today claimt dat de
locatie van de shooting niet overeenkomt met de kaart van google maps.
Zit al een tijdje te speuren op Google maps maar kom er niet uit.
Veel te traag, maar het lijkt iig wel een ander straat te zijn.
• Is er nieuws van terrorisme-oefeningen die die woensdag gepland waren?
• Zijn de IDs echt of zijn er vragen over? Zijn het bekende terroristen? Staan ze op foto's in Sandy Hook?
• Welke grote financiele doorbraken moeten er komen, hoe reageren de beurzen op dit soort grootschalige terreur?
• Wat piepelt de EU er nu opeens in, nu "we" geraakt zijn door terrorisme?
Qui bono?The only limit is your own imagination
De daders waren bekend bij de politie ook al in verband met het ronselen van IS strijdersIf you are ready to wake up, you are going to wake up.
IS =/= Jemenitische Al Qaedaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:52 schreef Izzy73 het volgende:
De daders waren bekend bij de politie ook al in verband met het ronselen van IS strijders
Zit nog wel een olierijke zandbak tussen. Hoe wordt dat precies goedgepraat?The only limit is your own imagination
One of the officials said they were linked to a Yemeni terrorist network.
Cherif Kouachi was convicted in 2008 of terrorism charges for helping funnel fighters to Iraq's insurgency and sentenced to 18 months in prison.
http://www.foxnews.com/wo(...)trained-say-experts/If you are ready to wake up, you are going to wake up.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:47 schreef Tingo het volgende:
[..]
Gelukkig hadden ze genoeg politie agenten.![]()
![]()
Klopt. Eentje schijnt zelfs vlieglessen in de VS te hebben gehad.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:52 schreef Izzy73 het volgende:
De daders waren bekend bij de politie ook al in verband met het ronselen van IS strijders![]()
Meen je dat of is het een sarcastisch grapje.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Klopt. Eentje schijnt zelfs vlieglessen in de VS te hebben gehad.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
Garpje.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:11 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Meen je dat of is het een sarcastisch grapje.![]()
![]()
Ik heb hier geen verstand van, maar wat een ongecoordineerde bende, iedereen loopt elkaar voor de voeten, ze doen maar wat lijkt het wel. En ze zijn idd met heeeel veeel. Dit lijkt mij niet iets wat ze zo oefenen als team van 20 man.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Bestorming van de supermarkt. Misschien schokkend.![]()
Haha, dat vermoeden had ik alquote:
Zonder enige weerstand met een aluminium vliegtuig zuiver betonnen vloeren met staal "dichtgekit" doorsnijden als een scheermes, leer je dat ook op die vliegscholen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Klopt. Eentje schijnt zelfs vlieglessen in de VS te hebben gehad.The only limit is your own imagination
Ze zullen wel weten wat ze doen, maar voor mij als leek oogt het vrij lachwekkend.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:12 schreef zoost het volgende:
[..]
Ik heb hier geen verstand van, maar wat een ongecoordineerde bende, iedereen loopt elkaar voor de voeten, ze doen maar wat lijkt het wel. En ze zijn idd met heeeel veeel. Dit lijkt mij niet iets wat ze zo oefenen als team van 20 man.![]()
Mooie techniek is dat hé, ook geheel in lijn met de wetten van de natuurkunde uiteraardquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zonder enige weerstand met een aluminium vliegtuig zuiver betonnen vloeren met staal "dichtgekit" doorsnijden als een scheermes, leer je dat ook op die vliegscholen?
Baanbrekende wetenschappelijke publicaties waard, maar helaas bar weinig te vinden...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:15 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Mooie techniek is dat hé, ook geheel in lijn met de wetten van de natuurkunde uiteraardThe only limit is your own imagination
Veel speurplezier toegewenst iedereen, ben helemaal klaar met deze materie voor vandaag.
Ga weer eens wat vrolijkere onderwerpen bestuderen, en op andere topics gluren.
Veel wijzer worden we er nu toch niet van. Too much info going around.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
Is dat nou de verdachte die denkt er even doorheen te beukenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Mijn frans is niet zo best, iemand die kan vertalen wat er gezegd word?Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
ja ze zeggen op 0:33 dat de terrorist naar buiten komt rennenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Is dat nou de verdachte die denkt er even doorheen te beuken
Mijn frans is niet zo best, iemand die kan vertalen wat er gezegd word?![]()
Nee, Leroy Jenkins.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Is dat nou de verdachte die denkt er even doorheen te beukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even een cross postDuidelijk een crisisacteur.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:44 schreef Awsom het volgende:
Hier is het origineel te zien ... die terrorist wordt flink neergemaaid
http://www.francetvinfo.f(...)incennes_793189.html
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2015 23:48:53 ]![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, Leroy Jenkins.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol wat fout , maar daar moet ik ook al aan denken!
Op die andere is dat wat lastiger te zien inderdaad!
Niet een agent aan het geknal te horen, liep hij aardige lood vergiftiging op!
Denk dat ze de zijdeur niet op tijd open kregen, zouden de vier slachtoffers tijdens de beschieting al gedood zijn, want dat is nog best onduidelijk, Het ene nieuws bericht dat het tijdens de beschieting geburde de ander dat het juist de reden van de bestorming was dat de gijzelnemer, mensen dood schoot.
voor mensen die niet weten wie Leroy Jenkins is!
Thanks!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Even een cross post
[..]
Duidelijk een crisisacteur.![]()
Op 0.51 zie je links onderin overigens dat ze hem naar buiten slepen. Redelijk dood.Make my day!![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, Leroy Jenkins.Het is Leeroy Jenkins.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer.![]()
Hij rent op de agenten af, vind ook niet zo gek, straks had ie bomgordel of zo.. plus waas nog gewapend, als hij zijn handen nou omhoog stak of zo.. nee de waus probeerde er gewoon letterlijk door heen te beuken..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:47 schreef BredeBrenda het volgende:
[..]
Ze schieten die gijzelnemer flink aan flarden.
Had er duidelijk geen zin meer in!
Nog even een linkje naar een nieuwsbericht:
Liberman, Mossad Men Reportedly Met Top Arab Official in Paris
Foreign Minister reportedly met a high ranking Arab personage in Paris, together with Mossad agents
http://www.israelnational(...)/189492#.VK_TgCuG_byIf you are ready to wake up, you are going to wake up.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2015 00:24:53 ]![]()
Voor de speurders:
Wanneer je op google maps kijkt zie je nergens in de buurt van het kantoor een scene zoals dit.
Zoals eerder vermeld Gordon Huff van Veterans today claimt dat de shooting niet op de locatie
Kijk en oordeel zelf:
https://www.google.nl/map(...)BHDgywCO9yyzfBeQ!2e0If you are ready to wake up, you are going to wake up.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Rest in piecesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ze hadden toch ook al een stukje gereden hier?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:29 schreef Izzy73 het volgende:
Voor de speurders:
[ afbeelding ]
Kijk en oordeel zelf:
https://www.google.nl/map(...)BHDgywCO9yyzfBeQ!2e0
Forum Opties Forumhop: Hop naar: