vrijdag 9 januari 2015 @ 21:37:03 #26
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148524185
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 21:33 schreef Tingo het volgende:
http://www.foxnews.com/wo(...)trained-say-experts/

US TV is fckin weird.
Dit hele verhaal is onzin. Dat zie je met de schiet partij.imo.Guns zoals AK47's doen veel meer schade.
Deze al gezien?
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_148524267
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 21:36 schreef Fogel het volgende:

[..]

Utøya 22/7/2011 was nou ook niet echt een witte dag.
True, in de helderheid :7 was ik die vergeten.

Maar voor BNW lijkt me die zaak vrij weinig interessant, tenminste, die lijkt wel degelijk echt te zijn...

Of Breivik is gestoord (en helemaal niet intelligent zoals velen hem met zijn internetbraaksel hebben genoemd) of hij is met MK-Ultra tot deze waanzin gedreven...?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator vrijdag 9 januari 2015 @ 21:41:57 #28
45833 crew  Fogel
pi_148524402
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 21:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

True, in de helderheid :7 was ik die vergeten.

Maar voor BNW lijkt me die zaak vrij weinig interessant, tenminste, die lijkt wel degelijk echt te zijn...

Of Breivik is gestoord (en helemaal niet intelligent zoals velen hem met zijn internetbraaksel hebben genoemd) of hij is met MK-Ultra tot deze waanzin gedreven...?
Ik heb de schade van de bom met eigen ogen gezien, dus dat er wat kapot is gegaan in Oslo daar twijfel ik niet aan.

Maar het is wel degelijk een terroristische aanslag van vrij groot caliber, echt of niet.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  vrijdag 9 januari 2015 @ 21:47:06 #29
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148524648
ANONYMOUS VERKLAART TERRORISTEN DE OORLOG
Anonymous heeft via zijn Belgische account een video online gezet met een boodschap voor "al-Qaeda, Islamitische Staat en andere terroristen”. In de video wordt de oorlog verklaard aan de terroristen en aangekondigd om alle accounts op sociale media die gelinkt zijn aan terreur, op te sporen en af te sluiten.

mijn frans is helaas niet meer wat het geweest is..!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 9 januari 2015 @ 21:51:37 #30
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148524849
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 21:07 schreef El_Matador het volgende:

Probeer Martin Vrijland buiten het topic te houden, er zijn (veel) betere waarheidsvinders op YouTube en de rest van het internet actief
Onzin Martin mag gewoon aangehaald worden, dat je het er niet mee eens bent met zijn tekst is wat anders!

Dit is BNW he, geen NWS ! ;)

ook De speld :+
pi_148524852
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 21:27 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Dat staat in dat bericht, heb ik niet verzonnen.

Terreurorganisatie IS claimt de verantwoordelijkheid van de aanslag op de redactie van Charlie Hebdo.
Volgens IS is de aanslag van woensdag slechts het begin van een veel grotere terreurcampagne met aanslagen in Europa en VS.
'We zijn de operatie begonnen in Frankrijk, waarvoor wij de verantwoordelijken zijn', zei ISIS-prediker
Abu Saad al-Ansari volgens getuigen tijdens het vrijdaggebed in het Noord-Iraakse Mosoel.
'Morgen zijn Groot-Brittannië, de Verenigde Staten en andere landen aan de beurt.'

IS heeft het op alle landen gemunt die deelnemen aan de internationale coalitie tegen de terreurorganisatie
Het staat er letterlijk in ja.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_148524993
Of IS probeert te surfen op andermans succesgolven.
Conscience do cost.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 22:00:33 #33
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148525160
Op deze site staan 2 foto's van de aanslag binnen in het kantoor.
Zal ze niet hier plaatsen. Er is overigens alleen wat bloed te zien.
http://stopthebanksters.e(...)-na-de-aanslag-foto/
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_148525222
quote:
12s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 21:35 schreef El_Matador het volgende:
OP en TT zijn geupdate, maar ik ben niet de juiste persoon voor de feiten in de zaak, ik heb er heel sporadisch wat van meegekregen.

Hulp voor OP-verbetering is dus gewenst. De grootste terroristische aanslag in Europa sinds 11-03-2004, een zwarte dag voor het mooie Madrid en de moord op Theo van Gogh op 02-11 van datzelfde jaar. :(
Well basically,as the story goes 2 islamic extremists who were very upset about a silly French 'satirical comic' (although it doesn't appear the least bit satirical or comical, to me) These highly professional killers first went to the wrong address so they had ask two different people how to get there....although its also been reported that they must have had inside information because the staff meeting which was (allegedly )taking place, cccurs very rarely.The receptionist let them in and they were kind enough not to shoot her.They shot all 11 staff upstairs then ran away and shot a policeman through the head with an AK47 at point blank range(oddly enough there was not a drop of blood to be seen) jumped into a brand new car and escaped down the narrow street where there was a police car comng in the opposite direction.
The 'left-wing' comic Charlie Hebdo,was supposedly 'well-loved' in France,I can't understand why.The cartoons that I have seen are out-of-date,stupid and offensive.
It wouldn't surprise me at all if they had their own political agenda which they wouldn't have mnded pushing.
After that I kind of lost interest. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 09-01-2015 22:06:55 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_148525453
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

Well basically,as the story goes 2 islamic extremists who were very upset about a silly French 'satirical comic' (although it doesn't appear the least bit satirical or comical, to me) These highly professional killers first went to the wrong address so they had ask two different people how to get there....although its also been reported that they must have had inside information because the staff meeting which was (allegdely)y taking place, cccurs very rarely.The receptionist let them in and they were kind enough not to shoot her.They shot all 11 staff upstairs then ran away and shot a policeman through the head with an AK47 at point blank range(oddly enough there was not a drop of blood to be seen) jumped into a brand new car and escaped down the narrow street where there was a police car comng in the opposite direction.
The 'left-wing' comic Charlie Hebdo,was supposedly 'well-loved' in France,I can't understand why.The cartoons that I have seen are out-of-date,stupid and offensive.
It wouldn't surprise me at all if they had their own political agenda which they wouldn't have mnded pushing.
Uhm bron?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 22:06:39 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148525454
Schattig hoe de jaloezie op andermans geliefdheid dan wel succes altijd zo duidelijk tussen de Tingo-regeltjes te lezen valt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_148525484
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

Well basically,as the story goes 2 islamic extremists who were very upset about a silly French 'satirical comic' (although it doesn't appear the least bit satirical or comical, to me) These highly professional killers first went to the wrong address so they had ask two different people how to get there....although its also been reported that they must have had inside information because the staff meeting which was (allegedly )taking place, cccurs very rarely.The receptionist let them in and they were kind enough not to shoot her.They shot all 11 staff upstairs then ran away and shot a policeman through the head with an AK47 at point blank range(oddly enough there was not a drop of blood to be seen) jumped into a brand new car and escaped down the narrow street where there was a police car comng in the opposite direction.
Wat is deze :')
pi_148525526
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:06 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Uhm bron?
Waarom?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator vrijdag 9 januari 2015 @ 22:08:49 #39
45833 crew  Fogel
pi_148525553
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat het anders plagiaat is of van jezelf moet komen.
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_148525583
Is er trouwens al iets bekend over de bestuurder?
pi_148525631
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:08 schreef Fogel het volgende:

[..]

So? Google it .
  vrijdag 9 januari 2015 @ 22:11:20 #42
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148525669
quote:

Aan de stijl te zien, gok ik dat dit Tingo's eigen visie is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_148525709
quote:

[..]

Dit stukje proza is volgens mij ontsproten aan het brein van Tingo.
  Moderator vrijdag 9 januari 2015 @ 22:12:22 #44
249559 crew  Lavenderr
pi_148525717
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

So? Google it .
De onbeschoftheid :N
  Moderator vrijdag 9 januari 2015 @ 22:13:23 #45
45833 crew  Fogel
pi_148525751
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

So? Google it .
Nee, dat is niet mijn taak.
Als het je eigen werk is, geen probleem, maar zeg dat dan gewoon, zo lastig is dat niet.
En zo niet, dan is een bronvermelding bij zo'n lap text wat mij betreft toch echt een eis.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 22:14:57 #46
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148525808
quote:
Toch weer opvallend deze video is alweer verdwenen van Youtube :?
pi_148525839
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 21:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

Onzin Martin mag gewoon aangehaald worden, dat je het er niet mee eens bent met zijn tekst is wat anders!

Dit is BNW he, geen R&P/TRU
Beide mee eens.

Lees nog even wat er staat:

Probeer Martin Vrijland buiten het topic te houden.

De Daily Mail hoort ook zoveel mogelijk buiten NWS gehouden te worden, zeker in serieuze zaken...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148525841
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De onbeschoftheid :N
Wat is onbeschoft? Ik schrijf wat en dan moet ik bron komen van me eigen woorden.
ffs.
pi_148525878
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:13 schreef Fogel het volgende:

[..]

Nee, dat is niet mijn taak.
Als het je eigen werk is, geen probleem, maar zeg dat dan gewoon, zo lastig is dat niet.
En zo niet, dan is een bronvermelding bij zo'n lap text wat mij betreft toch echt een eis.
Als ik iemand z'n tekst gebruiken doe ik altijd 'n bron.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 22:17:00 #50
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148525887
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:09 schreef anonymoussie het volgende:
Is er trouwens al iets bekend over de bestuurder?
Ik meen dat het gewoon 1 van de 2 was .. bekijk de vele video's van de eerste aanslag nog even, je ziet maar 2 man instappen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')