quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:06 schreef Proximo het volgende:
twitter:euronews twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 18:03:16Police sources in dommartin tell @euronews special forces flying out to two new security situations in Versailles and Montpellier. reageer retweet
die hele zaak ging vol met cctv dus denk niet dat het op waarheid berustquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:06 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Hoe de fuck ontsnap je daar, man, terwijl de hele wereld er bovenop zit.
Dit trouwens ook. Snap het niet helemaalquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:06 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Of je overvalt een tankstation met een ak in je handen. Volgens mij heeft deze actie hen de nek omgedaan.
Dat snap ik ook niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:06 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Hoe de fuck ontsnap je daar, man, terwijl de hele wereld er bovenop zit.
Ik heb geen auto's in helikopters zien vliegen?quote:
Trainenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:07 schreef Blistering het volgende:
Wat doen deze speciale forces agentjes als er niets te special forcen is dan? Serieuze vraag.
De daders zou je niet eens als slachtoffers mogen bestempelenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:06 schreef Strani het volgende:
Dus het totale aantal slachtoffers sinds woensdag is nu zeker 17, exclusief daders.
Ik ben dan ook zeer teleurgesteld.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb geen auto's in helikopters zien vliegen?
thuis een takkie rokenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:07 schreef Blistering het volgende:
Wat doen deze speciale forces agentjes als er niets te special forcen is dan? Serieuze vraag.
Wat is daar vreemd aan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:05 schreef AF_ het volgende:
Ik snap die broers niet. Je bent op de vlucht en jat een auto?
Ja, op het moment van het jatten van de auto. Voordat het nieuws is en iedereen de auto zoekt ben je wel halfuur verder, kan je op z'n best toch 60 kilometer ver komen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:06 schreef AF_ het volgende:
[..]
En dan weet iedereen waar je zit. Juist ja
Trainen gok ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:07 schreef Blistering het volgende:
serieus antwoord: biljarten en rummikub.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:07 schreef Blistering het volgende:
Trainen en wachten tot er wel wat te doen is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:07 schreef Blistering het volgende:
Trainen en proberen hun bestaansrecht te rechtvaardigen tegen linkse verraders die hun willen wegbezuinigen natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:07 schreef Blistering het volgende:
Patience spelen. Trainen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:07 schreef Blistering het volgende:
Volgens de comments zeggen ze op de Franse tv dat ze er niet eens bij was in de super.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:05 schreef Starm het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer, alle omliggende straten zijn afgesloten daar
Trainen, ingezet worden in conflictgebieden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:07 schreef Blistering het volgende:
Mooi baantje.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Trainen en wachten tot er wel wat te doen is.
Zeker niet, maar sommigen doen dat helaas wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De daders zou je niet eens als slachtoffers mogen bestempelen
de verzetshelden werden door de duitsers ook terroristen genoemd..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De daders zou je niet eens als slachtoffers mogen bestempelen
Ze waren voorbereid om te sterven, ik denk niet dat het dan boeit wat je na je aanslag overvalt of wat je vervoer is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:06 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Of je overvalt een tankstation met een ak in je handen. Volgens mij heeft deze actie hen de nek omgedaan.
Beetje koffie halen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:07 schreef Blistering het volgende:
In Frankrijk is er nooit een verband.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:05 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nog niet duidelijk of er een verband is.
Zijn hier livestreams van?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:06 schreef Proximo het volgende:
twitter:euronews twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 18:03:16Police sources in dommartin tell @euronews special forces flying out to two new security situations in Versailles and Montpellier. reageer retweet
Risicogeld ftwquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:09 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat je bij elke actie doodgeschoten kunt worden wel ja.
Was er gisteren met die neergeschoten agente ook niet...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
In Frankrijk is er nooit een verband.
Waarom vluchten ze dan van Charlie hebdo? Ze hadden volgens mij goeie kans om weg te komen als ze niet achteraf dat tankstation hadden overvallen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:08 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ze waren voorbereid om te sterven, ik denk niet dat het dan boeit wat je na je aanslag overvalt of wat je vervoer is.
twitter:ReneDeGelder twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 18:09:03Ivo Opstelten loopt mee in tocht Parijs http://t.co/7JEjJOXc5z #JeSuisCharlie via @telegraaf http://t.co/gCdBxkeaMC reageer retweet
Wat zou dat nu nog uitmaken dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:09 schreef Buitendam het volgende:
Iemand stiekem in de drukkerij die de politie op de hoogte hield zonder dat de broers het wisten.
Laat het waar zijn.
Opsteltenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:10 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:ReneDeGelder twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 18:09:03Ivo Opstelten loopt mee in tocht Parijs http://t.co/7JEjJOXc5z #JeSuisCharlie via @telegraaf http://t.co/gCdBxkeaMC reageer retweet
Natuurlijk was de situatie onveilig. Rutte gelooft weer in een papieren werkelijkheid, maar dat zou een andere premier (bijv. Balkenende) ook hebben gedaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:10 schreef Karrs het volgende:
Volgende serieuze situatie: Rutte gaat aftreden, want hij heeft superhard gefaald.
Tenminste... dat is te hopen.
Dat die baas er misschien voor heeft gezorgd dat de bekende gijzelaar nu nog leeft mede door zijn informatievoorziening.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:09 schreef tralalala het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)bij-terroristen-dood
Filmpje bij 17:13
Stefan met zijn opmerking "Ik niet"
Ik zeg: TOPPPquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:11 schreef Jigzoz het volgende:
Even tussendoor: het zou best kunnen dat het kabinet valt vanwege het MH17-nieuws en dan krijgen we dus betrekkelijk kort na deze gebeurtenissen verkiezingen in Nederland. Dat zal me een uitslag opleveren...
twitter:AFP twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 18:11:46#UPDATE: Four critically wounded in Paris supermarket hostage drama, says security source reageer retweet
Oh jee! PANIEK!!! Gelukkig hebben we jou nogquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:10 schreef RingBewoner het volgende:
Op RTL gaat het weer even mis met gijzelaar en gijzelnemer.
Brave New Worldquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:11 schreef Jigzoz het volgende:
Even tussendoor: het zou best kunnen dat het kabinet valt vanwege het MH17-nieuws en dan krijgen we dus betrekkelijk kort na deze gebeurtenissen verkiezingen in Nederland. Dat zal me een uitslag opleveren...
Ik mag hopen dat we dan net als België ruim een jaar zonder kabinet zitten, want dat ga ik niet trekken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:11 schreef Jigzoz het volgende:
Ach, dat snapt het RTL volk toch niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:10 schreef RingBewoner het volgende:
Op RTL gaat het weer even mis met gijzelaar en gijzelnemer.
Goed punt maar nieuwe verkiezingen zouden dan pas over een paar maanden plaatsvinden, hopelijk is dan alles weer wat kalmer.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:11 schreef Jigzoz het volgende:
Geen idee. Meer dan de helft heeft vandaag ook helemaal niks gedaan. Beetje met een wapen in de stand staan lullen. Ze zijn echt niet met duizend man ingevallen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:07 schreef Blistering het volgende:
10 minuten geleden dit al:quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:AFP twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 18:11:46#UPDATE: Four critically wounded in Paris supermarket hostage drama, says security source reageer retweet
Dus ook nog 4 zwaargewonden?twitter:AFP twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 18:01:50#BREAKING Five dead, including gunman, in Paris supermarket hostage drama: security source reageer retweet
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:09 schreef tralalala het volgende:
Bron?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:09 schreef Buitendam het volgende:
Iemand stiekem in de drukkerij die de politie op de hoogte hield zonder dat de broers het wisten.
Laat het waar zijn.
Ze liet haar mooie tieten zien en rende weg.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:13 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Er staan daar 1000 agenten omheen.
Er zijn toch ook gewonden agenten?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
10 minuten geleden dit al:Dus ook nog 4 zwaargewonden?twitter:AFP twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 18:01:50#BREAKING Five dead, including gunman, in Paris supermarket hostage drama: security source reageer retweet
Mooi toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:11 schreef Jigzoz het volgende:
Aldus CNNquote:Female suspect in #Paris grocery siege escaped amid confusion during hostage rescue. Police Union spokesman confirms she's on the run.
Frank Renout verslaggever NOS.quote:
Destijds is Hitler toch ook na een incident aan de macht gekomen? Of was dat vlak daarna..? Ik zie iig. overeenkomsten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:11 schreef Jigzoz het volgende:
Ja, 2 geloof ik, niet duidelijk of die onder deze 4 vallen...quote:
Ik volg dit verhaal als sinds gisterochtend.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:14 schreef Blistering het volgende:
Ik ga maar eens boodschappen doenRealiseer me net dat ik al vanaf 10 uur vanmorgen dit volg
hahah prachtigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:09 schreef tralalala het volgende:
die slaan natuurlijk nu hun slag omdat de meeste politie ergens anders isquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:14 schreef Ryan3 het volgende:
Montpellier schijnt een overval op een juwelier te zijn, dus ouderwets criminelen, Maar wel gijzeling ook nu....
Ook lekkere timing als de politie al op scherp staatquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:14 schreef Ryan3 het volgende:
Montpellier schijnt een overval op een juwelier te zijn, dus ouderwets criminelen, Maar wel gijzeling ook nu....
LOL.twitter:brusselmans twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 15:46:58Rutte: Wel maatregelenhttp://t.co/UaGhsyZhBEHennis: geen maatregelen http://t.co/JfBDAFWb8N reageer retweet
De brand van de Reichstag. Rutte ontkent nu het probleem. Mocht het kabinet vallen, dan duurt dat nog wel even. Nieuwe verkiezingen uitschrijven ook. Een terroristische aanslag tijdens de verkiezingsaanslagen, dat is pas ingrijpend.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:14 schreef eight het volgende:
[..]
Destijds is Hitler toch ook na een incident aan de macht gekomen? Of was dat vlak daarna..? Ik zie iig. overeenkomsten.
Geert + 20 zetels.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
LOL.twitter:brusselmans twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 15:46:58Rutte: Wel maatregelenhttp://t.co/UaGhsyZhBEHennis: geen maatregelen http://t.co/JfBDAFWb8N reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |