Zeg dat dan gewoon eerder, ik had het niet door.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wat is onbeschoft? Ik schrijf wat en dan moet ik bron komen van me eigen woorden.
ffs.
Ik las het als je eigen woorden, geen kopie van iemand anders. Toch lijkt Engels ook niet je moedertaal?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wat is onbeschoft? Ik schrijf wat en dan moet ik bron komen van me eigen woorden.
ffs.
"they" (en daarop volgende woorden) werd genegeerd, want we beperken zoekbewerkingen tot 32 termenquote:
Ye cheeky bastard.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik las het als je eigen woorden, geen kopie van iemand anders. Toch lijkt Engels ook niet je moedertaal?
Don't be irritated by them, it's another world. Be rather intrigued...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:19 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ye cheeky bastard.
No- I just wrote it very quickly and am irritated by fake stories. .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Korte samenvatting please, ik ga niet ook al die filmpjes kijken en ik denk anderen ook niet. Als ie goed is kan ie in de OP.quote:
Die hebben ze al gehad.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:12 schreef agter het volgende:
[..]
Moskeeën, die zullen wellicht ook hun 9-11 krijgen.
Coherent met de uitspraak gedaan tegen de deuropenster, hoe heette zij?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:30 schreef theguyver het volgende:
'AL-QAEDA JEMEN ZIT ACHTER AANSLAGEN'
De Jemenitische afdeling van Al-Qaeda zou achter de aanslag op Charlie Hebdo zitten. Dat zegt een lid van de terreurtak tegen persbureau AP. Volgens hem is de aanslag vanuit Jemen gecoördineerd om de profeet Mohammed te wreken. Het doelwit was nauwkeurig gekozen en de aanslag was in lijn met eerdere waarschuwingen van wijlen Osama bin Laden aan het Westen, zegt het lid, dat anoniem wil blijven
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)raind-door-al-qaeda/
De bestorming van de supermarkt. Goed te zien en nog niet eerder vertoond.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Korte samenvatting please, ik ga niet ook al die filmpjes kijken en ik denk anderen ook niet. Als ie goed is kan ie in de OP.
Zowel de IS als AL-QAEDA claimen de aanslagen op .. dat is wel vrij appart!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Coherent met de uitspraak gedaan tegen de deuropenster, hoe heette zij?
De MSM-versie.
Wat zegt de BNW-versies?
Wie is BNW?quote:
.....claimen de aanslagenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zowel de IS als AL-QAEDA claimen de aanslagen op .. dat is wel vrij appart!
BNW zegt Israel..
Ik zeg Peru, gewoon omdat het kan!
lees de vorige topics maar staat genoeg over in.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
.....claimen de aanslagen
of
....eisen de aanslagen op.
En hoe bepaalt dat "de mening van BNW" precies? Alleen jij en ik hebben al heel andere ideeen, kun je nagaan hoeveel dat met anderen is...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
lees de vorige topics maar staat genoeg over in.
[..]oeps..
Gelukkig hadden ze genoeg politie agenten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Bestorming van de supermarkt. Misschien schokkend.
IS =/= Jemenitische Al Qaedaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:52 schreef Izzy73 het volgende:
De daders waren bekend bij de politie ook al in verband met het ronselen van IS strijders
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:47 schreef Tingo het volgende:
[..]
Gelukkig hadden ze genoeg politie agenten.
Klopt. Eentje schijnt zelfs vlieglessen in de VS te hebben gehad.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:52 schreef Izzy73 het volgende:
De daders waren bekend bij de politie ook al in verband met het ronselen van IS strijders
Meen je dat of is het een sarcastisch grapje.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Klopt. Eentje schijnt zelfs vlieglessen in de VS te hebben gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |